Bij jou, bij de TS juist niet.quote:Op zondag 7 november 2004 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Slappe
Wel eerst lid worden geloof ik...quote:Op zondag 7 november 2004 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een filmpje opgenomen tijdens de repetities van Mariette! Het bewijs dat ze onwijs mooi kan zingen
http://www.clubs.nl/commu(...)2E-AD75-1A6D0002B948
dit was tijdens de repetities... en echt onwijs goedquote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mensen zijn die Mariette perse nog een keer willen horen
whahahahahahha... ik vond haar in de voorrondes een van de beste maar gisteren viel ze me toch behoorlijk tegen moet ik toegeven...quote:Op zondag 7 november 2004 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mensen zijn die Mariette perse nog een keer willen horen
esri vind ik juist leukquote:Op zondag 7 november 2004 16:54 schreef Christine het volgende:
Jammer dat Rianne eruit moest, maar ze danste echt als een spast in een met jeukpoeder gevulde dwangbuis. Verder vind ik het ook jammer dat Lianne en Esri er nog in zitten, en Regisha zouden ze moeten slaan. Ook iedereen die op haar gestemd heeft.
ach ja, zo hebben we allemaal onze voorkeurquote:Op zondag 7 november 2004 17:04 schreef Christine het volgende:
Esri is net zo'n muisje als Maud. Ook zij had een megagrote bloem op d'r boezem nodig om ook maar een béétje op te vallen. En d'r haar zit zo statig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |