abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1616231
Want nu zijn het gekaapte vliegtuigen geweest als 'wapen' (het klinkt nog steeds absurd als ik het intik, maar tis toch werkelijk waar).

Maar over een jaar of 20?

Steeds meer landen en in die landen steeds meer mensen krijgen kennis van nucleare, chemische en biologische wapens. Hoe meer mensen kennis van iets krijgen, hoe groter de kans dat die kennis in verkeerde handen komt. Dan zat ik mezelf gisteravond dus af te vragen hoe terrorisme er over 20 jaar uitziet. Krijgen we dan ineens een volstrekt absurde aanval met bv biologische wapens met 100.000den dodelijke slachtoffers of zo?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1616235
Die kennis kun je moeilijk gebruiken voor zulk soort aanvallen. Amerika was namelijk goed voorbereid op aanvallen van buiten de USA, maar van binnuit niet.
De gekaapte vliegtuigen waren alle binnenlandse vluchten, zonder controle op de pasagiers. Geen metaaldetectors, niks! Op bommen had Amerika kunnen reageren, hierop is dat moeilijker. Toen men in de gaten had wat er met het eerste vliegtuig aan de hand was kon men het al moeilijk neerschieten boven New York.
Dit is een afschuwelijke geschiedenis, maar helaas één waar je je moeilijk op kan voorbereiden.
Mod @ #1337peeps
pi_1616246
Een perfect getimede operatie als dit, sorry maar de uitvoering was gruwelijk secuur, is gewoon niet te voorkomen. We kunnen alleen maar blij zijn dat het ene vliegtuig bij het Pentagon op een helicopterplatform is gecrashed en niet dwars op het pentagon, en het andere vliegtuig in het midden van nix is neegestort. Volgens de speculaties was deze op weg naar Camp David, dan was de chaos compleet en het plan zoals het er nu naar uitziet perfect uitgevoerd ........

eng, ben echt benieuwd naar de tegenaktie (tegen wie en waar) en vraag me de afgelopen 17 uur al af waar het naartoe gaat ........

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_1616277
Als blijkt dat de terroristen gesteund werden/worden door een land, dan krijgen we waarschijnlijk een mooie strook asfalt op de wereld erbij.
Mod @ #1337peeps
  woensdag 12 september 2001 @ 09:25:58 #5
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1616459
Strookje? One big fucking slab!

Maar goed, de middelen om met dodelijkere wapens aanslagen te plegen zijn al lang voorhanden. Denk maar aan de metro-aanslag in Japan, enkele jaren terug. En wie weet hoeveel nucleare bommen er al uit de voormalige Sovjetstaten zijn gesmokkeld met of zonder medeweten van de plaatselijke autoriteiten? Het is gewoon een kwestie van tijd, wanneer zo'n aanslag gepleegd zal worden. En eerlijk gezegd had ik eerder zo'n gifgas- of andere massavernietigingsaanslag verwacht dan zo'n griezelig secuur georganiseerde staaltje logistiek. Maar het is net zo effectief.

The Internets, I needs it..
pi_1616495
quote:
Op woensdag 12 september 2001 08:16 schreef DGTL_Magician het volgende:
Als blijkt dat de terroristen gesteund werden/worden door een land, dan krijgen we waarschijnlijk een mooie strook asfalt op de wereld erbij.
Met al dat tuig eronder
[b]Ik duw liever een Renault, dan dat ik in een Golf stap![/b]
pi_1616749
Hoe cru dit ook klinkt, dit was gewoon een perfecte aanval. Niemand was erop voorbereid, niemand dacht dat dit mogelijk was... en dat is de grootste klap denk ik, het gevoel van schijnveiligheid dat nu weg is...

De USA wordt wakker met een enorme kater...

For great justice!
pi_1616811
IMHO is dit een hele simpele aanval.

Men zoeke wat belangrijke doelen
Men kape een vliegtuig of 4
Men parkeren het vliegtuig recht in het doelwit

Enigste heftage was aan boord komen met wapens en die tansponder uitschakelen.

Verder is het niet zo perfect uitgevoerd want vliegtuig 4 is geloof ik nooit op de plek van bestemming gekomen en vliegtuig 3 is dus op een helicopterplatform gekomen.

Fuck man ik kan me niet eens meer concentreren op m'n werk.

Zat ik maar thuis...ff filmpje opzetten en die sh*tzooi vergeten.

pi_1619984
Dit is inderdaad de manier om het te doen. helaas....
Mod @ #1337peeps
pi_1620048
Het wachten is op de eerste biologische aanslag (Anthrax: goedkoop, makkelijk te produceren en bewaren, niet te detecteren en uiterst dodelijk. Denk bij een wereldstad als New York eerder aan een miljoen doden dan minder).

Vooral Irak heeft dit spul bij tonnen klaarliggen. Osama kan er waarschijnlijk ook wel aankomen (hij heeft geld en resources genoeg).

De horde van conventioneel naar biologisch is echter nog niet genomen en laten we hopen dat dat ook niet gebeurd.

pi_1620064
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:26 schreef Gman het volgende:
IMHO is dit een hele simpele aanval.

Men zoeke wat belangrijke doelen
Men kape een vliegtuig of 4
Men parkeren het vliegtuig recht in het doelwit

Enigste heftage was aan boord komen met wapens en die tansponder uitschakelen.

Verder is het niet zo perfect uitgevoerd want vliegtuig 4 is geloof ik nooit op de plek van bestemming gekomen en vliegtuig 3 is dus op een helicopterplatform gekomen.

Fuck man ik kan me niet eens meer concentreren op m'n werk.

Zat ik maar thuis...ff filmpje opzetten en die sh*tzooi vergeten.

Qua middel van destructie simpel. Niet qua planning, timing, communicatie (geheimhouding!) etc. Geen werk voor amateurs.
pi_1620339
quote:
Op woensdag 12 september 2001 16:35 schreef Sniper het volgende:
Het wachten is op de eerste biologische aanslag (Anthrax: goedkoop, makkelijk te produceren en bewaren, niet te detecteren en uiterst dodelijk. Denk bij een wereldstad als New York eerder aan een miljoen doden dan minder).

Vooral Irak heeft dit spul bij tonnen klaarliggen. Osama kan er waarschijnlijk ook wel aankomen (hij heeft geld en resources genoeg).

De horde van conventioneel naar biologisch is echter nog niet genomen en laten we hopen dat dat ook niet gebeurd.

Wat heeft die Terroristen tegengehouden om niet nog één of ander giftige zooi mee te nemen? Moet je je voorstellen: vliegtuig knalt op 300 meter hoogte in WTC: 10.000 doden.
Dan ontploft een gifgasbom, het gas wordt vanaf 300 meter hoogte over New York verspreid, 50.000 doden.

Dán hadden ze pas gescoord en zo moeilijk moet dat niet zijn op die binnenlandse vluchten

woensdag 12 september 2001 @ 18:17:34 #13
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_1620785
Over 20 jaar behoort Afghanistan inmiddels tot het selecte groepje landen dat beschikt over ruimtevaarttechnologie, mede dankzij financiële steun uit de islaterroristische hoek (Godsamme Bin Laden & co).
Afghanistan brengt vervolgens sattelieten in een baan om de aarde - onder dekmantel van het "Taliban for Peace"-project - die bedoeld zijn het Star Wars-afweersysteem (wat dan inmiddels al operationeel is) te kunnen overnemen en daarnaast de laservuurkracht ervan te boosten.
Het systeem wordt dan uiteraard ingezet als wapen tegen de VS.

Wat volgt zijn aanvallen die doen denken aan de film Independence Day - met als verschil dat de ontwerpers van Star Wars zo slim waren geweest om het systeem dusdanig te programmeren dat aanvallen op het eigen grondgebied onmiddelijk om zouden worden geleid naar de lokatie van de opdrachtgever.
In dit geval is dat de Kaaba: heilige versteende spaceturd in Mekka dat toevallig ook als schuilplaats voor Bin Laden dient.
Nu Mekka met de grond gelijk is gemaakt valt de bodem onder de islam weg.
Wereldwijd worden er dan in steeds grotere getale vermissingen van moslims gesignaleerd.
De volgende dag blijken ze allen te zijn teruggekeerd naar de oorspronkelijke thuisplaneet, de maan, alwaar ze hun opvliegendheid getemperd zien door de verminderde zwaartekracht/zuurstofgehalte.

De aarde kende vanaf die tijd haar meest voorspoedige periode ooit.

[Dit bericht is gewijzigd door PhatRabbit op 12-09-2001 18:19]

Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
  woensdag 12 september 2001 @ 18:19:11 #14
15603 Slijmbal
The Road Ahead
pi_1620794
Over 20 jaar zijn we nog steeds dezelfde domme mensen die nog steeds over dezelfde keien struikelen. Oftewel zijn we nog in het bezit van kl*te wapens

Business @ the Speed of Thought
pi_1620945
Over 20 jaar zal de islam onderdrukt zijn,

Door dit voorval zijn de VS, EU, en Rusland samen gaan werken tegen het terrorisme, De Islamitische wereld geeft haar afkeer en helpen terroristen aan onderdak, gevolg ook de islamitische landen zullen worden bestookt en door gebrek aan geld en matrieël zullen ze het onderspit moeten delven....

Ander senario:

VS pakt terroristen aan zonder verdere gevolgen....
Terroristen zullen op kleine schaal verder gaan met het tegen werken van de westerse wereld. Maar door geldtekort doordat olie geen belangrijke brandstof meer is aangezien de westerse wereld andere goedkopere en milieu vriendelijke brandstoffen hebben gevonden...
Langzaam stort de Islamitische wereld ineen en daarmee ook het islamitische terrorisme....

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1621016
O YES! allemaal positieve geluiden, er gloort hoop!
pi_1621212
quote:
Op woensdag 12 september 2001 16:37 schreef Sniper het volgende:

[..]

Qua middel van destructie simpel. Niet qua planning, timing, communicatie (geheimhouding!) etc. Geen werk voor amateurs.

planning: je kijkt door de vliegschema's en zoekt een paar vliegtuigen uit die allemaal rond dezelfde tijd bij een belangrijk doel in de buurt zijn.
Je kiest diegene die nog het verst moeten doorvliegen (meer kerosine aan boord) en dan zet je mannen op dat vliegtuig,
kaapt het op een bepaald moment in de vlucht, zeg een uur voordat je er bent en parkeert ze in een plaats.
Je hoeft helemaal niet te communiceren. Als je gewoon de goede vliegtuigen pikt en je mensen hebt die vliegervaring hebben, weten waar ze heen moeten en suicidaal genoeg zijn.
dan is het klaar.
taadaaa.

Alleen die geheimhouding is extreem goed geregeld vind ik. Niemand had ook maar enig idee dat het zou gebeuren.

Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  woensdag 12 september 2001 @ 23:11:07 #19
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1623449
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:52 schreef blieblie het volgende:
wat een gelul
!kerel!... onderbouw het dan tenminste.

I.i.g. Technology gaat ook vooruit komende 20 jaar. Haat zal altijd blijven en wellicht groeien. De toekomst is onvoorspelbaar, zoals Yoda wijs zei "Always in motion it is" (hehe bij benadering dan).

Star Wars zou zo wel eens goed van pas kunnen komen (het schild bedoel ik), maar daar kleven erg veel factoren (politieke voornamelijk) aan vast.

Prachtig voorbeeld van je trouwens (je naam ff kwijt sorry) dat de olie overbodig zou worden.

Misschien is de wereldbevolking over 20 jaar wel volkomen geintegreerd, naar aanleiding van 11 sept.

Tjah, doem denken is leuk, ahum, maaruh, niemand wil naar de kl*te, laat staan je (klein) kinderen. Zelfs extreme islamieten en consorten niet.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 12 september 2001 @ 23:23:16 #20
3767 Herald
Come get some
pi_1623587
in 1945 werd de eerste atoombom geworpen, na de tweede wereldoorlog is er een zogenaamde wapenwedloop geweest. Dat is allemaal langer dan 20 jaar geleden en nu zijn er zat biologische en chemische wapens die een terrorist in zijn handjes kan krijgen. Waarom pas in de komende 20 jaar deze wapens gebruiken? Omdat dan ineens de gemiddelde sufkut ontzettend goede kennis heeft van wapens fabriceren? Omdat ze dan wel met een gifgasbom de grens overkomen? Of omdat ze dan wel vanuit de woestijn een lange afstandsraket kunnen afvuren?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 12 september 2001 @ 23:25:54 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1623616
zolang je met een stanleymes 25000 mensen kan ombrengen zie ik niet gebeuren dat men de moeite doet om dure raketten ergens op te schieten waarvan je weet dat die linearecta uit de lucht worden geschoten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1623670
quote:
Op woensdag 12 september 2001 23:25 schreef Re het volgende:
zolang je met een stanleymes 25000 mensen kan ombrengen zie ik niet gebeuren dat men de moeite doet om dure raketten ergens op te schieten waarvan je weet dat die linearecta uit de lucht worden geschoten
Juist, maar met mensen als bin laden met zoveel geld is het wel een mogelijkheid. Ik moet er niet aan denken in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')