Heheh daar heb ik al eens naar gekeken inderdaad, alleen wil ik er wel NL subs bij (niet voor mijzelf, maar voor de kleine straks, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen met LOTRquote:Op woensdag 24 november 2004 13:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je het nou eens positief bekijkt:
4 disc is 40 euro hier in nl, 5 disc is 50 euro bij play.
Das dus 1 dagje niet eten ofzo
Shit ja zeg, ik zie het.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:26 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Heheh daar heb ik al eens naar gekeken inderdaad, alleen wil ik er wel NL subs bij (niet voor mijzelf, maar voor de kleine straks, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen met LOTR).
En het bestellen nu gaat een beetje moeilijk, de 5disc is uitverkocht.
Oeh!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:50 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
De 5-DVD box-set met beide versies en making of etc...
doe je goedquote:Op donderdag 25 november 2004 23:48 schreef Plengel het volgende:
En wat werd er vandaag toch thuis bezord:
[afbeelding]
Ik blijf het grappig vinden, 20 euro![]()
heb de Gone With The Wind 4-disc nog steeds niet binnen, 9 dagen na verzending door CDWOW. heb nog nooit zo lang op een order moeten wachten die ik bij hen heb gedaan. Douane zal m toch niet hebben tegen gehouden he?? Dan flip ik echt uit, want t totaalbedrag kwam uit op ¤ 22,03quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Oeh!
Ik vond vandaag De Studio Classics Box (ziet er een stuk beter uit dan verwacht) en Gone With the Wind 4-disc..
Het zijn ook geen Criterions.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:15 schreef Eluc het volgende:
He SoK, jij hield toch niet van Criterions?
Oke, ik doelde ook alleen op High and Lowquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn ook geen Criterions.![]()
Maar ik vond geen plaatje van mijn versies.
Bijna nader inzien blijken ze hier te staan.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
maar goed dat ik ff heb gewacht met mailen want vandaag is ie binnen gekomen, en zonder douane heffingquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:50 schreef Timo20 het volgende:
heb de Gone With The Wind 4-disc nog steeds niet binnen, 9 dagen na verzending door CDWOW. heb nog nooit zo lang op een order moeten wachten die ik bij hen heb gedaan. Douane zal m toch niet hebben tegen gehouden he?? Dan flip ik echt uit, want t totaalbedrag kwam uit op ¤ 22,03
Wacht de post van morgen nog af en anders mail ik toch ff...
en je verkoopt ze meteen weer?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:00 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de geinteresseerden in de bovenste twee: [TK] Leon Bullethole & Magnolia Digipack R3. In seal!!!
geld verdienen hequote:Op zaterdag 27 november 2004 12:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je verkoopt ze meteen weer?![]()
Misschien heb ik er wel meer dan 1?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je verkoopt ze meteen weer?![]()
ja je verkoopt ze puur voor de winst dat snap ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien heb ik er wel meer dan 1?
Juist, jij snapt het.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja je verkoopt ze puur voor de winst dat snap ik ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |