quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:34 schreef De_Schaduw het volgende:
[afbeelding]
En nog 1 DVDSoon Halloween DVD te gaan
ik heb hem bij dvdpacific besteld met fedex laten versturen tezamen met seinfeldquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Fucker!
Hoe kun jij hem dan al binnen hebben? Waar heb je hem besteld?
Die van mij is nog steeds niet verzonden!![]()
Some people have all the luckquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem bij dvdpacific besteld met fedex laten versturen tezamen met seinfeld
gelijk mailen en t ze vertellen. waar heb je m besteld? want als t goed is sturen ze je gewoon n nieuwe toequote:Op zaterdag 20 november 2004 14:06 schreef Durbin het volgende:
Die laatste heeft nogal wat te verduren gehad blijkbaar, want het gehele onderste gedeelte van het hoesje ligt in alle stukjes. Maar de rest is nog volledig ok.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:29 schreef henk_gammel het volgende:
Hoi liefje mag ik die dvd's van je kopen, ikkrijg ze toch wel voor een vriendenprijsje hé..
Groetjes en kusje van mij...........![]()
Bij DVDSoon. Bij het uitpakken van The Abyss zag ik dat dat hoesje ook niet al te best is, het plastic hoesje was helemaal 'verschrompeld'. Even twee andere hoesjes gebruikt en het ziet er nu weer goed uit. Zolang niet de dvd of de omslag beschadigd is, maak ik me niet zo druk.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelijk mailen en t ze vertellen. waar heb je m besteld? want als t goed is sturen ze je gewoon n nieuwe toe
ok dan. dat is jouw keuze, maar als ik persoonlijk een onbeschadigd product krijg geleverd (wat nog niet gebeurd gelukkig) zou ik gelijk mailen en om een nieuwe vragen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:31 schreef Durbin het volgende:
[..]
Bij DVDSoon. Bij het uitpakken van The Abyss zag ik dat dat hoesje ook niet al te best is, het plastic hoesje was helemaal 'verschrompeld'. Even twee andere hoesjes gebruikt en het ziet er nu weer goed uit. Zolang niet de dvd of de omslag beschadigd is, maak ik me niet zo druk.
Ik kan me niet echt een voorstelling maken van hoe het eruit ziet..? Zit het in een grote doos? Van Karton?quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem bij dvdpacific besteld met fedex laten versturen tezamen met seinfeld
Hee, waar is Audrey gebleven en wie is die meid?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist niet dat ie nu al uit is? Mooi hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:42 schreef AntiChrist het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 00:15 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Hee, waar is Audrey gebleven en wie is die meid?![]()
Edit: ah, nevermind, iemand uit Der Untergang. Maar dan vind ik het nog niet kunnen
Ik heb ze net alsnog een mailtje gestuurd.quote:Op zondag 21 november 2004 00:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok dan. dat is jouw keuze, maar als ik persoonlijk een onbeschadigd product krijg geleverd (wat nog niet gebeurd gelukkig) zou ik gelijk mailen en om een nieuwe vragen.
ok danquote:Op zondag 21 november 2004 00:45 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb ze net alsnog een mailtje gestuurd.
Hey spelfoutje, mooie avatar heb jequote:Op zondag 21 november 2004 01:42 schreef Timo20 het volgende:
ok dan![]()
waar??quote:Op zondag 21 november 2004 10:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hey spelfoutje, mooie avatar heb je
![]()
Connelly is met dubbel lquote:Op maandag 22 november 2004 11:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waar??![]()
d`ohquote:Op maandag 22 november 2004 11:26 schreef Gorro het volgende:
[..]
Connelly is met dubbel l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |