Ik heb hem vandaag ook ontvangen. Wat een ontzettend coole set.quote:
Ik lach mij rot bij de instructies. Benodigdheden: Veel van je favoriete NIET-ALCOHOLHOUDENDE dranken. Ze moeten wel maar op deze manier komt het erg over alsof men het met een knipoog zegt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:21 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag ook ontvangen. Wat een ontzettend coole set.![]()
Een ruktitel zou 'DVDFötzen' of 'DVD does Dallas' zijn :')quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ha, hier zitten jullie!
Wat een ruktitel.![]()
Lees anders ook even een review. Dan zie je hoe dit ding in elkaar steekt.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:47 schreef sampoo het volgende:
Het is een film.
(V) = direct to video
(VG) = video game
quote:Op woensdag 10 november 2004 01:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lees anders ook even een review. Dan zie je hoe dit ding in elkaar steekt.
Het is een film waarbij je als kijker verschillende keren het verloop van de film bepaalt. Net als bij een spelletje dus.
Is jouw Before Sunset/Sunrise box al verzonden of ook nog niet?quote:Op woensdag 10 november 2004 14:58 schreef Sai het volgende:
Battle of Algiers Criterion..
Heb ik deze maand, nu DVDSoon het laat afweten, toch nog iets te doen..
Die, Studio Classics en de Hitch box worden nu verpakt, zie ik net.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Is jouw Before Sunset/Sunrise box al verzonden of ook nog niet?
Schitterend!quote:Op woensdag 10 november 2004 16:26 schreef Sai het volgende:
[..]
Die, Studio Classics en de Hitch box worden nu verpakt, zie ik net..
Die Tara is idd een doosquote:Op woensdag 10 november 2004 13:03 schreef Hare het volgende:
Leuk doosje
Dat filmpje crasht bij mij constant... Werkt 't bij jullie wel?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die Tara is idd een doosFilmpje 6mb
Jep, perfectquote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dat filmpje crasht bij mij constant... Werkt 't bij jullie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |