Bij jou, bij de TS juist niet.quote:Op zondag 7 november 2004 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Slappe
Wel eerst lid worden geloof ik...quote:Op zondag 7 november 2004 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een filmpje opgenomen tijdens de repetities van Mariette! Het bewijs dat ze onwijs mooi kan zingen
http://www.clubs.nl/commu(...)2E-AD75-1A6D0002B948
dit was tijdens de repetities... en echt onwijs goedquote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mensen zijn die Mariette perse nog een keer willen horen
whahahahahahha... ik vond haar in de voorrondes een van de beste maar gisteren viel ze me toch behoorlijk tegen moet ik toegeven...quote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mensen zijn die Mariette perse nog een keer willen horen
esri vind ik juist leukquote:Op zondag 7 november 2004 16:54 schreef Christine het volgende:
Jammer dat Rianne eruit moest, maar ze danste echt als een spast in een met jeukpoeder gevulde dwangbuis. Verder vind ik het ook jammer dat Lianne en Esri er nog in zitten, en Regisha zouden ze moeten slaan. Ook iedereen die op haar gestemd heeft.
ach ja, zo hebben we allemaal onze voorkeurquote:Op zondag 7 november 2004 17:04 schreef Christine het volgende:
Esri is net zo'n muisje als Maud. Ook zij had een megagrote bloem op d'r boezem nodig om ook maar een béétje op te vallen. En d'r haar zit zo statig.
ik zou niet zo gaan schreeuwen hoor..quote:Op zondag 7 november 2004 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze was zo happy, omdat ze zichzelf al had afgeschreven...
Zou jij ook zijn;)
ik welquote:Op zondag 7 november 2004 19:12 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ik zou niet zo gaan schreeuwen hoor..![]()
Mij viel haar *lage* stem op.. niet mijn dingquote:Op zondag 7 november 2004 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat mij gisteren ook opviel was het plamuurhoofd van Eva. Echt erg.
iemand die het met me eens isquote:Op zondag 7 november 2004 21:01 schreef NiNi het volgende:
Oi!
Die Ragisha of hoe dat mens heet.
Mag die echt een keiharde klap voor dr schreeuwsmoel?
Ze hield niet op! Ik zat echt te schreeuwen voor de tv: HOU JE BEK!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Ik dus ook..quote:Op zondag 7 november 2004 23:44 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
hebben we het over dezelfde Mariette?? Ik vond haar echt de beste samen met Nora.
Ja, maar vergeleken met de rest was het ook niet zo moeilijk om de beste te zijn gisterenquote:Op zondag 7 november 2004 23:44 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
hebben we het over dezelfde Mariette?? Ik vond haar echt de beste samen met Nora.
Kijk maar uit dat je geen kou vat danquote:Op zondag 7 november 2004 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik dus ook..
5x kippevel in een weekend(3x repetities, 1x liveshow en de herhaling vanmiddag)
doe ik sowieso wel..het tocht hier nu gigantisch BRRRRrRRRRRRquote:Op zondag 7 november 2004 23:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen kou vat dan![]()
Ik vond Mariette trouwens echt niet zo heel slecht hoor. Vergeleken met de rest wel een van de beteren, maar zoals ik al zei, dat was ook niet zo moeilijk.
Nora had Idols kunnen winnen ja.quote:Op zondag 7 november 2004 23:48 schreef Nouk het volgende:
Die jongen die Anno heet? Is echt superleuk!.
Oh en die blonde Nora kan echt onwijs goed zingen zeg, dat heb toch bij Idols niet voorbij zien komen. Die moet echt sowieso in dat groepje.
Je hebt gelijk, en en eigenlijk is dat zonde. Omdat ze verder wel zuiver zingt (als een van de weinigen). Maar ze heeft gewoon geen mooie klank.quote:Op maandag 8 november 2004 09:19 schreef LeBeau het volgende:
Stephanie klinkt als een tekenfilmfiguur.
Ik vond dat juist wel grappigquote:Op zondag 7 november 2004 21:01 schreef NiNi het volgende:
Oi!
Die Ragisha of hoe dat mens heet.
Mag die echt een keiharde klap voor dr schreeuwsmoel?
Ze hield niet op! Ik zat echt te schreeuwen voor de tv: HOU JE BEK!!!!!!!!!!
Idd, maar het klinkt echt alsof ze helium gezogen heeftquote:Op maandag 8 november 2004 10:20 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en en eigenlijk is dat zonde. Omdat ze verder wel zuiver zingt (als een van de weinigen). Maar ze heeft gewoon geen mooie klank.
Nee hoor, Nora belandt in een kneuzerig popgroepje waarvan de helft niet zingen kan.quote:Op maandag 8 november 2004 09:56 schreef MyMilkshake het volgende:
Hind kan inpakken Nora is de nieuwe Hind.
Mariette is ook een topper en heeft enorm veel sex-appeal. Wat een vrouw !
als ze na 2 maanden uit elkaar zijn, gaat ze vast wel solo..quote:Op maandag 8 november 2004 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, Nora belandt in een kneuzerig popgroepje waarvan de helft niet zingen kan..
Eigenlijk wel zonde.
huh hoezo? heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 november 2004 19:31 schreef Christine het volgende:
Was Rianne dronken, eigenlijk?
Nils is gewoon een hele lieve jongen. Hij heeft een fantastische stem. EN hij is gewoon heel egr leuk om te zien.. Ik vind het wel een lekker ding hoorquote:Op maandag 8 november 2004 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Nils?
Ik vind hem echt verre van aantrekkelijk.. Hij heeft een erg 'kaal' gezicht, zo'n fout kapsel en draagt altijd van die stomme leren jasjes waarin het lijkt of hij schoudervullingen erin draagt![]()
Ja, die heb ik ook niet gehoord. Maarja, smaken verschillenquote:Op maandag 8 november 2004 20:48 schreef BVO het volgende:
Fantastische stem?.
jazeker.... 1 van de beste!quote:Op maandag 8 november 2004 20:48 schreef BVO het volgende:
Fantastische stem?.
da's alleen maar een kruiwagen voor iemand met zo'n fenomenaal stemgeluid.quote:Op maandag 8 november 2004 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, Nora belandt in een kneuzerig popgroepje waarvan de helft niet zingen kan..
Eigenlijk wel zonde.
Ze heeft een mooi gezicht ja, ik vind dat stroblonde haar alleen niet zo mooi. Donkerbruin zou d'r beter staan (misschien is dat wel d'r echte kleur en wilde ze wat anders, maar toch).quote:Op maandag 8 november 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nora is echt een heel mooi meisje.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:54 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond Anno zo lief toen ie over zijn zoontje aan het praten was
Ze praatte zo raar na haar optreden, ze leek wel dronken.quote:Op maandag 8 november 2004 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh hoezo? heb ik iets gemist?
Zenuwstem van een 16jarig meisje.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze praatte zo raar na haar optreden, ze leek wel dronken.
Spreekt hier de enige echte Cristiano Ronaldo van Popstars?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:09 schreef Ronaltrinhno_87 het volgende:
ze kunnen we zingen hoor beter als jullie denk ik:P
Ik hoorde het, weet jij ook van wie ze een interview hadden??? daar was ik erg benieuwd naarquote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef inasras het volgende:
Vandaag waren de jongens van popstars the rivals op mn werkIn Hotel Americain.. Kheb José nog een cappuchino gegeven, met extra schuim
Ik had niet gezien van wie ze een interview hadden.. Ik keek alleen maar naar de jongens, niet naar de mensen om hun heenquote:Op woensdag 10 november 2004 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoorde het, weet jij ook van wie ze een interview hadden??? daar was ik erg benieuwd naar
Waarom is het hele verhaalk van het vreemdgaan verwijderd?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:42 schreef Peregrijn het volgende:
Hey! Ik zie nu voor het eerst een flits van Popstars, maar er doet iemand mee die ik ken van vroeger. Steven. Doet hij het nog een beetje goed?
Nee, ze is hartstikke lief en aardig!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:38 schreef Cee het volgende:
Ik wil graag bevestiging dat Regisha net zo erg in 't echt is als dat ze op tv over komt. charmed_angel, help me!
Al mag ik hem persoonlijk niet zo, vind ik het niet gepast om allerlei verhalen uit zijn priveleven hier te posten. In ieder geval bedacht ik nij dat laterquote:Op donderdag 11 november 2004 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom is het hele verhaalk van het vreemdgaan verwijderd?.
Regisha is spontaan, lief, aardig, leuk... en ze kwam niet irritant over. Geweldige meid is het.....quote:Op donderdag 11 november 2004 17:38 schreef Cee het volgende:
Ik wil graag bevestiging dat Regisha net zo erg in 't echt is als dat ze op tv over komt. charmed_angel, help me!
Regisha is spontaan, lief, aardig, leuk... en ze kwam niet irritant over. Geweldige meid is het.....quote:Op donderdag 11 november 2004 17:38 schreef Cee het volgende:
Beetje geelquote:Op maandag 8 november 2004 22:07 schreef BVO het volgende:
Wat ziet Sharon er weer mooi uit..
Er kijken wekelijks drie mensen. De andere vijftien zitten op de tribunequote:Op zaterdag 13 november 2004 13:13 schreef Orginial het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de kijkcijfers van PTR?![]()
Je moet ze verdomme geen aandacht geven... elke week zie ik hier van die foto's en die gasten denken echt dat ze bekend / beroemd / onmisbaar e.d. zijn ... maar 't stelt allemaal geen ruk voor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Het aantal groupie Fokkers wordt steeds groter. Wel leuk voor de deelnemers, krijgen ze nog een beetje aandacht.
waarom denk je dat die kaarten gratis weg worden gegevenquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je moet ze verdomme geen aandacht geven... elke week zie ik hier van die foto's en die gasten denken echt dat ze bekend / beroemd / onmisbaar e.d. zijn ... maar 't stelt allemaal geen ruk voor.
Laat ze maar s optreden voor een lege zaal.![]()
wie is ramon.. bedoel je soms roman?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:10 schreef MissTiger het volgende:
vanavond Ramon en Merijn EXIT
Ehm ja, oepsquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
wie is ramon.. bedoel je soms roman?
ramon is wel populairquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:14 schreef BVO het volgende:
Mijn 5:
Ramon - Eshan - Steven - Jose - Mark
Merijn is een engerd, Nils is het net niet en Anno is een walgelijke vervelende zak hooi.
LOLquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anno's ogen schreeuwden: "Ik heb drugs gebruikt!"
Z'n kapsel schreeuwde: "Ik heb m'n verstand verloren."
Z'n stem lispelde: "Ik kan niet zingen!"
Maar een totaal gebrek aan persoonlijkheid, daarbij sloeg de jury de spijker op zijn kop. Echt een grijze muis.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Roman eruit?.
Die zong als enige goed.
Kutprogramma is het ook.
Ja en daardoor de enige die nog wel leuk was, wat een stelletje stomme ballen bij elkaar zegquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:46 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Maar een totaal gebrek aan persoonlijkheid, daarbij sloeg de jury de spijker op zijn kop. Echt een grijze muis.
Groepjes hebben altijd zo'n grijze muis.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:46 schreef toiletseatgirl het volgende:
Maar een totaal gebrek aan persoonlijkheid, daarbij sloeg de jury de spijker op zijn kop. Echt een grijze muis.
Ik vind Nils wel goed zingen hoor. Mark is idd een enorme dwijl, maar goed daar is wel een bepaalde doelgroep voor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:51 schreef BVO het volgende:
Daar komt bij dat Nils en Mark toch ook vrij grijs zijn en itt Roman niet zingen kunnen.
En de rest.quote:Op zondag 14 november 2004 00:05 schreef walhalla1986 het volgende:
Ik heb maar 1 ding te zeggen en dat is dat Nils een schatje is!![]()
P.S wel redelijk terecht dat Merijn en Roman eruit zijn, nu Mark, Steven of Anno nog.
iddquote:Op zondag 14 november 2004 00:39 schreef LeBeau het volgende:
Roman!Hij had zo een leuk koppie! *sniffle*
quote:Op zondag 14 november 2004 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark , Nils en Anno halen sowieso de boyband..kvond dat Eshan eruit ipv Merijn..
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 14 november 2004 14:42 schreef Magics het volgende:
Ehsan moet eruit, heeft een veel te aggressieve uitstraling !
Turkse kopquote:Op zondag 14 november 2004 15:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?.
Gewoon een standaard Turkse kop.
nee hij is geen turk en geen marrokaan hij is iets anders, maar wat weet ik niet meerquote:Op zondag 14 november 2004 15:12 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Turkse kopVolgens mij is het helemaal geen Turk.
Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zondag 14 november 2004 15:12 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal geen Turk.
Jaaah! Dat was het Iraans.... hij komt niet aggressief over idd... Gister was hij zeker wel aardig... Maar ik vind wel dat hij arrogant over komtquote:Op zondag 14 november 2004 15:21 schreef Shantee het volgende:
Hij is geen Turk, hij is Iraans en ik vind m juist helemaal niet aggressief
eerder nogal soft, vooral als hij praat met zo'n zacht stemmetje![]()
Leuke foto'squote:Op zondag 14 november 2004 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is jouw hoofd een magneet ofzoquote:Op zondag 14 november 2004 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
knip
Hahahahahahahaha ja ik denk het, weet ook niet hoe het komt!quote:Op zondag 14 november 2004 15:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is jouw hoofd een magneet ofzo
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Roman eruit?.
Die zong als enige goed.
Kutprogramma is het ook.
Jaaa, Anno eruit: graag! Maar ik denk dat hij het - dankzij z'n typische boybandlook en veel meisjes van 14 die volgens mij op hem vallen plus een hoop sympathy votes omdat hij gister zo zielig was - toch gaat redden. Blergh. Ik vind de jongens trouwens ook beter dan de meiden. Bij de meiden zijn er maar een paar uitschieters, verder vond ik ze vorige week allemaal tegenvallen...quote:Op zondag 14 november 2004 16:52 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind de jongens beter zingen dan de meiden.
Anno had er uit gemoeten en het is ook terecht dat Merijn op straat staat. Wat een vals geblaat zeg.
Dan moet Anno er volgende week maar uit.
Hij lijkt idd verdacht veel op die homo van de bsbquote:Op zondag 14 november 2004 18:10 schreef maraah het volgende:
[..]
Jaaa, Anno eruit: graag! Maar ik denk dat hij het - dankzij z'n typische boybandlook en veel meisjes van 14 die volgens mij op hem vallen plus een hoop sympathy votes omdat hij gister zo zielig was - toch gaat redden. Blergh. Ik vind de jongens trouwens ook beter dan de meiden. Bij de meiden zijn er maar een paar uitschieters, verder vond ik ze vorige week allemaal tegenvallen...
ONZE MARK GAAT NOOIT VERLORENquote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef Joran-Joran het volgende:
Hey wie was er gisteren? Ik weet niet of iemand ons gehoord heeft maar ik zat bij de 'hockeyers' van Zoetermeer voor Mark![]()
Oh, ik snap em alquote:Op zondag 14 november 2004 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
VAN ACHTER EN VAN VOREN!!!!
Huh ik niet snap??? Sorry ben nog een beetje moe van gisterquote:Op zondag 14 november 2004 19:41 schreef Tania18 het volgende:
Mark had toch een vriendin?!? Dat zou je niet zeggen eigenlijk![]()
Geweldige avond!quote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef Joran-Joran het volgende:
Hey wie was er gisteren? Ik weet niet of iemand ons gehoord heeft maar ik zat bij de 'hockeyers' van Zoetermeer voor Mark![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh ik niet snap??? Sorry ben nog een beetje moe van gister
Roman was minder...quote:Op zondag 14 november 2004 19:46 schreef Tania18 het volgende:
Weet je wie leuk was?!? Nee? ROMAN![]()
![]()
* CrazyDutchPunk is een beetje vervelend vanavond![]()
Nils.... ze hadden blauwshirtjes aan....quote:Op zondag 14 november 2004 19:45 schreef LL het volgende:
whahaha, voor wie waren de smurfen gister?![]()
whaha hier zag ie dr uit als TwoFace van Batman whahahahhhaquote:
quote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nils.... ze hadden blauwshirtjes aan....
Maar Nils is zo lekker!![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
whaha hier zag ie dr uit als TwoFace van Batman whahahahhha
Kan best wat hebben hoorquote:Op zondag 14 november 2004 20:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
* CrazyDutchPunk houdt wijselijk haar mond dicht en gaat geen vervelende opmerkingen maken over foto's van CrazyDutchPunk zelf![]()
Ja Ehsan vond k slechtquote:Op zondag 14 november 2004 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Roman had er nog wel in mogen blijven hoor
Ik vond Ehsan slecht
\quote:Op zondag 14 november 2004 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja.... Gister zijn GJ en ik en nog een paar fans.... gebombardeerd tot DIE HARD FANS.... die meiden zijn echt maf hoor.... maar ze vonden het wel leuk, dat we er WEER stonden
Ik ben t hoedje ja;)quote:Op zondag 14 november 2004 20:15 schreef LL het volgende:
ben jij die met het hoedje op crazydutchpunk?
die 2e is die nieuwe homo uit goedetijden of niet
Nils is zeker een schatjuh! Enne GJ ook hoor!quote:Op zondag 14 november 2004 20:22 schreef NiNi het volgende:
[afbeelding]
Ik vinnem een schatje, hoor.
Nils dus.
THNX!quote:Op zondag 14 november 2004 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nils is zeker een schatjuh! Enne GJ ook hoor!
Ja die speelt homo in gtst, mooie jongenquote:Op zondag 14 november 2004 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben t hoedje ja;)
En dat is Borisssss!
Nee hoor..die Morris heet Joris in t echtquote:Op zondag 14 november 2004 20:41 schreef LL het volgende:
[..]
Ja die speelt homo in gtst, mooie jongen![]()
Huh?quote:Op zondag 14 november 2004 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..die Morris heet Joris in t echt
Dit is Boris van Idols 2 en Popstars
Ow da weet k nie, kd8 dat je Morris bedoelde..quote:Op zondag 14 november 2004 20:43 schreef LL het volgende:
[..]
Huh?
Hij speelt toch dat fotomodel wat met Jasmin ook op foto ging... diegene waar morris verliefd op is
pff Ehsan heeft tenminste karakter, Roman is een stijve hark als ie zingt en laat geen emoties zien. Ik vind Roman maar een watje. Ehsan heeft veel meer talent om in een boyband te komen.quote:Op zondag 14 november 2004 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Roman had er nog wel in mogen blijven hoor
Ik vond Ehsan slecht
Nils is yummie....quote:Op zondag 14 november 2004 20:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben het er nog steeds niet mee eens dat Roman eruit is. Zonder Leon en Roman is het yummy-niveau echt 0,0.
Ik vond Leon erg irritant gister..... maar goed.... beetje popi doen hou ik niet van....quote:Op zondag 14 november 2004 20:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben het er nog steeds niet mee eens dat Roman eruit is. Zonder Leon en Roman is het yummy-niveau echt 0,0.
Roman en Leon dus.quote:Op zondag 14 november 2004 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nils is yummie....
Mark is yummie....
Anno is yummie....
Wat wil je nog meer????
Het gaat mij er niet om hoe ze doen, het gaat mij er om hoe ze eruit zien. Verder merk ik niks, dus dat maakt mij allemaal niet uit.quote:Op zondag 14 november 2004 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Leon erg irritant gister..... maar goed.... beetje popi doen hou ik niet van....
Eerder -10quote:Op zondag 14 november 2004 20:57 schreef LeBeau het volgende:
eerder + 10..quote:Op zondag 14 november 2004 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eerder -10![]()
Nou Roman wel hoor! Is wel een lekker ding....quote:Op maandag 15 november 2004 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
eerder + 10..
ik vind Roman en Leon echt geen mooie jongens..BRRR
Is daar iets mis meequote:Op maandag 15 november 2004 18:41 schreef -Jean- het volgende:
jullie worden te wild van popstars te rivals
Mijn god, zat jij daarbij!quote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef Joran-Joran het volgende:
Is me nog niet echt opgevallen eigenlijk.... maar wat maakt het uit toch??? Hij heeft gewoon een lekker bekkie! Dat si hetbelangrijkste! En hij kan niog zingen ook>quote:Op dinsdag 16 november 2004 03:31 schreef Brennie het volgende:
Voor de dames gaan kwijlen, zou ik nog wel even 2 x nadenken.
Een aantal hebben echt vreselijke spillepoten.
Vooral Nils.
Kon het niet mooi vinden.
De koppies zijn van sommigen dan wel weer leuk
En ik zat bij het Zoetermeerse Animatie-team!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is me nog niet echt opgevallen eigenlijk.... maar wat maakt het uit toch??? Hij heeft gewoon een lekker bekkie! Dat si hetbelangrijkste! En hij kan niog zingen ook>
Waar zat je ind e zaal??? Ik zat naast de smurfen![]()
19 uur foyer. 20 uur zaalquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:33 schreef Patries86 het volgende:
Op de kaartjes staat geen tijd... maar hoe laat moet je er zijn..
Hoe laat gaat zaal open en krijg je plaatsen of mag je zelf kiezen?
dankje... wij gaan optijd wezenquote:Op woensdag 17 november 2004 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
19 uur foyer. 20 uur zaal
Plaatsen mag je kiezen maar wie t eerst komt kan nog kiezen..laatkomers moeten plekken opvullen... foto's maken mag alleen zonder flits
dan bestaat de boyband uit 4 jongens, muts.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:48 schreef Tania18 het volgende:
Bij de jongens hoop ik dat Roman weer terugkomt
En ik hoop dat Steven, Mark en Eshan afvallen
Bij de meisjes hoop ik dat iedereen afvalt behalve Nora
Nee, ik bedoelde het ook zo serieus hequote:Op woensdag 17 november 2004 18:21 schreef Marseille het volgende:
[..]
dan bestaat de boyband uit 4 jongens, muts.
en roman is een mietje.
ok grappig dan.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het ook zo serieus he![]()
![]()
Sukkel![]()
Beter dan ik had verwachtquote:Op donderdag 18 november 2004 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het doordeweekse programma wordt hier zo te zien ook goed bekeken.
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht
Leuk dat ze het naar 22.30 hebben verplaatst, nu de herhaling van zaterdag nog schrappen en dan uiteindelijk besluiten er maar helemaal mee te stoppen![]()
Hey back off ey?quote:Op donderdag 18 november 2004 22:56 schreef Tania18 het volgende:
Mark en Steven zijn gewoon losers
En Nils kan alleen maar goed zingen, ik krijg de rillingen als ie de camera inkijkt
Jose kan dan ook wel goed zingen, maar die kan de hele dag alleen maar schaapachtig voor zich uit kijken. Kan ie wel Nederlands eigenlijk?!?
Wat zeg je nou schat, ik begrijp er geen bal vanquote:Op donderdag 18 november 2004 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat jouw Romanneke zonder met g1 image er uit is..
*dat had elke boerenlul kunnen zijn..had dan BORIS gedaan!*quote:Op donderdag 18 november 2004 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat zeg je nou schat, ik begrijp er geen bal van
O ja enne...
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*dat had elke boerenlul kunnen zijn..had dan BORIS gedaan!*
nix was een opmerking richting de Popstars Jury.. je moet eens zien hoe die belaagt werd bij de 2 live uitzendingen.....itt Roman..die pas in the picture kwam als iedereen naar zijn/haar favo was geweest... en zn zang was bij In Da House ook al matig..quote:Op donderdag 18 november 2004 23:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Wat had ik met Boris moeten doen?!?![]()
![]()
Beauquote:Een traan voor Roman
Week 47
En daar stond hij, Roman de Danser. Snikkend als een klein mannetje. Ik had mijn arm om hem heen geslagen en voelde zijn lichaam schokken. Merijn zat even verderop op een kruk ook te snikken. Twee jongens die hun droom vlak voor de finish zagen stranden. Waren ze door zaterdagavond heen gekomen, dan zaten ze bij de laatste zes. Dan maak je een verdomd goede kans om in de band te komen.
In de consternatie van de joelende zaal en de juichende jongens op de bank, was het in mijn hoofd even heel stil. Ik dacht alleen aan Roman die naast mij stond. Die de afgelopen maanden zo ongelofelijk aardig was geweest voor iedereen en altijd open en vrolijk. En gemeend. De danser die afgelopen zaterdag niet danste en volgens mij net als Anno een verkeerd nummer had gekozen. Als je zo kunt dansen als die twee, dan neem je een nummer waarin je je lichaam kunt bewegen. Niet een slow nummer waarin je het alleen met je stem moet doen. Anno kwam er mee weg en Roman niet. Roman kreeg de wind van voren van de jury, maakte dat nog enigszins goed met een leuk verhaal over een man die hem de afgelopen week herkend had. 'Hey Roman,' had een grote neger tegen hem gezegd. De zaal lag in een deuk toen Roman het verhaal vertelde. Leuk. Was daar eerder mee gekomen, met dit soort leuke verhalen, denk ik nu. In een boyband heb je geen vijf foutloze solozangers nodig. Je moet er eentje hebben die lekker kan praten en een beetje ruig is, de ander moet weer sexy zijn en twee moeten er goed kunnen dansen en eentje moet geweldig kunnen zingen. Ik had Roman daar wel in gezien, als de dansjongen die tegelijk de ideale schoonzoon is.
Daar met mijn arm om de schouders van Roman schoot ik ook opeens vol. Zoveel verdriet had hij. En ik heb het gedaan. Ik ben de beul. Uiteindelijk is het een sado-masochistische vorm van amusement. Dit is wedstrijdzingen, dit is dromen maken, dit is beroemd worden, maar in de eerste plaats is dit televisiemaken. Je geeft de mensen hoop en dan neem je ze het weer af en dat vinden mensen leuk om naar te kijken. Goed, ik moet er niet al te dramatisch over doen, want dit is nog niets vergeleken met Vermist of Spoorloos, laat ik eens twee programma's van de publieke omroep nemen. De hypocrisie straalt er vanaf: oh wat vinden we het vreselijk zielig, maar intussen juichen om de tranen.
Ik troost me maar met het geluk dat de zes overgebleven jongens trof en hoe blij zij waren. En een van hen ga ik nog veel meer pijn doen, over twee weken. Eerst de dames aanstaande zaterdag...
Toedeloe,
Beau
*zeikmode*quote:Op donderdag 18 november 2004 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey back off ey?
In t echt zijn ze super en ook on stage in de studio staan ze hun mannetjes!!!
Dat jouw Romanneke zonder met g1 image er uit is..
T is Girls Aloud ook gelukt..quote:Op donderdag 18 november 2004 23:14 schreef -Jean- het volgende:
[..]
*zeikmode*
Zo super dat ze nooit een internationale hit zullen score en alleen nationaal door het programma.![]()
Anno zong WEL zuiver bij In Da House, van Mark heb ik een demo-cd (daar ga jij stil van worden) en steven is matigjes maar is tenminste leuk qua charme enzo..quote:Op donderdag 18 november 2004 23:16 schreef Tania18 het volgende:
Alsof de rest (op Nils en Jose na dan) wel kan zingen
Wat Mark doet is een beetje fluisteren en ondertussen kijken alsof ie aan het poepen is en dat ook heel lekker vindt
Anno heeft nog geen 1 noot zuiver gezongen en ook Steven zingt af en toe zo vals als een kraai
Probeer een repetitie a capella aub niet te vergelijken met een optreden.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anno zong WEL zuiver bij In Da House
ik vergelijk de repetities van Roman en Anno met hun optredensquote:Op donderdag 18 november 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Probeer een repetitie a capella aub niet te vergelijken met een optreden..
Gaan jullie nu zaterdag de meisjes weer stalken?!? Hoeveel foto's maken jullie dan? 100, 200?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik vergelijk de repetities van Roman en Anno met hun optredens
Hij heeft een irriterende babyface ja.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:24 schreef Tania18 het volgende:
Nils is ook best eng. Maar die doet niks, dat is gewoon een lange goedaardige slungel. Van Mark weet ik het niet. Bij hem lijkt het net of ie ieder moment over je heen kan kotsen
Maar valt het jou ook niet op dat ie erbij kijkt alsof hij dat persen wel erg lekker vindt?!? Arme vriendin.. als hij in bed ook zo zou kijkenquote:Op donderdag 18 november 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft een irriterende babyface ja.. En zingen kan 'ie niet, het is meer persen wat 'ie doet.
Dat kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gaan jullie nu zaterdag de meisjes weer stalken?!? Hoeveel foto's maken jullie dan? 100, 200?
Ik, Sam en Miranda gaan zaterdag ff langs bij de jongens en Miranda heeft kaarten voor de show..Ik heb een verjaardagsfeestje...quote:Op donderdag 18 november 2004 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gaan jullie nu zaterdag de meisjes weer stalken?!? Hoeveel foto's maken jullie dan? 100, 200?
Heeft hij een vriendin?!?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar valt het jou ook niet op dat ie erbij kijkt alsof hij dat persen wel erg lekker vindt?!? Arme vriendin.. als hij in bed ook zo zou kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik, Sam en Miranda gaan zaterdag ff langs bij de jongens en Miranda heeft kaarten voor de show..Ik heb een verjaardagsfeestje...
27e ben ik er wel weer!
Daar raak ik ook steeds meer van overtuigd jaquote:Op donderdag 18 november 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Heeft hij een vriendin?!?
Ik dacht dat hij van de verkeerde andere kant was..
:').
Verkeerde, andere.. wat jij wil.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar raak ik ook steeds meer van overtuigd ja![]()
Nils is vrijgezel maar van zn moeder kregen we een opsomming a la waslijst van vrouwelijke exen..quote:Op donderdag 18 november 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Heeft hij een vriendin?!?
Ik dacht dat hij van de verkeerde kant was..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |