Krijg je dan nu een moorkop ofzoquote:Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Baris het volgende:
Ik heb 2 punten gescoord.
quote:Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Baris het volgende:
Bij gamespy is de schaal alleen niet echt nauwkeurig, dus het kan van alles tussen de 9.5 en 10 zijnquote:Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whaaaaaaaa
Die cijfers van gamespy en gamespot. Die zijn meestal vet kritisch!!
HALO2.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog steeds goed dusquote:Op zondag 7 november 2004 21:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij gamespy is de schaal alleen niet echt nauwkeurig, dus het kan van alles tussen de 9.5 en 10 zijn
Nee.quote:Op zondag 7 november 2004 21:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Krijg je dan nu een moorkop ofzo![]()
Eindelijk een hype die WEL waargemaakt wordt.quote:Op zondag 7 november 2004 21:27 schreef Bastard het volgende:
Tis een klaar.. simpel.
In kleurquote:Op zondag 7 november 2004 21:45 schreef Baris het volgende:
Ik ga morgen de hele review uitprinten die op teamxbox staat. Verlicht de pijn van het wachten.
Nog meer sites als nu al zulke cijfers geven?quote:Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef joogdepoog het volgende:
[edit] als er meer sites zijn die zulke cijfers geven geloof ik het pas
quote:Sorry, but bungie.net is offline for maintenance.
We apologize for the inconvenience, but it is sometimes necessary for us to take bungie.net offline for maintenance. We have no ETA available for completion of the work, but rest assured we are working as fast as we can to return bungie.net to full operation.
This error message is not a bug, you do not need to report it to us. Please visit us later, we hope to be online soon.
Technical Information: Webmaster Mode Master Control Switch Status = Off
zolang je het nog niet gespeeld heb kan je hier weinig tot niks over zeggen lijkt me. Misschien is die 10 uur wel een onwijze ervaring die je niet mag missen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:09 schreef Hooghoudt het volgende:
Inderdaad, iets wat een singleplayer heeft van 10 uur inclusief tegenvallend verhaal en niet passende cliffhanger aan het end ervan (Gamespot's woorden), zou ik geen 9,4 kunnen geven, ook al is de actie nog zo goed.
Mja, IGN noemt het verhaal juist als sterk punt.quote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef PandorasBox het volgende:
De singleplayer van Halo is beter dan die van Halo 2. Dat werd in de video review van Gamespot wel erg duidelijk gemaakt.
Online-Multiplayer owns, maar dat was ook wel duidelijk. Daardoor geven ze het spel zulke hoge cijfers, neem ik aan.
Zonder online was Halo 2 een redenlijk goed spel...
Eurogamer is "mijn" meest betrouwbare bron.quote:Op zondag 7 november 2004 22:53 schreef kepler het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=57114
Hele goede review van Eurogamer, serieus!
ze geven 9/10
Dat gaat meestal nog wel omlaag door de sites die geen decimalen gebruiken.quote:Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef Baris het volgende:
Halo 2 momenteel de beste game ooit:
http://www.gamerankings.c(...)tings.asp?rankings=y
We gaan lekker.
Dan ben ik 5 euro kwijt. Ik doe gewoon in zwart wit. Ik heb de hele review in een word documentje gepropt. Ik plaats zometeen een link voor de gene die het willen downen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
In kleur![]()
Eurogamer roeleert.quote:Op zondag 7 november 2004 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eurogamer is "mijn" meest betrouwbare bron..
Lekker dit.
Ik mag niet meedoen.quote:Op maandag 8 november 2004 06:56 schreef Tain het volgende:
even lopen spammen: http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=13
halo 2 prijsvraag
ik heb het zelfs van een andere bron.quote:Op maandag 8 november 2004 08:02 schreef DinoPK het volgende:
Het is niet zo heel erg moeilijk hoor, zelfs zonder Tain's (erg duidelijke) hint is het te doen (ik wist het toevallig). Gewoon even zijn aanwijzing volgen (en nee, de verkoop is niet voor ons bestemt, anders had je hem beter voor 250 euro op ebay kunnen kopen)
edit: ah de hint staat hier niet bij (dat krijg je nou van crossposters), zoek gewoon even op halo op games.fok.nl en je vindt het erg snel.
Elke winkel krijgt wel een paar LE's, toch? Gewoon half 9 / 9 uur voor de winkels staan.quote:Op maandag 8 november 2004 08:10 schreef twi het volgende:
Ik heb verdomme gewoon over Halo 2 LE gedroomd, zo erg is 'tGa vandaag maar beginnen met bellen,wie weet kan ik ergens met wat steekpenningen de game al ergens kopen van corrupte winkeliers.
ik ook nietquote:Op maandag 8 november 2004 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen.
Laat je mij nog ff weten wat het resultaat wasquote:Op maandag 8 november 2004 09:52 schreef Baris het volgende:
Whoot, hoor net dat we de 1e 6 uur vrij zijn. Ik ga lekker nu naar mijn gameshop.
Natuurlijk, heb er een goed gevoel over. Toen ik daar Pokemon silver reserveerde, kreeg ik het spel een week van te voren voor de officiele release datum.quote:Op maandag 8 november 2004 09:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat je mij nog ff weten wat het resultaat was![]()
Knappe gameshop die op maandagmorgen om 10 uur open is...quote:Op maandag 8 november 2004 09:52 schreef Baris het volgende:
Whoot, hoor net dat we de 1e 6 uur vrij zijn. Ik ga lekker nu naar mijn gameshop.
Die bij mij hier om de hoek is al open om 9 uurquote:Op maandag 8 november 2004 10:02 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Knappe gameshop die op maandagmorgen om 10 uur open is...
SPAM!!!!quote:Op maandag 8 november 2004 09:58 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben nog niet gebeld
Nou ja woensdag speel ik hem zeker weten
Ik heb 3 punten.quote:Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Baris het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2004 10:05 schreef twi het volgende:
FRS Leiden (Station) heeft 'm nog niet, de rest hier is nog niet open.
nee, omdat je bijna 3 uur te vroeg bent....winkels gaan vandaag pas om 12:00 - 13:00 open....quote:Op maandag 8 november 2004 10:19 schreef Xante het volgende:
Nog nergens gespot begrijp ik?
HAHAHHAHAHAquote:Op maandag 8 november 2004 10:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding].
Even nog jongens, even nog.
Shit happensquote:Op maandag 8 november 2004 10:28 schreef Xante het volgende:
Da's waar ook. Dom
.
Dan hebben ze hem dus wel, want hij komt vast niet opeens donderdagmorgen met de lading...quote:Op maandag 8 november 2004 11:39 schreef Rodie83 het volgende:
Neh ze hebben hem heus nog niet. Bij Nedgame hebben ze me 100% verzekerd dat ze hem nog niet hadden en dat ze hem echt pas de 11e konden leveren.
Klopt ze willen gewoon van Rodie afquote:Op maandag 8 november 2004 12:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dan hebben ze hem dus wel, want hij komt vast niet opeens donderdagmorgen met de lading...
Dan krijgen ze hem pas woensdag hmzquote:Op maandag 8 november 2004 12:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dan hebben ze hem dus wel, want hij komt vast niet opeens donderdagmorgen met de lading...
Vraag is hoeveel waarde je eraan hecht, volgens al deze makers zou deze game perfect zijn en niet beter kunnen. Vraag jezelf eens af hoeveel perfecte games je al hebt gespeeld... Ik 2.quote:Op zondag 7 november 2004 21:18 schreef Tain het volgende:
IGN 9.8 out of 10
GameSpot 9.4 out of 10
Gamespy 5 out of 5
Game Informer 10 out of 10
Official Xbox Magazine 9.7 out of 10
TeamXBOX 9.9 out of 10
Halo en Halo2quote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vraag is hoeveel waarde je eraan hecht, volgens al deze makers zou deze game perfect zijn en niet beter kunnen. Vraag jezelf eens af hoeveel perfecte games je al hebt gespeeld... Ik 2.
Games zijn per definitie al niet perfect.quote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vraag is hoeveel waarde je eraan hecht, volgens al deze makers zou deze game perfect zijn en niet beter kunnen. Vraag jezelf eens af hoeveel perfecte games je al hebt gespeeld... Ik 2.
Waar of niet waar, in elk geval kreeg ik dit mailtje terug van Dimension Plus.quote:dit is incorrecte info: Microsoft levert alle winkels op de dag van release zelf uit
DIMENSION PLUS
Henk
----- Original Message -----
From: [emailadres]
To: info@dimensionplus.nl
Sent: Monday, November 08, 2004 11:58 AM
Subject: Halo 2
Geachte heer/mevrouw,
Op internet las ik dat bij enkele gamewinkels HALO2 al voor de officiele releasedate te koop zou zijn. Ik vroeg me daarom af of ook bij uw winkel HALO2 reeds te koop is.
Alvast bedankt voor de informatie,
met vriendelijke groet,
Roderick Smeets
grootegast.nl ??quote:Op maandag 8 november 2004 13:05 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Waar of niet waar, in elk geval kreeg ik dit mailtje terug van Dimension Plus.
quote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
grootegast.nl ??![]()
Gemeente Grootegast, mn stageplek jaquote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
grootegast.nl ??![]()
oow ok,quote:Op maandag 8 november 2004 13:11 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gemeente Grootegast, mn stageplek ja :')
wel een toepasselijke naamquote:Op maandag 8 november 2004 13:11 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gemeente Grootegast, mn stageplek ja
Dan hoef ik dus niet te gaanquote:Op maandag 8 november 2004 13:55 schreef Baris het volgende:
Ben effe naar mijn gameshop geweest, maar hij is dicht. Ik ga vanavond weer.
Jawel, kennis van me heeft hem. Bestelde hem via DVDBoxOfficce, en hij ontving het zaterdag.quote:Op maandag 8 november 2004 16:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dus niemand heeft hem nog mwoehoehahaha. Ik ga zelf woensdag even controleren. Tenzij er hier berichten komen dat het spel morgen al uit is.
ik hoop het ookquote:Op maandag 8 november 2004 15:53 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb hem besteld bij GcShop, khoop dat ze hem versturen zodra ze hem binnen hebben en niet wachten tot de officiele release dag.
Hebben ze het ook een paar uurtjes gespeeldquote:Op maandag 8 november 2004 17:14 schreef taart het volgende:
Gamer.nl Halo 2 single player review
Gameplay: 9,5
Graphics: 9,0
Geluid: 9,5
Totaal: 9,5
Dat viel mij ook als eerste op.quote:Op maandag 8 november 2004 13:10 schreef Bastard het volgende:
Henk ook
Ik had gedacht dat ik op tijd kon zijn, maar heb dus verkeerd gegokt. Was een beetje te laat. Ik zat tot 5 uur op school in rotterdam.quote:Op maandag 8 november 2004 13:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan hoef ik dus niet te gaan
![]()
gcshop kreeg toch geen exemplaren van Microsoft?quote:Op maandag 8 november 2004 15:53 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb hem besteld bij GcShop, khoop dat ze hem versturen zodra ze hem binnen hebben en niet wachten tot de officiele release dag.
Alleen de LE niet, de normale werd gewoon geleverd. Ze krijgen nu trouwens 'maar' 31 LE's.quote:Op maandag 8 november 2004 18:54 schreef Baris het volgende:
[..]
gcshop kreeg toch geen exemplaren van Microsoft?
En Baris gaan ze de game misschien morgen in de verkoop gooienquote:Op maandag 8 november 2004 19:23 schreef Baris het volgende:
[afbeelding]
Die pop moet ik echt hebben.
Geen idee, ik hoop het wel.quote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
En Baris gaan ze de game misschien morgen in de verkoop gooien![]()
Je hebt dat niet gevraagdquote:Op maandag 8 november 2004 19:30 schreef Baris het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het wel.
Zou het bijna over mijn schouder en ermee weglopen.quote:Op maandag 8 november 2004 19:23 schreef Baris het volgende:
[afbeelding]
Die pop moet ik echt hebben.
Nee, toen ik in de ochtend ging was het dicht en ik zat vandaag tot 5 uur op school. Dus heb het niet kunnen vragen.quote:Op maandag 8 november 2004 19:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je hebt dat niet gevraagd![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 19:35 schreef Baris het volgende:
[..]
Nee, toen ik in de ochtend ging was het dicht en ik zat vandaag tot 5 uur op school. Dus heb het niet kunnen vragen.
Als je kan gaan we anders morgen samen naar de gameshop. Met een beetje mazzel hebben we beide een exemplaar morgen.
Niet gelijk door denken.quote:Op maandag 8 november 2004 19:42 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
Ze weten nog niet eens wanneer hij er is... Winkels hebben hem nog nietquote:Op maandag 8 november 2004 19:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je hebt dat niet gevraagd![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 19:42 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik ook wel zo eerlijk,quote:ATTN: We are waiting for EuroGamer and Gamer Europe to add in their Multiplayer sections of their reviews before adding their scores to the DB
Ik trek het niet meerrr... die spanning!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik trek het niet meerrr... die spanning!!!!
ik moet ook wachten op play.com en op frs.nlquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen ga ik wel even moeten wachten,. (play.com en zo)
Gelukkig heb ik meestal wel mazzel, heb het vaak wel op de derde werkdag.
En ik ben sowieso nog druk bezig met GTA: SA. Maar die gaat bruut opzij als HALO2 er is..
ja of niet, lekker de hele tijd gamenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:19 schreef Rodie83 het volgende:
Neh, volgens mij niet, dan hadden we het al wel gehoord
Of hier lekker even patsenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:21 schreef Tain het volgende:
[..]
ja of niet, lekker de hele tijd gamen
zou ik wel doenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Of hier lekker even patsen
Nee ik doe dat wel gewoon hier morgenavond in A'damquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef GinaG het volgende:
Valt me nog mee dat er niemand die ''spectaculaire'' opening van verkoop van HALO 2 in New York gevolgd heeft.![]()
Met champagne en vuurwerk erbijquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee ik doe dat wel gewoon hier morgenavond in A'dam
Geen idee wat microsoft precies in de planning heeft.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Met champagne en vuurwerk erbij![]()
quote:Halo 2 (Limited Edition) (XBOX)
Our price: £39.99 Delivered
Availability: In stock.
Ik zie je het nog doen ook....wel een beetje nerderig, vind je niet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Met champagne en vuurwerk erbij![]()
Mijn beste ''grootegast''quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zie je het nog doen ook....wel een beetje nerderig, vind je niet?
Ik hoop het zo ergquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:59 schreef Tain het volgende:
Mijn Halo 2 LE van play.com wordt vandaag verstuurd
Hij is nu bezig met processing, dus straks verstuurdquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoop het zo erg.
Ik wil HALO2..
Gokje, zo'n 4-5 miljoen stuks.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben benieuwd wat de eerste verkoopcijfers zijn..
En hoeveel xbox bezitters zijn er ongeveerquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Gokje, zo'n 4-5 miljoen stuks.
van 22-10:quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
En hoeveel xbox bezitters zijn er ongeveer![]()
Zeker?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:27 schreef Bastard het volgende:
Ze hebben m bij onze dixons liggen.. maar willen pas Donderdag verkopen
Goed plan, gaan we gemaskerdquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zeker?
Anders een paar minimeets organiseren waarbij we die figuren over de balie trekken in verschillende steden
Die playsecureserver ligt plat, kan niet kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:29 schreef Tain het volgende:
@Daggla: packing![]()
ik wou ook net weer gaan kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die playsecureserver ligt plat, kan niet kijken.
Waar gaan we beginnen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goed plan, gaan we gemaskerd![]()
Den Haag, dan neem ik naast de LE edition ook die pop meequote:Op dinsdag 9 november 2004 10:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waar gaan we beginnen?
*pakt MC helm en knuppel*
Gokje, iedereen is even checken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
ik wou ook net weer gaan kijken
Wat dacht je van Nijmegen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Den Haag, dan neem ik naast de LE edition ook die pop mee![]()
nog steeds packing hierquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gokje, iedereen is even checken..
[edit]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! PROCESSING!!
Nijmegenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nijmegen?
Kunnen we namelijk meteen een killzone pop mee pakken en die verpatsen
De dixons hier is in gesprek![]()
Je moet toch wat hequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Nijmegen
Killzone
Houdt processing het in dat je het morgen hebtquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gokje, iedereen is even checken..
[edit]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! PROCESSING!!
houdt in dat zijn credit card nu geplunderd wordt en het daarna ingepakt en verstuurd wordt, dag of 3 of 4 later hebben we het spelquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Houdt processing het in dat je het morgen hebt![]()
Mag je hem vandaag ook meteen hebben?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:02 schreef twi het volgende:
Intertoys hier krijgt 2 LE's binnen vandaag als het goed is. Raad eens wie 1 van de gelukkigen is
3-4 dagen laterquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:03 schreef Tain het volgende:
[..]
houdt in dat zijn credit card nu geplunderd wordt en het daarna ingepakt en verstuurd wordt, dag of 3 of 4 later hebben we het spel
Standaard versiequote:Availability: Temporarily out of stock.
This item will be dispatched as soon as it arrives.
ik heb toch pas zaterdag/zondag tijd om het echt te gaan spelenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
3-4 dagen later _o-
Yup, zodra 'ie binnen is kan ik 'm ophalen. Dus ik ben hard aan het duimen, en de zenuwen gieren door m'n lichaamquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mag je hem vandaag ook meteen hebben?
Nee hoor helemaal niet, ik herken het gevoelquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, zodra 'ie binnen is kan ik 'm ophalen. Dus ik ben hard aan het duimen, en de zenuwen gieren door m'n lichaam
Kinderachtig he?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, zodra 'ie binnen is kan ik 'm ophalen. Dus ik ben hard aan het duimen, en de zenuwen gieren door m'n lichaam
Kinderachtig he?
Ik heb sowieso pas tijd na het weekend. Als ie maandag komt ben ik uitermate biij.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
3-4 dagen later
Nou eind goed al goed dusquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:02 schreef twi het volgende:
Intertoys hier krijgt 2 LE's binnen vandaag als het goed is. Raad eens wie 1 van de gelukkigen is
en hoe zit het met je andere 4 LE bestellingen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Kinderachtig he?
Die zeg ik af zodra ik 'm in m'n handen hebquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
en hoe zit het met je andere 4 LE bestellingen?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
En packing,.
Je hebt toch nooit serieus gedacht dat LE. Echt LE was hequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
ik betwijfel nu trouwens al hoe limited de LE is eigenlijk. Ik had mijn order bij play.com pas weer 3 dagen geleden gemaakt en ik krijg hem ook gewoon
Ik heb de normale versie besteld btwquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
ik betwijfel nu trouwens al hoe limited de LE is eigenlijk. Ik had mijn order bij play.com pas weer 3 dagen geleden gemaakt en ik krijg hem ook gewoon
Ik dacht dat jij een goodie freak wasquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb de normale versie besteld btw.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb de normale versie besteld btw.
Nee, dat is het nooit in Europa, maar dit is wel heel erg. Winkels in nederland krijgen er maar een paar per vestiging en ik kan nog 3 dagen van te voren een LE bestellen bij een grote online winkel...quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je hebt toch nooit serieus gedacht dat LE. Echt LE was he![]()
bij gcshopquote:factuurnr: datum: product: status:
04**12396 07/11/2004 Halo 2 Betaald; in behandeling
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:36 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij loog de kerel van de Dixons tegen mij.
Hij wist niet als ze halo al hadden, dus hij ging even kijken en in de spiegeling van de magazijndeur zag ik dat hij even aan het overleggen was met zijn collega. Waarna hij terugkwam om te zeggen dat hij ze pas de 11e had...
ah mooiquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef twi het volgende:
Mensen die 'm bij GCShop hebben besteld, krijgen 'm donderdag.
Alleens als die goodies ergens inpassen,quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een goodie freak was![]()
Ja en daarna was ik bij de gamesshop en toen stonden die troela's daar achter de balie vrolijk te lachen met hun halo 2 shirts.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef Tain het volgende:
[..]wat een klootzak, schop hem!
Hallo, je moet dan ook gemaskerd en met een knuppel gaan heyquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:36 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij loog de kerel van de Dixons tegen mij.
Hij wist niet als ze halo al hadden, dus hij ging even kijken en in de spiegeling van de magazijndeur zag ik dat hij even aan het overleggen was met zijn collega. Waarna hij terugkwam om te zeggen dat hij ze pas de 11e had...
Ik wilde jou meenemen als leipe kickboxer halo 2 freak ondersteuningquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo, je moet dan ook gemaskerd en met een knuppel gaan hey![]()
Ik was van plan om jou als menselijk schil te gebruikenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik wilde jou meenemen als leipe kickboxer halo 2 freak ondersteuning
prima zolang ik maar mijn halo 2 krijgquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik was van plan om jou als menselijk schil te gebruiken![]()
dat had ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van packing weer naar processing!
makkelijk pinda smurf, als ik pas over een paar dagen tijd heb om het te gaan spelenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:01 schreef twi het volgende:
Ik snap niet hoe jullie dat wachten vol kunnen houden. Maargoed, heb 'm ook nog niet, wie weet duurt het hier ook nog een paar dagen't Is in Nederland inderdaad namelijk een grote soap.
*wacht nagelbijtend op 'n belletje van de Intertoys*
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:13 schreef Rodie83 het volgende:
De LE is voor de nerds![]()
Ik ga donderdagochtend eerst een uurtje hardlopenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:01 schreef twi het volgende:
Ik snap niet hoe jullie dat wachten vol kunnen houden. Maargoed, heb 'm ook nog niet, wie weet duurt het hier ook nog een paar dagen't Is in Nederland inderdaad namelijk een grote soap.
*wacht nagelbijtend op 'n belletje van de Intertoys*
55 euro, standaardprijs bij Dimension Plus / Nedgamequote:Op dinsdag 9 november 2004 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeveel heb je eigenlijk voor de normale versie betaald?
ik hetzelfde voor de LEquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
55 euro, standaardprijs bij Dimension Plus / Nedgame
Het voordeel van de webwinkelquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
ik hetzelfde voor de LE
Katwijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:28 schreef twi het volgende:
Jongens, bel Intertoys Katwijk even, ze hebben ze binnenMisschien andere lokale internetshops ook. Ik ga er nu naartoe
Intertoys nijmegen iig niet. Ik heb net gebeld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:28 schreef twi het volgende:
Jongens, bel Intertoys Katwijk even, ze hebben ze binnenMisschien andere lokale internetshops ook. Ik ga er nu naartoe
Bel es ook ff naar Intertoys Den Haagquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Intertoys nijmegen iig niet. Ik heb net gebeld.
Bel zelfquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bel es ook ff naar Intertoys Den Haag![]()
Ja hier zegt die kut dat ze hem niet mogen verkopen!!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:58 schreef Tain het volgende:
Voor alle Utrechtenaren:
Hij ligt bij de Bart Smit op Hoog Catharijne
ach ik heb hem geeneens gehaaldquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja hier zegt die kut dat ze hem niet mogen verkopen!!!!!
ik heb haar maar gezegd dat ze haar collega's maar op de vingers moet tikken, als ik hem niet krijg dan niemand niet!!!!
Ik ben rond 15:30 - 16.00 bij de gameshop. Laat het weten of je komt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Baris ik weet het nog niet, zie wel of ik vandaag langskan![]()
Ja Dimplus verkoopt hem pas donderdag maar woensdag worden de postorders wel al verstuurdquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:08 schreef StrikeAnywhere het volgende:
iemand nog bericht gehad van Dimension Plus ?
Net maar een mailtje gestuurd
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef Chocobo het volgende:
Antwoord dimplus
Goedemiddag,
Ik weet dat de meeste winkels het spel al in de winkels hebben liggen maar dat ze het pas 11 november mogen verkopen.
--> dat is niet waar, niemand heeft hem liggen, Microsoft brengt het op 11 november pas rond met koeriers
Die onwetendheid![]()
Is het nu zo dat jullie het spel ook pas 11 november versturen of zorgen jullie ervoor dat de games 10 november al de deur uitgaan zodat de post klanten hem ook op 11 november kunnen gamen ?
--> dat wel, voor postorder klanten is er een regeling getroffen, die aantallen komen speciaal eerder
Heerlijk![]()
sletquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef twi het volgende:
Oh, voor de mensen die nog twijfelen, er staat geen tekst op de achterkant van de LE, die staat op een soort plastic hoesje. De buitenkant is een tin can, de binnenkant is ingewerkt met plastic. Mooiiiiii ik doe 'm er nu pas in
Mijn last is echt grootquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef twi het volgende:
Oh, voor de mensen die nog twijfelen, er staat geen tekst op de achterkant van de LE, die staat op een soort plastic hoesje. De buitenkant is een tin can, de binnenkant is ingewerkt met plastic. Mooiiiiii ik doe 'm er nu pas in
Een gewone, UTP cat. 5.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:17 schreef Gimeone2 het volgende:
grrrrrrrrrr hahaha leuk hoor twi.
Ik w8 rustig af tot donderdag. Alle tijd. na anderhalf jaar wachten maken die 2 dagenook weinig meer uit.
Oja dus check ik ga naar de media markt. en vraag van ey hebbe jullie van die kabels voor xbox live om aan te sluiten om het modem of router.
Hij stuurt me naar de kabels ziek daar allemaal verschillende. gelukkig wel rond de 10 euro maar welke moet ik nou hebben? Ksnap dr nog steeds geen drol van.
kan je niet in de trein stappen naar utrecht?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:32 schreef Fliepke het volgende:
Ik erger me echt DOOD, waarom verkopen ze hem hier nu niet gewoon
Nee mn zusje is hier over 10 minuten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
kan je niet in de trein stappen naar utrecht?
gaat die toch lekker meequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee mn zusje is hier over 10 minuten.
Ben op mn werk en kan niet bellenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:51 schreef gijsje79 het volgende:
Bel de intertoys es.
Baal ervan dat ik hem al betaald heb bij Dimension, zal hem donderdag pas kunnen ophalen.
Dito,quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:32 schreef Fliepke het volgende:
Ik erger me echt DOOD, waarom verkopen ze hem hier nu niet gewoon
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:00 schreef pkwarts het volgende:
ik heb het nieuws op de group site maar ff geupdate vanwege Twi
sportiefquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:09 schreef twi het volgende:
Ondertitel aangepast
Jij ook alquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:20 schreef TC03 het volgende:
IK HEB HEM
Net gekocht. In een tussenuur. Nu heb ik wiskunde. Ergste lesuur ooit.![]()
![]()
als het voor sommigen geld zal het uiteindelijk wel voor iedereen gelden...quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:32 schreef DinoPK het volgende:
Pff ik hoop echt bij god dat de bantopics aanwezig zijn op de scene site van de xbox niet voor iedereen gelden. FYI: het regent bans bij bosjes, waarschijnlijk door een nieuwe software matige check met als resultaat dat men niet meer op live kan. Natuurlijk is het mijn eigen schuld als ik er niet meer opkan straks, maar god wat zal ik balen zeg (als thuiszitter is xboxlive gewoon een deel van mijn sociale leven, anders word ik helemaal zo'n kastplantje (en nee, geen centjes om er nog een xboxje bij te halen in het geval dat)).
Halo2, donderdag helaas pas binnen, ik kijk er naar uit maar ik ben er nu eigenlijk ook wel een beetje bang voor...
Waarom zou je geband worden? Alleen als je illegale versie hebt... of een omgebouwde box.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:32 schreef DinoPK het volgende:
Pff ik hoop echt bij god dat de bantopics aanwezig zijn op de scene site van de xbox niet voor iedereen gelden. FYI: het regent bans bij bosjes, waarschijnlijk door een nieuwe software matige check met als resultaat dat men niet meer op live kan. Natuurlijk is het mijn eigen schuld als ik er niet meer opkan straks, maar god wat zal ik balen zeg (als thuiszitter is xboxlive gewoon een deel van mijn sociale leven, anders word ik helemaal zo'n kastplantje (en nee, geen centjes om er nog een xboxje bij te halen in het geval dat)).
Halo2, donderdag helaas pas binnen, ik kijk er naar uit maar ik ben er nu eigenlijk ook wel een beetje bang voor...
ik denk dat hij het laatste heeftquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom zou je geband worden? Alleen als je illegale versie hebt... of een omgebouwde box.
Komt nog, dat staat in meerdere reviews.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:38 schreef PandorasBox het volgende:
Media Markt Heerlen had hem ook. Ik wist wel dat ze die erder zouden gaan verkopen.
Ik heb Halo 2 voor ongeveer een anderhalf uurtje gespeeld.... Nog niet echt overtuigd iig. De Aarde stelt een beete teleur. Ik heb trouwens de 'gewone' Halo 2 gekocht, niet die LE version. Die extra's hoef ik niet, als ze tof schijnen te zijn download ik die disc wel.. KAN OOK!
Tsja ik vind het moelijk te zeggen. Het makkelijkst is natuurlijk een check maken die de grootte van de harddrive uitleest. Groter dan 8GB - poef, ban. Aan de andere kant, hebben de gasten die gebanned zijn niet gewoon met hun mopdchip geboot? Dat het dan verkeerd gaat is veel logischer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat mijn xbox gechipped is, alleen ik praat er hier niet over aangezien het niet mag. ee helaas heb ik ook de originele HD er niet meer in Rodie (die ligt hier op mijn bureau te wachten op een oude pc voor mijn zoontje). Daarom schijt ik nu een beetje peuken.
Ik speel zelden een gedownload spelletje, gebruik de mod eigenlijk alleen voor het media gedeelte en wat emulators en enkele rare import games die hier nooit uit zullen komen. Daar heb ik ook bewust voor gekozen, en indien ik gebanned wordt is dat ook totaal mijn eigen schuld natuurlijk.
Het zou alleen wel jammer zijn, als ik geen live meer heb dan kunnen de oude live games ook wel de deur uit aangezien ik die verder niet meer speel behalve op live.
Wat is dat banmeldtopic dan, waar jij het over had.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat mijn xbox gechipped is, alleen ik praat er hier niet over aangezien het niet mag. ee helaas heb ik ook de originele HD er niet meer in Rodie (die ligt hier op mijn bureau te wachten op een oude pc voor mijn zoontje). Daarom schijt ik nu een beetje peuken.
Ik speel zelden een gedownload spelletje, gebruik de mod eigenlijk alleen voor het media gedeelte en wat emulators en enkele rare import games die hier nooit uit zullen komen. Daar heb ik ook bewust voor gekozen, en indien ik gebanned wordt is dat ook totaal mijn eigen schuld natuurlijk.
Het zou alleen wel jammer zijn, als ik geen live meer heb dan kunnen de oude live games ook wel de deur uit aangezien ik die verder niet meer speel behalve op live.
Ik denk dat dat aan de vestigingsmanager ligt. De een zal de boete wel willen riskeren, de ander nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:46 schreef Fliepke het volgende:
rodie83, de intertoys hier in nijmegen verkoopt hem niet
Je moet je ook voorstellen dat er echt veel geeks in dit topic posten, die overenthousiast zijn hoor. Maar dat het een gaaf spel is denk ik wel vast te stellen nuquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:52 schreef Neverstop het volgende:
Ben volgens mij de enige die niet helemaal mee gaat in de hype terwijl ik m wel gepreoredered heb hehe. Heb deel 1 ook niet, misschien vind ik Halo 2 wel niks aan hehe.
Heb niet op het spel gewacht, heb geen previews gelezen. De rede dat ik m heb gepreordered is eigenlijk dat ik zo snel mogelijk een leuk live! spel wil hebben en ik vrijwel zeker weet dat iedereen dit spel binnenkort speelt (net gechecked, 2 mensen online, 2 keer Halo 2).
Maar wil hem nu wel graag hebben als ik hoor hoe enthousiast mensen erover zijn.
Krijg m van GCShop btw. (5-11 besteld) betekend dit dat ie donderdag op m'n deurmat valt of dat ie donderdag opgestuurd wordt?
Verwijder je de link even als je hem hebt gezien daggla, aangezien deze hier eigenlijk niet mag (totaal onterecht omdat er geen illegale content te krijgen is op die site maar goed):quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is dat banmeldtopic dan, waar jij het over had..
Wist niet dat men publiekelijk aan de schandpaal genageld zou worden..
Vooralsnog kan ik nog steeds op live, en er is nog niets zeker. Maar het is wel een frigiele situatie als ik het allemaal zo lees.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:50 schreef Bastard het volgende:
Jammer DinoPK... ze hebben laatst gezegd dat ze iedereen die een gemodde box had, en die op live kwam door een scan eruit kon worden gepikt.. geen idee hoe. Maar aan de bans te zien lukt dat dus wel...
Dino, ik ben bang dat je de zak bentquote:It looks like that with tommorow being Xbox's big day they are going to ban as many people as they can.
I have already seen a couple people post that they just got banned. I would only assume that I will see more.
I was just banned too. i was even playing on live earlier today. I have never once had my modchip on since I got live. I lost all interest in everything else as soon as I got live since it was a way for me and my younger brother to communicate. So I definately have not been on live once with a modded xbox.
I have a 200GB drive in there with a single f partition and an xecuter 2.3b lite.
I repeat that I never once went on live with the mod chip enabled. And I just turned on the xbox and was unable to log on. I am getting the Modified X Box Error.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:52 schreef Neverstop het volgende:
Ben volgens mij de enige die niet helemaal mee gaat in de hype terwijl ik m wel gepreoredered heb hehe. Heb deel 1 ook niet, misschien vind ik Halo 2 wel niks aan hehe.
Heb niet op het spel gewacht, heb geen previews gelezen. De rede dat ik m heb gepreordered is eigenlijk dat ik zo snel mogelijk een leuk live! spel wil hebben en ik vrijwel zeker weet dat iedereen dit spel binnenkort speelt (net gechecked, 2 mensen online, 2 keer Halo 2).
Maar wil hem nu wel graag hebben als ik hoor hoe enthousiast mensen erover zijn.
Krijg m van GCShop btw. (5-11 besteld) betekend dit dat ie donderdag op m'n deurmat valt of dat ie donderdag opgestuurd wordt?
Neequote:Op dinsdag 9 november 2004 15:08 schreef DinoPK het volgende:
Ik denk dat half Fok de lul is zometeen, en heel GoT... Veel meer mensen hebben een omgebouwde xbox dan iedereen denkt..
Ik zou er trouwens zo 1 bij kopen hoor, alleen ik heb er stomweg het geld niet voor met dank aan de totaal ontwrichte arbeidsmarkt. Ach duimen is het dan maar, jullie willen zo'n grote gezelligerd als mij toch ook niet kwijt![]()
Dan gaat ik meequote:Op dinsdag 9 november 2004 15:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
NeeAls ze jou bannen ga ik naar Microsoft toe en sla ik ze allemaal in elkaar en unban ik jou
![]()
Boek maar alvast een ticket naar de VSquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
NeeAls ze jou bannen ga ik naar Microsoft toe en sla ik ze allemaal in elkaar en unban ik jou
![]()
Ze liegen gewoon !quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:22 schreef DinoPK het volgende:
hahahaha doe dan maar gewoon een nieuwe xbox, een ticket is duurder
Opvallend trouwens dat we nog geen gebruikersmeningen hebben gelezen van de mensen die het spel al hebben? Normaal zie je mensen na een half uurtje toch wel even kort hun mening posten. Is het dan zoooo verslavend?
Aha hier verkopen ze hem alquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:23 schreef Bastard het volgende:
IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Intertoys.. heeerrrlijke domme mensen
Terechtquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:03 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dino, ik ben bang dat je de zak bent
Zo dat gaat hardquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:25 schreef Bananenman het volgende:
Heb hem sinds vanochtend. Wát een spel, level 5 inmiddels. Ik ben echt zwáár onder de indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |