abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23157759
heerlijk topic! meer!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_23157811
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Spideyman het volgende:
zij:
"Schat,
als je er zin in hebt,
hoeft niet meteen hoor,
wil jij de afwas even doen?"

ik:
"He? mwoh,
doe ik zo wel"

zij:
"OK DAN DOE IK HET WEL WEER" [afbeelding]

ik:
lijkt m'n moeder wel
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  Redactie Games maandag 8 november 2004 @ 03:41:08 #28
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23157817
Zij: Welk topje vind je mooier deze rooie die ik nu aan heb of die toch die gele.
Ik: Die rooie is goed hoor, sexy genoeg
Zij:JA, dan ga ik wel voor die gele hoor
---Deur boos dicht doet en omkleedt...
Even later...

Ik: Waarom heb je nu toch die rooie aan dan
Zij: "Ja ik vond die rooier toch mooier..."
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_23157868
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Shagster het volgende:
Een paar voorbeeldjes waaraan ik mij enorm kan irriteren.
Hoe doe je dat? Je ergens aan irriteren? Is dat net zoiets als je ergens aan ergeren, maar dan in het breezeriaans?
  maandag 8 november 2004 @ 05:07:34 #30
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_23158211
Heb je zin in gebak?
- Nee, niet echt!
Ik ga gebak halen, wat wil jij?
- Ik hoef niet.

half uur later

Waar heb je de bordjes gelaten, ik wil graag mijn appelpunt opeten!
- Waar is mijn gebak?

Asjemenou
pi_23158447
Hey!,je hangt de was helemaal verkeerd op!
-Ik hang de was al 4 jaar precies hetzelfde op,en nu is het ineens niet goed?

Zal ik het maar doen dan?
-Prima,maar dan mag je het meteen voor de rest van je leven doen.

Doe jij het dan maar gewoon op jouw manier.

Tss,waarom 3 rekken gebruiken als ik alles op 1 rek kan hangen
pi_23158533
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Shagster het volgende:

"Hou je van me?"
"Best wel."
Ja wat is dat dan ook voor antwoord
  maandag 8 november 2004 @ 07:52:06 #33
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23158539
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:50 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja wat is dat dan ook voor antwoord
Je kunt ook zeggen "wat voor een vraag is dat nou" ! Zoiets zeg je (eens per week ongeveer) spontaan
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_23158554
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:52 schreef DaMook het volgende:

[..]

Je kunt ook zeggen "wat voor een vraag is dat nou" ! Zoiets zeg je (eens per week ongeveer) spontaan
Dat klopt, maar misschien zei hij het wel helemaal nooit
  maandag 8 november 2004 @ 07:55:10 #35
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23158556
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:54 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Dat klopt, maar misschien zei hij het wel helemaal nooit
Dat kan natuurlijk ook Maar dan nog vraag je niet of ie dat eens wil zeggen
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_23158888
Monoloog voor onderweg:

"En Marjan was vandaag niet op d'r werk. Ik heb haar maar gebeld en ze vertelde dat ze met haar vriend een weekendje weg wilde gaan met haar schoonouders. Maar dat de broer van zijn vader gevallen is en dat ie zijn been had gebroken. Toen zijn ze eerst langs die broer gegaan, ik weet zo even niet meer hoe ie heet, maar daar zijn ze toen heen gereden en kregen een aanrijding. Dus had ze Martijn gebeld dat ze niet naar huis konden omdat de auto iets had, iets met de wielen of zo, en Martijn was mij vergeten te bellen om te vertellen dat Marjan niet zou komen. Dus ik had vanmorgen echt het idee dat er iets niet goed was, want ze is normaal gesproken altijd om 10 voor acht op d'r werk en nu was het al 5 over acht. Ja dan ga je toch denken: Er is vast wat aan de hand. Maar ik heb me wel gered hoor, zoveel werk was er niet. En gelukkig kwam Natasja, die had een vrije dag, maar kwam toch even langs. Dus hebben we even gezellig koffie gedronken. Ze vertelde dat Bert een nieuwe baan had en dat het hem heel goed bevalt. Hij deed altijd lopende band werk, maar nu heeft hij een baan waar ie met de auto door nederland rijdt en dat is natuurlijk veel leuker. Bert had de eerste dag meteen al een dikke klant aan de haak geslagen, dus ze kregen een dikke bonus. Daarvan zijn ze toen lekker uit eten geweest bij die ene chinees, je weet wel, daar waar tante Dinie zo ziek is geworden. Toen Natasja eenmaal weg was, heb ik snel nog wat werk ingehaald zodat ik het morgen een stuk rustiger heb en ik mooi op tijd naar huis kan gaan. Dan ga ik even langs mijn moeder, die vandaag ook nog even belde. Die had vandaag nieuwe lippenstift gekocht, maar vond het toch niet zo'n mooie kleur, dus heeft ze die weer terug gebracht naar de winkel. En de winkel wilde het niet eens ruilen. O ja, weet je ook wie bij de drogist werkt? Gwenda, je weet wel, die vlak bij Kees en Jannie hebben gewoond. Dat is ook wat, zo zie je maar de wereld is heel klein. Maar Gwenda heeft altijd als kapster gewerkt en ik hoorde dat ze daar is weggegaan omdat de baas zijn handjes niet thuis kon houden en iedere keer aan haar kont zat. Nou ik wist het wel, ik pikte dat ook niet. Maar bij de drogist is het vast veel leuker voor haar. Die afslag die je net voorbij rijdt, die had je moeten hebben. "

maandag 8 november 2004 @ 08:54:08 #37
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23158929
T P
V
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 8 november 2004 @ 08:55:22 #38
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23158934
The Internets, I needs it..
pi_23159009
quote:
Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Monoloog voor onderweg:
Hilarisch!!!!
Ik als vrouw zijnde herken erg veel terug........damn.........wat een zeikerd ben ik af en toe zeg
  maandag 8 november 2004 @ 10:00:03 #40
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23159779
quote:
Monoloog voor onderweg:

"En Marjan was vandaag niet op d'r werk. Ik heb haar maar gebeld en ze vertelde dat ze met haar vriend een weekendje weg wilde gaan met haar schoonouders. Maar dat de broer van zijn vader gevallen is en dat ie zijn been had gebroken. Toen zijn ze eerst langs die broer gegaan, ik weet zo even niet meer hoe ie heet, maar daar zijn ze toen heen gereden en kregen een aanrijding. Dus had ze Martijn gebeld dat ze niet naar huis konden omdat de auto iets had, iets met de wielen of zo, en Martijn was mij vergeten te bellen om te vertellen dat Marjan niet zou komen. Dus ik had vanmorgen echt het idee dat er iets niet goed was, want ze is normaal gesproken altijd om 10 voor acht op d'r werk en nu was het al 5 over acht. Ja dan ga je toch denken: Er is vast wat aan de hand. Maar ik heb me wel gered hoor, zoveel werk was er niet. En gelukkig kwam Natasja, die had een vrije dag, maar kwam toch even langs. Dus hebben we even gezellig koffie gedronken. Ze vertelde dat Bert een nieuwe baan had en dat het hem heel goed bevalt. Hij deed altijd lopende band werk, maar nu heeft hij een baan waar ie met de auto door nederland rijdt en dat is natuurlijk veel leuker. Bert had de eerste dag meteen al een dikke klant aan de haak geslagen, dus ze kregen een dikke bonus. Daarvan zijn ze toen lekker uit eten geweest bij die ene chinees, je weet wel, daar waar tante Dinie zo ziek is geworden. Toen Natasja eenmaal weg was, heb ik snel nog wat werk ingehaald zodat ik het morgen een stuk rustiger heb en ik mooi op tijd naar huis kan gaan. Dan ga ik even langs mijn moeder, die vandaag ook nog even belde. Die had vandaag nieuwe lippenstift gekocht, maar vond het toch niet zo'n mooie kleur, dus heeft ze die weer terug gebracht naar de winkel. En de winkel wilde het niet eens ruilen. O ja, weet je ook wie bij de drogist werkt? Gwenda, je weet wel, die vlak bij Kees en Jannie hebben gewoond. Dat is ook wat, zo zie je maar de wereld is heel klein. Maar Gwenda heeft altijd als kapster gewerkt en ik hoorde dat ze daar is weggegaan omdat de baas zijn handjes niet thuis kon houden en iedere keer aan haar kont zat. Nou ik wist het wel, ik pikte dat ook niet. Maar bij de drogist is het vast veel leuker voor haar. Die afslag die je net voorbij rijdt, die had je moeten hebben. "

Hahahahahahaha dit komt me zooooooo bekend voor
Maar ik heb zo'n mooi sluisje ingebouwd waardoor het geluid via het andere oor weer naar buitengaat
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23159839
Ach, niets wat een gedachtenloos knikken en "uhuh"-mompelen niet kan oplossen. .
  maandag 8 november 2004 @ 10:06:40 #42
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23159887
quote:
Monoloog voor onderweg:
Hahaha

pi_23160055
quote:
Die afslag die je net voorbij rijdt, die had je moeten hebben. "

!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 8 november 2004 @ 10:25:32 #44
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_23160253
ik doe weer een hoop inspiratie op hier
of niet natuurlijk
pi_23160543

verkapt vrouwen-bash topic

maandag 8 november 2004 @ 10:42:01 #46
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23160559
quote:
Monoloog voor onderweg:
............................
Is een best herkenbaar verhaal
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_23161341
Moest ik laatst met een vriendin van me mee om een bikini uit te zoeken.
Ik had na twee minuten spijt.
Na drie uur nog meer. Gaat ze die dingen aanpassen, ik moest mee om mn mening te geven..
Heeft ze er een aan, ik zeg: laat zien dan.
"nee dan vind je me dik"
Hele middag voor niks meegeweest. Belt ze uiteindelijk haar moeder op zodat die kan komen keuren.. vrouwen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23161630
best wel herkenbaar maar ik zeur nooit zooo erg hoor
Fietsen is gezond, dus eet een fiets!
  maandag 8 november 2004 @ 11:43:56 #49
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23161684
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:41 schreef AngelUndercover het volgende:
best wel herkenbaar maar ik zeur nooit zooo erg hoor
alle vrouwen vinden van zichzelf dat ze niet zeuren
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_23161691
En deze...."Vind je me beter dan je vorige vriendinnen?"
bla bla bla......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')