beter! maar als je de velsertunnel in rijdt heb ik wel van die rare cameraatjes gezien..quote:Op zondag 7 november 2004 23:57 schreef Mr-Mackey het volgende:
Alle camera's zijn, na veelvuldige vernielingen, weggehaald.
Trajectcontrôle is er (nog) niet, dus kun je eindelijk eens lekker doorrijden !!
die kleine ronde? die zijn om files te controleren enzoquote:Op maandag 8 november 2004 00:02 schreef murp het volgende:
[..]
beter! maar als je de velsertunnel in rijdt heb ik wel van die rare cameraatjes gezien..
maar voorlopig dus lekker scheuren!
Zijn dat niet gewoon hoogte meters?quote:Op maandag 8 november 2004 00:02 schreef murp het volgende:
[..]
beter! maar als je de velsertunnel in rijdt heb ik wel van die rare cameraatjes gezien..
Je bedoelt de wijkermeertunnel denk ikquote:Op maandag 8 november 2004 18:32 schreef suprachick het volgende:
Pas op, ze staan vaak te flitsen als je de velsertunnel in rijdt, of er juist uit, en tussen Haarlem en Alkmaar staan ze regelmatig bij een viaduct.
Verder is het een lekkere racebaan (maar goed, flitspalen stonden sowieso vrijwel nooit aan)
Iemand enig idee of er op de A5 al flitspalen c.q. trajectcontrole is?
kloptquote:Op maandag 8 november 2004 21:32 schreef suprachick het volgende:
en jij bedoelt zeker de wijkertunnel?
maar inderdaad, die twee haal ik vaak door elkaar. De velsertunnel is a22, de wijkertunnel is a9.
quote:Op maandag 8 november 2004 00:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon hoogte meters?
het zijn in ieder geval cameraatjesquote:Op maandag 8 november 2004 00:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
die kleine ronde? die zijn om files te controleren enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |