Zulke dingen bespreken we normaliter alleen op pagina 1quote:Op maandag 22 november 2004 12:10 schreef Utok het volgende:
kuttitel
donequote:Op maandag 22 november 2004 12:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou je het dan ook niet veranderen in je signature?
staat dat in de faq ofzo?quote:Op maandag 22 november 2004 12:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Zulke dingen bespreken we normaliter alleen op pagina 1
it`s an unwritten lawquote:Op maandag 22 november 2004 12:29 schreef Utok het volgende:
[..]
staat dat in de faq ofzo?
Ach ja, hij is nog een groentje hequote:Op maandag 22 november 2004 12:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
it`s an unwritten law
wow, steengoede film die ik ook nog moet hebben, wat was je daarvoor kwijt schoonheid? een eurootje of 8?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:58 schreef Mike het volgende:
7,98 CAD bij dvdsoon.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
wow, steengoede film die ik ook nog moet hebben, wat was je daarvoor kwijt schoonheid? een eurootje of 8?
![]()
da's 5 euro!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:35 schreef Hare het volgende:
7,98 CAD bij dvdsoon.
Nee maar!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's 5 euro!
![]()
Echt welquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef Sai het volgende:
Ik heb er nog steeds maar ééntje binnen.. Er staan er nog twee op Packaging en twee op On Hand. Ik heb de afgelopen drie weken dus maar twee DVD'tjes binnengekregen. Zelfs de collectie van California groeit sneller.
.
Als je het nou eens positief bekijkt:quote:Op woensdag 24 november 2004 13:45 schreef DinoPK het volgende:
Helaas door een langdurig chronisch werkgebrek zijn bij mij de centjes nou echt al eventjes op om af en toe een leuk dvdtje te kopen, dus ik was erg blij dat ik afgelopen week als cadeautje 2 boxsets kreeg.
Als leuk hebbeding: de Rocky boxset (lekker breinloze films).
Als must have: De Star Wars Trilogy (EINDELIJK)
Aankomende maand zal er ook alleen maar Return of the King 4 disc (ik wil de 5 disc wel maar ja, het scheelt 3 dagen eten) aan toegevoegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |