Gordonquote:Op zondag 14 november 2004 09:57 schreef ruby het volgende:
Misschien is Gordon een optie... een leuke mederoddeltante voor Albert.
Dan wordt het helemaal een puinhoop daar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:28 schreef Sorella het volgende:
[..]
Gordon![]()
mijn stem heeft hij ook.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:28 schreef Sorella het volgende:
[..]
Gordon![]()
hm... nog ff zoeken hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:48 schreef static het volgende:
Yes please.
misschien de staatsloterijshow..quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:13 schreef Duiveltja het volgende:
Wat gaat ie dan doen als ie kapt?
(leuke site van Albertquote:11 november 2004 17:30u
Jeroen van der Boom nieuwe Beau?
De entertainer wordt genoemd als nieuwe presentator van RTL Boulevard.
Jeroen is verbaasd dat het nu al is uitgelekt. Hij zegt: "Wat een nieuws hé. Het lijkt wel alsof jullie het eerder weten dan ikzelf."
Jeroen is zéér onlangs gebeld of hij een screentest wilde doen. "Ja inderdaad, maar er zijn nog meer gegadigden. Na die screentest zie ik dus allemaal wel hoe het verder gaat," aldus Jeroen.
Beau van Erven Dorens zal het lopende tv-seizoen nog afmaken. "Ik heb in de bladen gelezen dat Beau na dit seizoen stopt en dan willen ze graag een opvolger paraat hebben," zo vertelt Jeroen.
Ook de namen van Mike Starink, Jeroen Kijk in de Vegte en Jort Kelder worden genoemd als mogelijke opvolgers van Beau.
Ja, die ja. Jakkes.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:44 schreef Adelante het volgende:
Jeroen van de boom? deed die reportage en serveert ie nu zingend showvoer in Aalsmeer?
Zal ik me aanmelden ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:55 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
.
Ik ken persoonlijk wel wat mensen met zulke humor, die ook heel ad rem zijn, maar die zijn geen presentator en ook niet bekend
Ja, doe maar eigenlijk, dan meld ik die vrienden van me ook aan, met zo weinig alternatieven maken ze toch wel een goeie kans denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:59 schreef tong80 het volgende:
Zal ik me aanmelden ?
Doet die nog wat op TV eigenlijk? ik zie hem nooit meer.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Gert-Jan Dröge is de enigste naam die me tot nu toe bevalt
Hij doet samen met Harm Edens en Tooske een cultureel programa bij de AVRO.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:25 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Doet die nog wat op TV eigenlijk? ik zie hem nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |