lijkt m'n moeder welquote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Spideyman het volgende:
zij:
"Schat,
als je er zin in hebt,
hoeft niet meteen hoor,
wil jij de afwas even doen?"
ik:
"He? mwoh,
doe ik zo wel"
zij:
"OK DAN DOE IK HET WEL WEER" [afbeelding]
ik:
![]()
Hoe doe je dat? Je ergens aan irriteren? Is dat net zoiets als je ergens aan ergeren, maar dan in het breezeriaans?quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Shagster het volgende:
Een paar voorbeeldjes waaraan ik mij enorm kan irriteren.
Ja wat is dat dan ook voor antwoordquote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Shagster het volgende:
"Hou je van me?"
"Best wel."
Je kunt ook zeggen "wat voor een vraag is dat nou" ! Zoiets zeg je (eens per week ongeveer) spontaanquote:Op maandag 8 november 2004 07:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan ook voor antwoord
Dat klopt, maar misschien zei hij het wel helemaal nooitquote:Op maandag 8 november 2004 07:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen "wat voor een vraag is dat nou" ! Zoiets zeg je (eens per week ongeveer) spontaan
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 8 november 2004 07:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat klopt, maar misschien zei hij het wel helemaal nooit
Hilarisch!!!!quote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Monoloog voor onderweg:
Hahahahahahaha dit komt me zooooooo bekend voorquote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Monoloog voor onderweg:
"En Marjan was vandaag niet op d'r werk. Ik heb haar maar gebeld en ze vertelde dat ze met haar vriend een weekendje weg wilde gaan met haar schoonouders. Maar dat de broer van zijn vader gevallen is en dat ie zijn been had gebroken. Toen zijn ze eerst langs die broer gegaan, ik weet zo even niet meer hoe ie heet, maar daar zijn ze toen heen gereden en kregen een aanrijding. Dus had ze Martijn gebeld dat ze niet naar huis konden omdat de auto iets had, iets met de wielen of zo, en Martijn was mij vergeten te bellen om te vertellen dat Marjan niet zou komen. Dus ik had vanmorgen echt het idee dat er iets niet goed was, want ze is normaal gesproken altijd om 10 voor acht op d'r werk en nu was het al 5 over acht. Ja dan ga je toch denken: Er is vast wat aan de hand. Maar ik heb me wel gered hoor, zoveel werk was er niet. En gelukkig kwam Natasja, die had een vrije dag, maar kwam toch even langs. Dus hebben we even gezellig koffie gedronken. Ze vertelde dat Bert een nieuwe baan had en dat het hem heel goed bevalt. Hij deed altijd lopende band werk, maar nu heeft hij een baan waar ie met de auto door nederland rijdt en dat is natuurlijk veel leuker. Bert had de eerste dag meteen al een dikke klant aan de haak geslagen, dus ze kregen een dikke bonus. Daarvan zijn ze toen lekker uit eten geweest bij die ene chinees, je weet wel, daar waar tante Dinie zo ziek is geworden. Toen Natasja eenmaal weg was, heb ik snel nog wat werk ingehaald zodat ik het morgen een stuk rustiger heb en ik mooi op tijd naar huis kan gaan. Dan ga ik even langs mijn moeder, die vandaag ook nog even belde. Die had vandaag nieuwe lippenstift gekocht, maar vond het toch niet zo'n mooie kleur, dus heeft ze die weer terug gebracht naar de winkel. En de winkel wilde het niet eens ruilen. O ja, weet je ook wie bij de drogist werkt? Gwenda, je weet wel, die vlak bij Kees en Jannie hebben gewoond. Dat is ook wat, zo zie je maar de wereld is heel klein. Maar Gwenda heeft altijd als kapster gewerkt en ik hoorde dat ze daar is weggegaan omdat de baas zijn handjes niet thuis kon houden en iedere keer aan haar kont zat. Nou ik wist het wel, ik pikte dat ook niet. Maar bij de drogist is het vast veel leuker voor haar. Die afslag die je net voorbij rijdt, die had je moeten hebben. "
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Die afslag die je net voorbij rijdt, die had je moeten hebben. "
![]()
Is een best herkenbaar verhaalquote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Monoloog voor onderweg:
............................
alle vrouwen vinden van zichzelf dat ze niet zeurenquote:Op maandag 8 november 2004 11:41 schreef AngelUndercover het volgende:
best wel herkenbaarmaar ik zeur nooit zooo erg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |