abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2001 @ 03:53:17 #1
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1616130
Ik wil graag jullie mening over bovengenoemde stelling horen, of Amerika dit zichzelf op de nek heeft gehaald.

*Dit is niet per definitie mijn opinie, alleen een vraag die wel gesteld moet worden.*

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 12 september 2001 @ 03:53:59 #2
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1616131
Nee.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1616144
Ja.
"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  woensdag 12 september 2001 @ 04:25:03 #4
15660 chocolatemoeze
pi_1616148
Argumenten voor deze stelling kunnen zijn:

1) Amerikanen zijn een grootmacht en steken hun neus in andermans zaken tot zover het invloed heeft op Amerikaanse belangen.

2) Groeperingen worden niet gehoord door het "westen" en maken zo (welliswaar onbegrijpelijk) een indrukwekkende statement.

3)Amerika heeft nogal dwarsgelegen de laatste tijd. Kyoto van de kaart, raketschild, met een incompetente niet representatieve president die het woord voert..?

4) Amerika dénkt militair sterk te zijn en probeert daarom politieagent in de wereld te spelen. Nimmer echt geleerd van Vietnam, want ook die guerilla oorlog hebben ze niet gewonnen.

5) Westerse welvaart gaat over lijken van anderen.

6) Amerikanen denken dat de wereld begint aan de "west-coast" en eindigt aan de "east-coast".

Kortom dat Amerika misschien wel te egocentrisch in de wereld staat?

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1616149
Je haalt me de woorden uit de mond. Niks aan toe te voegen.

Hoge bomen vangen veel wind.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  woensdag 12 september 2001 @ 04:30:42 #6
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1616150
Hadden ze dit niet op hun hals kunnen halen?
  woensdag 12 september 2001 @ 04:38:25 #7
15660 chocolatemoeze
pi_1616152
Uit het falen van vandaag in het voorkomen van zo'n aanslag en de inbreuk op de integriteit van de nationale beveiliging blijkt dat Amerika arrogant genoeg was om niet op haar hoede te zijn. Arrogant is een zwaar beladen woord, maar als men in ogenschouw neemt dat wellicht 50000 mensen met families omgekomen zijn.... Dat zet je aan het denken.

Mijn eerste reactie het eerste half uur was ongeloof. Ik dacht dat ik naar een slechte rampenfilm keek, althans zo leek het.

Had America niet onder ogen kunnen zien dat na Oklahoma en de verklaringen van Bin Laden (binnen 3 weken zullen er aanzienlijke aanslagen op de Amerikaanse economy gepleegd worden...) terrorisme een realistische bedreiging was?

Ik zit hier niet te schrijven om Amerika geheel af te kraken, mijn gedachten gaan uit naar de onschuldigen die gevallen zijn. (en 50.000 man staat gelijk aan een gemiddeld pop-festival, zoveel dus)

woensdag 12 september 2001 @ 04:41:58 #8
15660 chocolatemoeze
pi_1616153
Sorry, dit vond ik nog ff op de gelderlander ter ondersteuning van mijn vorige post:

FBI voorspelde in juli 'groot incident'

WASHINGTON - Een hoge functionaris van de Amerikaanse federale politie FBI waarschuwde zijn landgenoten in juli dit jaar dat de komende vijf jaar rekening moet worden gehouden met een terroristische aanslag met een massavernietigingswapen.

Ook voorspelde hij dat terroristen de komende vijf jaar elk jaar een grote aanslag zullen plegen op Amerikaanse doelen buiten de VS. Deze vice-directeur van de anti-terrorisme-eenheid van de FBI, Dale Watson, zei geen ,,doemdenker'' te zijn, maar waarschuwde wel dat ,,de VS zich moeten opmaken voor een groot incident in de Verenigde Staten''.

pi_1616158
quote:
Op woensdag 12 september 2001 04:41 schreef chocolatemoeze het volgende:
Sorry, dit vond ik nog ff op de gelderlander ter ondersteuning van mijn vorige post:

FBI voorspelde in juli 'groot incident'

Ik denk dat er vrij veel mensen zich groen en geel ergeren aan de arrogantie en bemoeizicht van de grootmacht.
predator
pi_1616176
Mischien wel mischien niet, persoonlijk zou ik nooit meer een bush als president willen mja ie is er toch gekomen, ik denk dat het niet alleen de fout van US is maar ook van de gene die hier achter zit..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 12 september 2001 @ 06:55:37 #11
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1616192
Ja en nee, een machtig land mag zichzelf een high profile aannemen omdat het gewoon in hun recht staat. Zelfs als jij als simpel individu daar op tegen bent.

Maar als je als machtig land blind bent voor de bedreigingen van buitenaf en in dit geval van een kleine maar erg destructieve macht, dan struikel je daarover. De discussie over de grootste raketschild rings a bell? Terwijl al die hoge pieten over schurkenstaten met kernraketten lullen, bereidt een relatief kleine terroristenorganisatie een ander soort vliegende bommen voor.

"The Price of Freedom is Eternal Vigilance."

The Internets, I needs it..
pi_1616206
Bush spreekt over een aanval op hun vrijheid.
Dat is het denk ik niet.

Als het Bin Laden was, zou het waarschijnlijke motief hierachter de onophoudelijke steun van de US aan Israel kunnen zijn, financieel en militair ( WTC + Pentagon ).

Ik denk dat die dame die vanuit een van de gekaapte vliegtuigen belde iets meer licht op deze zaak kan werpen. Ik weet niet of zij iets van de kapers heeft beschreven of informatie daarover heeft kunnen geven maar er is daar bandmateriaal bij een 911 centrum van opgenomen.

Maar eigenlijk kan het potentieel ook een samenwerking zijn tussen een stel op hol geslagen globalisten die de economie van de VS onderuit willen halen door het WTC te raken en een groep extremisten gesteund door Irak of zelfs Cuba ( Fidel had wel een mooie speech als steun voor de US, maar dat zegt weinig ) die het Pentagon voor hun rekening namen. Een klein groepje kundige slimme mensen is al genoeg. Ze hebben nu eenmaal veel vijanden daar aan de andere kant van de oceaan.

Ik bedoel iedereen wijst op Bin Laden en dat lijkt inderdaad het waarschijnlijkst maar het kunnen er vele zijn. Timothy McVeighs haat tegen de staat was ook een motief.

De VS zal wel een zondebok aanwijzen als ze het niet weten uit te vissen maar dat zal als gevolg hebben dat ze misschien wel onterechte vergeldingsacties gaan uitvoeren. Dan escaleert het denk ik alleen nog maar meer.

Het zou me ook niet verbazen als ze geen dader weten aan te wijzen. Dat zou misschien nog het beste zijn. De wraakgevoelens die van een Bush kunnen komen zouden denk ik meer slechts dan goeds teweegbrengen.

pi_1616233
quote:
Op woensdag 12 september 2001 04:38 schreef chocolatemoeze het volgende:
Uit het falen van vandaag in het voorkomen van zo'n aanslag en de inbreuk op de integriteit van de nationale beveiliging blijkt dat Amerika arrogant genoeg was om niet op haar hoede te zijn.
Wat een crap, wat kun je hier nu feitelijk aan doen (zonder je land tot een complete politiestaat te maken)?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 12 september 2001 @ 08:00:52 #14
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1616250
De VS heeft dit niet kunnen voorkomen. Nu niet, en ook in de toekomst niet. Wat Digger al schreef: Wat kun je er tegen doen zonder van je land een complete politiestaat te maken?

Verdomd weinig.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  woensdag 12 september 2001 @ 08:21:15 #15
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_1616283
De CIA heeft nota bene Osama bin Laden getraind om te vechten in het midden-Oosten. Maar heeft hem daarna keihard gedumpt. Uit wraak is hij dus al deze aanslagen begonnen.

De VS heeft dit aan zichzelf te danken. Als je met vuur speelt, kan je verwachten dat je je vroeger of later zult branden.

Je kan niet tegen terrorisme zijn, terwijl je zelf als grootmacht er een dubbele politieke agenda op nahoudt.
Het klinkt hard, maar ze hebben dit aan zichzelf te danken. Of denk je dat de mensen die dit gedaan hebben, het voor de lol doen?

*No animals were harmed during the posting of this post*
pi_1616365
quote:
Wat kun je er tegen doen zonder van je land een complete politiestaat te maken?
Zorgen dat je iedereen te vriend houdt op de best mogelijke manieren en niet partij kiezen in een conclict als Israel en de Palestijnen.

En al helemaal niet miljarden aan militaire en financiele steun geven die blijkbaar gebruikt om een conflict te voeden, zonder uitzicht op een oplossing met de huidige militaire weg die mijn al jaren in slaat.

[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 12-09-2001 09:36]

woensdag 12 september 2001 @ 09:01:01 #17
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1616369
quote:
Op woensdag 12 september 2001 08:21 schreef Joe Gain het volgende:
De CIA heeft nota bene Osama bin Laden getraind om te vechten in het midden-Oosten. Maar heeft hem daarna keihard gedumpt. Uit wraak is hij dus al deze aanslagen begonnen.

De VS heeft dit aan zichzelf te danken. Als je met vuur speelt, kan je verwachten dat je je vroeger of later zult branden.

Je kan niet tegen terrorisme zijn, terwijl je zelf als grootmacht er een dubbele politieke agenda op nahoudt.
Het klinkt hard, maar ze hebben dit aan zichzelf te danken. Of denk je dat de mensen die dit gedaan hebben, het voor de lol doen?

Geklets, Bin Laden haatte de VS altijd al. Hij zou het hoe dan ook hebben gedaan.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1616412
Ik weet niet of amerika zich zelf dit op de nek heeft gehaald maar ik weet well dat er gisteren werd gezegd op het nieuws dat als clinton hiet nog had gezeten dit waarschijnlijk niet was gebeurd.
Clinton had namelijk een klein groepje mensen zitten die continue 24/7 het midden oosten in de gaten hielden en alles meteen doorsluisden naar defensie.
Toen bush aan de macht kwam heeft hij dit opgeheven omdat hij dit niet noodzakelijk vond.

Nogmaals ik hoorde dit op het nieuws dus ik kan helaas geen bron vermelden.

woensdag 12 september 2001 @ 09:23:14 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1616445
wie was er president tijdens de ambassade aanvallen in Afrika? ... bulllshit dat onder Clinton dit niet was gebeurd

die Amerika deskundige van de NOS zei het goed: Hier kun je niets tegen doen

Er zullen altijd mensen in de wereld zijn die Amerika zullen haten, vroeger, nu en in de toekomst

[Dit bericht is gewijzigd door Re op 12-09-2001 09:25]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 12 september 2001 @ 09:24:06 #20
10814 dalai-incognito
tijd voor een nieuwe crew
pi_1616452
quote:
Op woensdag 12 september 2001 09:16 schreef Angel22 het volgende:
Ik weet niet of amerika zich zelf dit op de nek heeft gehaald maar ik weet well dat er gisteren werd gezegd op het nieuws dat als clinton hiet nog had gezeten dit waarschijnlijk niet was gebeurd.
Clinton had namelijk een klein groepje mensen zitten die continue 24/7 het midden oosten in de gaten hielden en alles meteen doorsluisden naar defensie.
Toen bush aan de macht kwam heeft hij dit opgeheven omdat hij dit niet noodzakelijk vond.

Nogmaals ik hoorde dit op het nieuws dus ik kan helaas geen bron vermelden.

Clinton straalde in ieder geval minder agressie uit...
mensen deugen niet, jij misschien wel ook niet
pi_1616458
Niemand verdient dit, kortom niemand kan zich dit op zijn nek halen aangezien deze actie onmenselijk is.
  woensdag 12 september 2001 @ 09:46:16 #22
10814 dalai-incognito
tijd voor een nieuwe crew
pi_1616561
misschien had Bush dit wel verdient...

en laten we de vele doden die dagelijks uberhaupt vallen ook niet vergeten....

mensen deugen niet, jij misschien wel ook niet
pi_1616628
Dat is iets wat niet in getallen als 10.000 tegelijk gebeurt...
pi_1616644
Tuurlijk niet, wat een onzin. Wie vermoordt er nou duizenden onschuldige mensen?? Als je zo nodig oorlog wil val dan een legerbasis aan. Maar ja dat durven ze niet.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1616662
nee, nee en nog eens nee... Geen een volk ter wereld heeft zoiets verdiend..... Noem me een racist, maar ik kan op dit moment even geen moslim meer onder ogen komen..... ze zijn gewwoon zo gifixeerd op hun geloof dat het gewoon neg is, en het het zat er aan te komen dat dit levens zou gaan kosten aan mensen die eigenlijk weinig met ze te maken hebben..... gisteravodn zag ik ze feestvieren vanwege die aanslagen en ik begon bijna te huilen.. Moet je ze eens horen als Israelis een paar van hun mensen hebben vermoord, dan zijn de poppen aan het dansen en zijn er vergeldigingsacties, en nu ze waarschijnlijk tussen de 25 000 en 100 000 niet-moslims gedood hebben gaan ze feestvieren Ze zien namelijk iedereen die geen moslim is als het laagste van het laagste. Ook in het dagelijks leven hoor: zo hebben we hier 2 honden, en ik woon in een buurt met nogal veel moslims.... als ik met de honden loop en ik kom er een paar tegen dan wordt ik vol minachting aangekeken, kinderen beginnen te schreeuwen en ze steken gewoon demonstratief de straat over... waarom? Omdat ze honden onreine dieren vinden... en dat wil ik niet in mijn eigen land... En het is niet alleen dit voorbeeld, ze kleineren alles wat met de westerse wereld te maken heeft...
Kijk, ik wil ze niet over een kam scheren, want er zijn ook moslims die geen haat hebben tegen alles wat westers ik, alleen ik ben bang dat die maar in de minderheid zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')