och wat is te jong ligery moet vast wel kunnenquote:Op maandag 8 november 2004 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is dat mijn vriendin te jong is.
tessjequote:Op maandag 8 november 2004 01:28 schreef 9christensen het volgende:
Noem d'r eens 1 op dan
quote:Op maandag 8 november 2004 01:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
tessje![]()
LoveHenkquote:Op maandag 8 november 2004 01:33 schreef HenkvdVelde het volgende:
hahahaha! nou mooie vrouwen mogen mij wel emailen daar ben ik altijd wel voor in de stemming!
Henk
Dude, heb jij geen smaak ofzo?quote:Op maandag 8 november 2004 01:34 schreef Adelante het volgende:
opgelost, slotje
Jawel, een slechte smaakquote:Op maandag 8 november 2004 01:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dude, heb jij geen smaak ofzo?
blijkbaar nietnee dakota staat er niet eens tussenquote:Op maandag 8 november 2004 01:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op maandag 8 november 2004 01:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jawel, een slechte smaak
ik ken aan die namen niet zien of ze mooi zijn hoor! hahahaha!quote:Op maandag 8 november 2004 01:34 schreef Adelante het volgende:
januari: semtex
februari: auticia
maart: insomaniac
april: scandalous
mei: nikky
juni: brighteyes
juli: karoltje
augustus: beestjuh
september: milagro
oktober: miss_blue
november: jory
december: schatje
opgelost, slotje
fotoboek.fok.nl/ [insert username here] en leef je uitquote:Op maandag 8 november 2004 01:38 schreef HenkvdVelde het volgende:
[..]
ik ken aan die namen niet zien of ze mooi zijn hoor! hahahaha!
Henk
de meesten zijn iig volwassenquote:Op maandag 8 november 2004 01:34 schreef NiteSpeed het volgende:
die heeft echt de uitstraling van een gordijnroedequote:Op maandag 8 november 2004 01:37 schreef killswitch het volgende:
blijkbaar nietnee dakota staat er niet eens tussen
http://fotoboek.fok.nl/dakota
![]()
kan ook aan foto maken waar alleen haar lichaam op staatquote:Op maandag 8 november 2004 01:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
die heeft echt de uitstraling van een gordijnroedenofi
Juist, en dat is een voordeel omdat? Omdat ze lelijk, verwerpelijk en kotsopwekkend zijn?quote:Op maandag 8 november 2004 01:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
de meesten zijn iig volwassen
1. Dakotaquote:Op maandag 8 november 2004 02:05 schreef Shirley het volgende:
Maak ook eens een topic aan met de 12 lelijkste vrouwen van Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |