Ah, okay, nou dan moet hij ook maar even auditie doenquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:29 schreef BVO het volgende:
Hij doet samen met Harm Edens en Tooske een cultureel programa bij de AVRO.
Ik ookquote:Op zondag 7 november 2004 19:22 schreef teknomist het volgende:
Ik kijk altijd RTL Boulevard juist vanwege Beau.
De geruchten gaan dat ze de opvolgers van BVD zullen zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
Alleen komen ze tekort, samen zijn ze
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:47 schreef static het volgende:
Gadverredamme, Jeroen v.d. Boom.
Enne thanks voor de tekst, Ole.
wie weet doe ik dat!quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:06 schreef MissX het volgende:
Stop ff een briefje in ze brievenbus dat ie niet mag stoppen, omdat we niet zonder hem kunnen
Dan wordt iig de artiest goed aangekondigtquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:18 schreef static het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat ze de opvolgers van BVD zullen zijn.
Print dit topique uit en gooi het bij hem door de brievenbusquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:33 schreef Ole het volgende:
[..]
wie weet doe ik dat!
Stomme staatsloterijshow![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:41 schreef MissX het volgende:
Ja, ik snap echt niet waarom die de staatsloterijshow zou willen doenwat valt daar nou voor eer aan te behalen. Echt een van de gaarste programma's die er is.
quote:23 november 2004 10:33u
Beau niet naar de Staatsloterij
De presentator van RTL Boulevard wordt niet de nieuwe presentator van de Staatsloterijshow.
Beau is afgevallen als kandidaat. Wie de show volgende week zondag – 5 december – gaat presenteren is nog steeds niet bekend. In de wandelgangen rond de Staatsloterij Show wordt nu Carlo Boszhard genoemd als nieuwe presentator.
hij was ook een beetje oprecht boos geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
Hij was weer geweldig vanavond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |