inclusief invoerrecht van de douane?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:04 schreef kinky_queen het volgende:
zojuist ontvangen![]()
van de postbode
de bekende HELLBOY GIFTSET
* eindelijk!
gelukkig niet!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:19 schreef Timo20 het volgende:
inclusief invoerrecht van de douane?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
gelukkig niet!
![]()
ik gebruik zelf wel eens de volgende stores:quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:22 schreef fractalis het volgende:
[..]
Aantal los, meeste in een koop van ene greatstuff2614 die er een stuk of 65 aanbood.![]()
Ben nog niet zo gek lang actief met ebay, toevallig nog tips wat ebayshops (Criterion) betreft?
Hier nog steeds niets. Heeft iemand het nummer van de douane waar je heen kan bellen? Toch maar eens informeren daar voordat ik Amazon ga lasig vallen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:04 schreef kinky_queen het volgende:
zojuist ontvangen![]()
van de postbode
de bekende HELLBOY GIFTSET
* eindelijk!
DVD Valley zekerquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:49 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Bereid je maar vast voor op een mooie HELLBOY set!quote:Op woensdag 17 november 2004 06:28 schreef ArmaniXL het volgende:
ontopic:
Waar heb je die vandaan voor zo weinig???quote:Op woensdag 17 november 2004 20:01 schreef Plengel het volgende:
[afbeelding]
Vandaag besteld, verwacht en volgende week binnen. Leuk setje voor 20 Eurootjes
Ik denk dat deze qua inhoud onder doet voor de R1, maar qua uiterlijk lijkt me dit een winnaar. Dichtgeklapt ziet ie d'r uit als een boek. De verpakking is een beetje perkamentachtig karton met print.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op een mooie HELLBOY set!![]()
Is die VAN HELSING een mooiere uitgave dan de r1 s.e? En wat heb je betaald?
![]()
Werd er door een vriend van me op gewezen op het DVD.nl forum, onderdeel pricewatch. Bij Proxis in België hebben ze ene aanbieding dat als je 2 DVD's uit de aanbiedingen lijst besteld, dat je dan 50% korting krijgt. Hij heeft dus twee van die boxen besteld a 40 EUR per stuk, met 50% korting dus 40 EUR voor 2, en aangezien ieder de helft betaaldquote:Op woensdag 17 november 2004 20:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan voor zo weinig???
Netjes.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:37 schreef Plengel het volgende:
[..]
Werd er door een vriend van me op gewezen op het DVD.nl forum, onderdeel pricewatch. Bij Proxis in België hebben ze ene aanbieding dat als je 2 DVD's uit de aanbiedingen lijst besteld, dat je dan 50% korting krijgt. Hij heeft dus twee van die boxen besteld a 40 EUR per stuk, met 50% korting dus 40 EUR voor 2, en aangezien ieder de helft betaaldIk hoop dat ie gauw binnen is
Shit zeg! Das wel netjes dan!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:37 schreef Plengel het volgende:
[..]
Werd er door een vriend van me op gewezen op het DVD.nl forum, onderdeel pricewatch. Bij Proxis in België hebben ze ene aanbieding dat als je 2 DVD's uit de aanbiedingen lijst besteld, dat je dan 50% korting krijgt. Hij heeft dus twee van die boxen besteld a 40 EUR per stuk, met 50% korting dus 40 EUR voor 2, en aangezien ieder de helft betaaldIk hoop dat ie gauw binnen is
Beste film met VP als je het mij vraagt, gefeliciteerd met je aankoop!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef De_Schaduw het volgende:
Geheel onverwacht nu al binnen van DVDPacific met de goedkoopste verzendoptie (1 november verzonden, duurt normaal langer dan een maand of zo):
Idem.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:07 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag bij de nieuwe dvd valley:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |