pardon.. haha en daar bedoel je meequote:Op zondag 7 november 2004 22:21 schreef One_conundrum het volgende:
haushooofeeeeeeeeeeeeeer!?
jup. bij het openmaken van de fles bevroor alles gewoon.. kheb het ook 2 keer met spa rood gehad.. en ik snap er echt helemaal niets van hoe het komt..quote:Op zondag 7 november 2004 22:23 schreef zjroentje het volgende:
Dus gewoon alles bevroren?
haha ja nou kan je me dan vertellen wat ik fout doe?quote:Op zondag 7 november 2004 22:26 schreef heiden6 het volgende:
Het ligt aan jou, zoveel is duidelijk.
haushofer is een gast die hier op het forum ronzweeft.quote:Op zondag 7 november 2004 22:23 schreef JimmyBoy het volgende:
[..]
pardon.. haha en daar bedoel je mee?
Hij bedoelt onze sympathieke natuurkunde student hier. Maar die gaat dan vast weer met allemaal rare onbegrijpelijke termen gooien waar niks van te maken isquote:Op zondag 7 november 2004 22:21 schreef One_conundrum het volgende:
haushooofeeeeeeeeeeeeeer!?
wat is er nou mis met dat woord @_@ iedere keer als ik het zeg, zegt iemand mij naquote:bizar...
Zoiets in die trend vertelde mijn vader mij ook, maar toch vind ik het verbazingwekkend.quote:Op zondag 7 november 2004 22:29 schreef TheArowana het volgende:
ALLES bevroren? dat is onmogelijk @_@ in die zin dat de fles uit elkaar barst door de druk van het ijs? kan iets zo snel bevriezen?
als je de dop van een fles draait ontsnapt er koolzuur en gebeurd er wat met de luchtdruk (gasdruk) in de fles waardoor de temperatuur kort enorm kan afkoelen.. daardoor kan er wat gaan bevriezen maar zo erg als jij het doet voorkomen is wel erg bizar @_@ wat voor cola drink je?
whehehehheequote:Op zondag 7 november 2004 22:29 schreef greatgonzo het volgende:
ever tried decaf mate?
Ja en het volume neemt ontzettend toer en buiten het feit dat het nog geen gas is als het in de fles zit, maar een vloeistof; volgens mij geld deze gaswet niet hiervoorquote:Op zondag 7 november 2004 22:37 schreef MeneerGiraffe het volgende:
PxV=nxRxT?
P (druk) wordt snel minder, dus T wordt ook snel minder, dit slaat vervolgens op de cola, die vervolgens bevriest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |