Op de londonfilmandcomiccon was het best wel druk ja maar dit werd dan weer min of meer opgeheven omdat de ruimte ook best groot was (2 hallen 1tje voor het signeren en de ander voor merchandise. dvd's, de nieuwe star wars trailer), de newstarcon valt meestal wel mee kwa drukte.quote:Op zondag 7 november 2004 23:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Gaaf zeg, in Londen waren wel veel lui zeg.
In Amerika zul je zeker nog grotere beurzen hebben?
En is het nou ook een beetje druk op zulke beurzen? Sta je uren in de rij voor een handtekening?
wel lullig dan, staat er een rij van een uur voor, laten we zeggen, Linda Blair, en niemand bij een andere ster, dan weet je ook dat je carriere voorbij is![]()
op dvd.nl in het giftset topic geloof ikquote:Op zondag 7 november 2004 @ 19:27 schreef Hare het volgende:
Door mij?
Wat had ik je dan gezegd?
ben het alweer helemaal vergeten
Dan heb je hem dus bij asiandb gekochtquote:Op maandag 8 november 2004 16:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op dvd.nl in het giftset topic geloof ik![]()
nope, via die gast die hem op een forum te koop had gezetquote:Op maandag 8 november 2004 17:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus bij asiandb gekocht
Hoe is die winkel verder?
Je zou hem bijna alleen al kopen voor die coverquote:
Koopje bij CD-Wow.quote:Op maandag 8 november 2004 17:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Je zou hem bijna alleen al kopen voor die cover
Nee, nog niet. Misschien vanavond, anders woensdagavond.quote:Op maandag 8 november 2004 19:28 schreef Motoko het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar die film, heb je hem al gezien?
Hmm, ook al koop ik normaliter geen dvds die ik nog niet gezien en en krijgt deze films ook nog eens niet de beste cijfers op imdb, zou ik hem toch wel eens kunnen gaan kopenquote:Op maandag 8 november 2004 20:41 schreef Durbin het volgende:
[..]
Koopje bij CD-Wow.
[..]
Nee, nog niet. Misschien vanavond, anders woensdagavond.
Maar als je voor openingstijd binnenkomt krijg je 100% korting en heb je helemaal geen pas nodig!quote:Op maandag 8 november 2004 23:39 schreef Dizer het volgende:
Gaat er iemand van jullie nog naar de Fame aanstaande Zaterdag of Zondag? Mensen met een VIP pas krijgen tussen 8 en 10 in de ochtend 25% korting en tussen 10 en 12 dan 20%...
Dat wordt smullen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:46 schreef sampoo het volgende:
[..]
Maar als je voor openingstijd binnenkomt krijg je 100% korting en heb je helemaal geen pas nodig!![]()
Zo zijn de prijzen gewoonlijk gesteld bij Fame?
Bij blahdvd.com. Ik had 3.1 besteld voor 10 euro (verkeerde prijs) en die hebben ze toch verstuurd. 3.2 was met zo'n 20 euro ook niet verkeerd. Leuke serie waar je gewoon meteen in kan stappen zonder dat je de "rode draad" mist. Eerste 2 seizoenen zijn ook onderweg.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:33 schreef kimmuts het volgende:
Vet, CSIWaar heb je em besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |