Ach ze kan wel lief zijnquote:Op zondag 7 november 2004 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
Ah, Ange dat is toch je MSN stalkster die een bord voor d'r kop heeft waar je met 24 man vanaf kan eten?
Vooral aardig.quote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach ze kan wel lief zijn
quote:Op zondag 7 november 2004 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Wat is dat voor gereformeerde foto?
Twee potten die elkaar een zoentje geven..... goh
Maak dan iets pittigere foto's en plaats die dan. En rap!
quote:Op zondag 7 november 2004 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoor het je zo zeggen:quote:Op zondag 7 november 2004 20:11 schreef ANGE het volgende:
Ja, Tessje, sommige dingen waren al duidelijk. Van de pot verwijt de ketel enzo... (hoe toepasselijk!) Ik zie dat je lekker geroddeld hebt met deze en gene?
FuifDuif lurkt meequote:Op zondag 7 november 2004 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb je alleen maar uit mn msn geknikkerd hoor... in sommige mensen heb ik echt geen zin.quote:Op zondag 7 november 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik hoor het je zo zeggen:
'Blokken is zooo puberaal'
En ja.. Dankzij de liefde en spiritualiteit van Xebro ben ik op deze actie gekomen
Eerste fout.... je luisterd naar d'rquote:Op zondag 7 november 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik hoor het je zo zeggen:
'Blokken is zooo puberaal'
Nou !quote:Op zondag 7 november 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
Dankzij de liefde en spiritualiteit van Xebro ben ik op deze actie gekomen
Oh boefuckinghoe...quote:Op zondag 7 november 2004 20:14 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ik heb je alleen maar uit mn msn geknikkerd hoor... in sommige mensen heb ik echt geen zin.
heb je die plastic zak nou nog steeds op?quote:Op zondag 7 november 2004 20:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |