abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1616058
Was net iemand op CNN die zei dat het mogelijk was dat gisteren de meeste Amerikanen de dood vonden door 1 "voorval".

De grootste tot nu toe is 22.000 bij een slag in de Amerikaanse Burgeroorlog.

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_1616112
Hmmm.

Ik zit ook nog te kijken naar CNN en vind het toch wel opvallend dat van de 110 etages tellende torens, mensen nog in leven zijn van de 80-90ste verdieping.

Daar zijn mensen nu aan het navertellen hoe het ging. Iedereen moest met de trappen naar beneden en het schijnt nogal rustig te zijn gegaan.

1 persoon had totaal niet die rampzalige indruk van de situatie toen hij van die trappen afdaalde. Maar toen ie eenmaal buiten was en boven keek zag hij de ernst van de situatie in. Zo snel mogelijk maakte hij zich uit de voeten en nog geen minuut later storte de toren in zei die.

Misschien dat het dus nog mee kan vallen. Afgezien van de doden die door de vliegtuigen crashes meten zijn gedood door de impact op die etages zijn er misschien dus wel een hoop mensen, mits met genoeg spoed naar beneden gerend, in leven.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_1616125
Ja die man heb ik ook gezien ja..laten we hopen dat er veel meer zo zichzelf hebben kunnen redden.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  woensdag 12 september 2001 @ 03:44:45 #4
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1616126
het was geloof ik maar tot de 65 verdieping. Maar aangezien de stroom mensen die dus inderdaad nog in de trappen gangen e.d. zaten...

Maar deze getallen zijn zo relatief, je zegt niet oh, gelukkig maar 20000 doden i.p.v. 50000. 20000 zijn er nog absurd veel.

Anywayz, ik vrees het ergste.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1616407
Ik zag op TV toch iemand vertellen die op de 81'ste zat en gewoon naar beneden gelopen is omdat ie niet wist hoe ernstig het was.

Dat naar beneden lopen had een uur geduurt.

Ik denk dat het slachtoffer aantal mischien rond de 10000 kan liggen.

Als je hoort dat de eerste inslag van de North Tower om 8:45 hun tijd was en dat ie instortte op 10:28 zijn daar denk ik nog de meeste mensen vandaan kunnen komen als ze nog mobiel ter been waren.
De South Tower geeft denk ik een groter probleem. Die werd als tweede geraakt om 9:03 maar stortte al om 10:00 uur in.

Als je afgaat op het verhaal van die meneer die binnen een uur lopend van de 81ste buiten stond kun je je indenken dat het grootste gedeelte van de 110 etages hoge torens toch nog weg heeft kunnen komen.

Het grote probleem ligt bij de directe slachtoffers bij de inslag van die Boeings, die zowat van de ene kant erin en de andere kant eruit vliegen als je naar de beelden kijkt. En dit met zoveel kerosine aan boord. Die mensen op die etages hebben de grootste kans op de dood denk ik.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  woensdag 12 september 2001 @ 09:17:20 #6
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1616417
Als je boven de inslag zat had je weinig kans.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1617933
Maarre was de South Tower niet al ontruimt ofzo, nadat de North Tower was geramd?
pi_1618811
De Verenigde Staten verkeren in een shock nadat dinsdagmiddag verschillende terroristische aanslagen in New York en Washington duizenden, mogelijk tienduizenden doden hebben geëist. Duizenden reddingswerkers zijn op zoek naar overlevenden.
25.000 mensen worden vermist.
  woensdag 12 september 2001 @ 22:23:12 #9
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1622848
quote:
Op woensdag 12 september 2001 09:17 schreef links234 het volgende:
Als je boven de inslag zat had je weinig kans.
Inderdaad. Naar beneden konden ze niet. Althans, niet op de manier die ze zelf voor ogen hadden... En er waren nog best wat verdiepingen boven de impact-area's
Maak me gek!
  woensdag 12 september 2001 @ 22:46:10 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1623131
Wat ik mij afvraag... Hoe zit het met de mensen in het tweede gebouw wat geraakt werd, waren die al bezig met evacueren of blef iedereen in dat gebouw kijken naar de gevolgen van de eerste impact? Hoe zit het met de mensen in bijvoorbeeld het Mariot Hotel wat er vlak naast stond en ook nu op instorten staat?

Verder als we volgens het Bijlmer/Enschede scenario kijken werd ook in eerste instantie over 1000 vermisten gesproken

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1623201
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:46 schreef Re het volgende:

Hoe zit het met de mensen in het tweede gebouw wat geraakt werd, waren die al bezig met evacueren of blef iedereen in dat gebouw kijken naar de gevolgen van de eerste impact?

Eerst dacht men dat de eerste impact het gevolg was van
een ongeluk, en dus bleven de meesten kijken.
I love it when a plan comes together
  woensdag 12 september 2001 @ 22:54:28 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_1623235
quote:
Op woensdag 12 september 2001 12:58 schreef Calella het volgende:
Maarre was de South Tower niet al ontruimt ofzo, nadat de North Tower was geramd?
Bij een vorige ontruiming waren ze drie uur bezig om de mensen eruit te krijgen. Nu crashtte het vliegtuig een kwartier later en onderin het gebouw.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 12 september 2001 @ 22:56:56 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_1623268
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:52 schreef HaNNiBaL1 het volgende:
Eerst dacht men dat de eerste impact het gevolg was van
een ongeluk, en dus bleven de meesten kijken.
Nee er was wel opdracht gegeven tot ontruiming. Er zijn maar heel weinig ramptoeristen in New York.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1627705
Tot dusver zijn er 3700 vermisten en 94 doden...
pi_1627924
-----------------------------------------------------------
NEW YORK (CNN) -- With little hope of finding more survivors in the dusty rubble that was once the World Trade Center towers, the New York City Medical Examiner's office sought on Thursday to increase its stock of body bags to nearly 11,000.

The city had 900 bags in stock ; 10,000 more were ordered.
--------------------------------------------------------
NOT GOOD, NOT GOOD AT ALL.

pi_1630880
De gemeente New York heeft bij de federale overheid nog eens 11.000 lijkenzakken besteld.

Zij heeft daarmee nu een voorraad van meer dan 30.000 'body bags'.

Dit betekent niet dat wij rekening houden met een dusdanig aantal doden, aldus het gemeentebestuur, want de lijkenzakken worden ook voor lichaamsdelen gebruikt.

pi_1630904
in de 15e eeuw zijn er honderdduizenden indianen uitgemoord door engelsen en spanjaarden.. die indianen zijn toch ook amerikanen ondanks dat het nog geen amerika werd genoemd?
Dead girls don't say no
  donderdag 13 september 2001 @ 23:23:29 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_1631800
Dat was niet in 1 voorval natuurlijk.
pi_1639802
juist
  zaterdag 15 september 2001 @ 00:04:51 #20
13380 WillyTheSquid
\o/ \o/ \o/ cheerleaders!
pi_1640021
quote:
Dat was niet in 1 voorval natuurlijk
Dan mag het natuurlijk...
vertigo - it's a long way down
pi_1640547
ZIP IT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')