Niemand zegt hier dat hij een god is. Hij wordt alleen gerespecteerd om zijn humor en het eerlijk voor z'n mening uitkomen. En feit is dat SBS 6 en nu ook Nederland 2 het concept van RTL Blv. hebben gejat, maar de chemie tussen Beau en Verlinden bij lange na niet kunnen evenaren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:27 schreef Svensational het volgende:
Beau is zwaar overgewaardeerd hier op FOK!Hij is wel oké maar jullie doen net alsof ie een god is
Ach kom op zeg, mensen zaten jankend voor de TV toen Beau bekendmaakte dat ie ging stoppenquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat hij een god is. Hij wordt alleen gerespecteerd om zijn humor en het eerlijk voor z'n mening uitkomen. En feit is dat SBS 6 en nu ook Nederland 2 het concept van RTL Blv. hebben gejat, maar de chemie tussen Beau en Verlinden bij lange na niet kunnen evenaren.
En?quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, mensen zaten jankend voor de TV toen Beau bekendmaakte dat ie ging stoppen
Moeten die mensen toch zelf wetenquote:
Nou doe je net alsof het hele programma stoptquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moeten die mensen toch zelf weten![]()
Het is al jarenlang het best bekeken programma tussen 18:30 en 19:30 op de Nederlandse televisie, populair bij studenten tot huismoeders. En het was een eerlijk programma, live en er werd geen blad voor de mond gehouden. Kan me dan voorstellen dat mensen geemotioneerd raken als je die beelden van gister hebt gezien.
En dat bepaal jij? Hou toch op man.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:17 schreef Svensational het volgende:
Moest je janken toen je hoorde dat bijv. Bernhard, Theo van Gogh of Pim Fortuyn dood waren. Lijkt me toch wel iets erger
Hoezo dat bepaal ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Hou toch op man.
Dat is maar net hoe je tegenover die personen stond. Als je het niet eens was met Pim, Theo een eikel vond, en het Koningshuis je geen moer interesseerd, MAAR wel énorme fan bent van Beau, kan het toch dat je daar meer gevoel bij hebt (en dus gaat janken) dan bij die andere drie...quote:Hoezo dat bepaal ik Wou je het ontkennen dan?
Je ziet het verkeerd!quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:27 schreef Svensational het volgende:
Beau is zwaar overgewaardeerd hier op FOK!Hij is wel oké maar jullie doen net alsof ie een god is
Wanneer ging hij huilen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het zooooooooo schattig toen hij ging huilen......
op het eind teon liep hij ff weg en toen kwam hij weer terug....quote:
In de uitzending van gister?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op het eind teon liep hij ff weg en toen kwam hij weer terug....![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:06 schreef BVO het volgende:
Beau is verreweg het beste op de Nederlandse televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |