quote:Op zondag 7 november 2004 21:17 schreef fritzzz het volgende:
door die maten naaiers
Ja dat is natuurlijk Bullshit, is helemaal afhankelijk van waar je wordt gepakt....quote:Op zondag 7 november 2004 21:24 schreef Rotterdam-Chello het volgende:
140 waar je 70 mag?
Ga jij maar lekker lopen/fietsen
ohw, die weg.. ja die ken ik!quote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef fritzzz het volgende:
ok helemaal met je eens!! ben ook niet tegen de boete, maar het is een snelweg over de waalbrug naar Nijmegen toe (2 baans) maar doordat er een paar huizen langs de kant staan mag je er maar 70.. heb een keer gezien dat ze heel sneaky 2 flitser monteerden achter een pilaar van de brug.. op 1 dag meer dan 800 mensen te hard.. dus gewoon makkelijk geld vangen, dit is typisch zon stuk waar je 100 km per uur mag rijden,,,, ok dan reed ik nog te hard...
Nee flikker op, bij dat stuk bij Lent zeker?quote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef fritzzz het volgende:
ok helemaal met je eens!! ben ook niet tegen de boete, maar het is een snelweg over de waalbrug naar Nijmegen toe (2 baans)
ja ik ken dat stuk, voor de mensen die het niet kennen; stel je het volgende voor. Het is dus gewoon een stuk snelweg waar je maar 70 magquote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef fritzzz het volgende:
ok helemaal met je eens!! ben ook niet tegen de boete, maar het is een snelweg over de waalbrug naar Nijmegen toe (2 baans) maar doordat er een paar huizen langs de kant staan mag je er maar 70.. heb een keer gezien dat ze heel sneaky 2 flitser monteerden achter een pilaar van de brug.. op 1 dag meer dan 800 mensen te hard.. dus gewoon makkelijk geld vangen, dit is typisch zon stuk waar je 100 km per uur mag rijden,,,, ok dan reed ik nog te hard...
quote:Op zondag 7 november 2004 21:34 schreef hooibaal het volgende:
Ik hoop dat ze je nooit meer de weg op sturen.
Idioot.
En ja, ik ken de situatie, ik woon er nog geen kilometer vandaan. Is het ooit wel eens bij je opgekomen dat anderen er misschien niet op rekenen dat er iemand 2x te hard rijdt en daar dus niet op kunnen reageren? Dat je jezelf hier neerzet als slachtoffer is echt om te![]()
bruce kap eens met dat ironische gedoe..... ben je zelf altijd het braafste jongetje van de klasquote:Op zondag 7 november 2004 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
jammer
Nee, maar 70 te hard gaat me toch echt te ver.quote:Op zondag 7 november 2004 21:42 schreef MG_ het volgende:
[..]
bruce kap eens met dat ironische gedoe..... ben je zelf altijd het braafste jongetje van de klas![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 21:45 schreef Bigs het volgende:
70km te hard.. damn jij bent de lulEerste keer dat je gepakt wordt, of al eerder gebeurd? In dat laatste geval kun je waarschijnlijk wel een rijontzegging tegemoet zien.
quote:Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef MG_ het volgende:
Daar ben ik ook door die linkse rakkers van de weg gehaald
lul nou niet zo stroef, je bent er zelf niet eens geweest. Ik zeg niet vaak dat ik het onzin vindt maar deze weg is echt ONZINquote:Op zondag 7 november 2004 21:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, maar 70 te hard gaat me toch echt te ver.
Ligt eraan hoe veel je toen te hard reed!quote:Op zondag 7 november 2004 21:46 schreef fritzzz het volgende:
1e keer dat ze mij op heterdaad betrapten, wel een paar bonnen gehad voor te hard rijden..
[..]
Ja maar als al die boetes nou op je leasebak komen, dan staat daarboven 'Bestuurder onbekend'quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef dreeske het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe veel je toen te hard reed!
als je vaker boetes met hogere snelheden hebt gehad, kun je tijdelijk zwaaien naar je rijbewijs
ik ben op 10 jaar tijd 1 keer beboet voor te hard rijden en toen nog met 4 Km te hard stelletje eikels
en dat terwijl ik altijd wel een Km of 10 te hard rijd indien mogelijk![]()
ah, ok.quote:Op zondag 7 november 2004 22:03 schreef fritzzz het volgende:
IETE... luister even... moest op de snelweg achter die gasten aanrijden en aangezien ik daar vlak bij woon.. hebben ze mij op 200 meter van mijn huis aan de kant gehaalt...
dat is nou het hele probleem je moet die snelweg kennen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |