Als ze Boulevard dan ook meenemen vind ik het best.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:45 schreef Anon het volgende:
Ze gaan naar John
het is ook de combi..quote:Op donderdag 25 november 2004 01:42 schreef tong80 het volgende:
Albert weg is nog erger dan Beau.
met de goede bezetting dan wel !quote:Op donderdag 25 november 2004 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Als ze Boulevard dan ook meenemen vind ik het best.
Daar is er nog maar eentje van over, die kleine bosneger is op staande voet ontslagen.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:50 schreef tong80 het volgende:
Alsof de leden van Sickspack nog leuk zijn bij BNN.
Met Max vind ik ook altijd wel leuk met zijn droge opmerkingen.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:50 schreef Ole het volgende:
[..]
mijn favo avondjes zijn toch wel Beau-Albert-Peter
Zie je nou wel één en al ellendequote:Op donderdag 25 november 2004 01:52 schreef static het volgende:
[..]
Daar is er nog maar eentje van over, die kleine bosneger is op staande voet ontslagen.
Ja! dat hoorde ik ook! Maar ze waren niet duidelijk over de reden van zijn ontslag...quote:Op donderdag 25 november 2004 01:52 schreef static het volgende:
[..]
Daar is er nog maar eentje van over, die kleine bosneger is op staande voet ontslagen.
Gelogen over zijn rijbewijs (die hij dus niet had).quote:Op donderdag 25 november 2004 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom moest ie weg ?
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:54 schreef static het volgende:
[..]
Gelogen over zijn rijbewijs (die hij dus niet had).
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef Ole het volgende:
Niets voor jou static? screentestje bij RTL???![]()
Ik ken iemand die weet wie je bent.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:10 schreef static het volgende:
[..]
Dan weet iedereen meteen wie ik ben.
Andersom ook.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die weet wie je bent.
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:11 schreef static het volgende:
[..]
Andersom ook.![]()
Irene v.d. L. en Carlo B.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef sijkweiv het volgende:
Heeft iemand het stukje in RTL Boulevard gezien waarin bekend werd gemaakt wie dan WEL de nieuwe presentator/presentatrice van de Staatsloterij is?? Ik heb dat stukje namelijk niet gezien, moest mijn zoontje naar voetbaltraining brengen.
Ook goed.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:50 schreef BVO het volgende:
Als ik het goed begreep Irene van der Laar en Wilfred Genee in December, wat dan een overgangsfase moet zijn, en vanaf dan het duo Carlo Boszhard/Chantal Janzen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |