Maar over een jaar of 20?
Steeds meer landen en in die landen steeds meer mensen krijgen kennis van nucleare, chemische en biologische wapens. Hoe meer mensen kennis van iets krijgen, hoe groter de kans dat die kennis in verkeerde handen komt. Dan zat ik mezelf gisteravond dus af te vragen hoe terrorisme er over 20 jaar uitziet. Krijgen we dan ineens een volstrekt absurde aanval met bv biologische wapens met 100.000den dodelijke slachtoffers of zo?
eng, ben echt benieuwd naar de tegenaktie (tegen wie en waar) en vraag me de afgelopen 17 uur al af waar het naartoe gaat ........
Maar goed, de middelen om met dodelijkere wapens aanslagen te plegen zijn al lang voorhanden. Denk maar aan de metro-aanslag in Japan, enkele jaren terug. En wie weet hoeveel nucleare bommen er al uit de voormalige Sovjetstaten zijn gesmokkeld met of zonder medeweten van de plaatselijke autoriteiten? Het is gewoon een kwestie van tijd, wanneer zo'n aanslag gepleegd zal worden. En eerlijk gezegd had ik eerder zo'n gifgas- of andere massavernietigingsaanslag verwacht dan zo'n griezelig secuur georganiseerde staaltje logistiek. Maar het is net zo effectief.
quote:Met al dat tuig eronder
Op woensdag 12 september 2001 08:16 schreef DGTL_Magician het volgende:
Als blijkt dat de terroristen gesteund werden/worden door een land, dan krijgen we waarschijnlijk een mooie strook asfalt op de wereld erbij.
De USA wordt wakker met een enorme kater...
Men zoeke wat belangrijke doelen
Men kape een vliegtuig of 4
Men parkeren het vliegtuig recht in het doelwit
Enigste heftage was aan boord komen met wapens en die tansponder uitschakelen.
Verder is het niet zo perfect uitgevoerd want vliegtuig 4 is geloof ik nooit op de plek van bestemming gekomen en vliegtuig 3 is dus op een helicopterplatform gekomen.
Fuck man ik kan me niet eens meer concentreren op m'n werk.
Zat ik maar thuis...ff filmpje opzetten en die sh*tzooi vergeten.
Vooral Irak heeft dit spul bij tonnen klaarliggen. Osama kan er waarschijnlijk ook wel aankomen (hij heeft geld en resources genoeg).
De horde van conventioneel naar biologisch is echter nog niet genomen en laten we hopen dat dat ook niet gebeurd.
quote:Qua middel van destructie simpel. Niet qua planning, timing, communicatie (geheimhouding!) etc. Geen werk voor amateurs.
Op woensdag 12 september 2001 10:26 schreef Gman het volgende:
IMHO is dit een hele simpele aanval.Men zoeke wat belangrijke doelen
Men kape een vliegtuig of 4
Men parkeren het vliegtuig recht in het doelwitEnigste heftage was aan boord komen met wapens en die tansponder uitschakelen.
Verder is het niet zo perfect uitgevoerd want vliegtuig 4 is geloof ik nooit op de plek van bestemming gekomen en vliegtuig 3 is dus op een helicopterplatform gekomen.
Fuck man ik kan me niet eens meer concentreren op m'n werk.
Zat ik maar thuis...ff filmpje opzetten en die sh*tzooi vergeten.
quote:Wat heeft die Terroristen tegengehouden om niet nog één of ander giftige zooi mee te nemen? Moet je je voorstellen: vliegtuig knalt op 300 meter hoogte in WTC: 10.000 doden.
Op woensdag 12 september 2001 16:35 schreef Sniper het volgende:
Het wachten is op de eerste biologische aanslag (Anthrax: goedkoop, makkelijk te produceren en bewaren, niet te detecteren en uiterst dodelijk. Denk bij een wereldstad als New York eerder aan een miljoen doden dan minder).Vooral Irak heeft dit spul bij tonnen klaarliggen. Osama kan er waarschijnlijk ook wel aankomen (hij heeft geld en resources genoeg).
De horde van conventioneel naar biologisch is echter nog niet genomen en laten we hopen dat dat ook niet gebeurd.
Dán hadden ze pas gescoord en zo moeilijk moet dat niet zijn op die binnenlandse vluchten
Wat volgt zijn aanvallen die doen denken aan de film Independence Day - met als verschil dat de ontwerpers van Star Wars zo slim waren geweest om het systeem dusdanig te programmeren dat aanvallen op het eigen grondgebied onmiddelijk om zouden worden geleid naar de lokatie van de opdrachtgever.
In dit geval is dat de Kaaba: heilige versteende spaceturd in Mekka dat toevallig ook als schuilplaats voor Bin Laden dient.
Nu Mekka met de grond gelijk is gemaakt valt de bodem onder de islam weg.
Wereldwijd worden er dan in steeds grotere getale vermissingen van moslims gesignaleerd.
De volgende dag blijken ze allen te zijn teruggekeerd naar de oorspronkelijke thuisplaneet, de maan, alwaar ze hun opvliegendheid getemperd zien door de verminderde zwaartekracht/zuurstofgehalte.
De aarde kende vanaf die tijd haar meest voorspoedige periode ooit.
[Dit bericht is gewijzigd door PhatRabbit op 12-09-2001 18:19]
Door dit voorval zijn de VS, EU, en Rusland samen gaan werken tegen het terrorisme, De Islamitische wereld geeft haar afkeer en helpen terroristen aan onderdak, gevolg ook de islamitische landen zullen worden bestookt en door gebrek aan geld en matrieël zullen ze het onderspit moeten delven....
Ander senario:
VS pakt terroristen aan zonder verdere gevolgen....
Terroristen zullen op kleine schaal verder gaan met het tegen werken van de westerse wereld. Maar door geldtekort doordat olie geen belangrijke brandstof meer is aangezien de westerse wereld andere goedkopere en milieu vriendelijke brandstoffen hebben gevonden...
Langzaam stort de Islamitische wereld ineen en daarmee ook het islamitische terrorisme....
quote:planning: je kijkt door de vliegschema's en zoekt een paar vliegtuigen uit die allemaal rond dezelfde tijd bij een belangrijk doel in de buurt zijn.
Op woensdag 12 september 2001 16:37 schreef Sniper het volgende:[..]
Qua middel van destructie simpel. Niet qua planning, timing, communicatie (geheimhouding!) etc. Geen werk voor amateurs.
Alleen die geheimhouding is extreem goed geregeld vind ik. Niemand had ook maar enig idee dat het zou gebeuren.
quote:!kerel!... onderbouw het dan tenminste.
Op woensdag 12 september 2001 22:52 schreef blieblie het volgende:
wat een gelul
I.i.g. Technology gaat ook vooruit komende 20 jaar. Haat zal altijd blijven en wellicht groeien. De toekomst is onvoorspelbaar, zoals Yoda wijs zei "Always in motion it is" (hehe bij benadering dan).
Star Wars zou zo wel eens goed van pas kunnen komen (het schild bedoel ik), maar daar kleven erg veel factoren (politieke voornamelijk) aan vast.
Prachtig voorbeeld van je trouwens (je naam ff kwijt sorry) dat de olie overbodig zou worden.
Misschien is de wereldbevolking over 20 jaar wel volkomen geintegreerd, naar aanleiding van 11 sept.
Tjah, doem denken is leuk, ahum, maaruh, niemand wil naar de kl*te, laat staan je (klein) kinderen. Zelfs extreme islamieten en consorten niet.
quote:Juist, maar met mensen als bin laden met zoveel geld is het wel een mogelijkheid. Ik moet er niet aan denken in ieder geval.
Op woensdag 12 september 2001 23:25 schreef Re het volgende:
zolang je met een stanleymes 25000 mensen kan ombrengen zie ik niet gebeuren dat men de moeite doet om dure raketten ergens op te schieten waarvan je weet dat die linearecta uit de lucht worden geschoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |