abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23295223
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:05 schreef Callas het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord, ik vind het best Lucida, zoals je wilt.
@Callas,

Ik laat toch weten het voor jullie beiden ontzettend leuk te vinden. Tja en als Ryan3 zich dan even op een aantal zaken moet herbezinnen valt te begrijpen. Ik wens u beiden veel voorspoed, maar laat het de humor en zelfspot voor wat u bijdragen aan het Fokforum betreft niet bederven!...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_23295891
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:49 schreef Beaker het volgende:

[..]

Ollie

Joop is een teefje we noemen haar voornamelijk Jopie We hebben nog een hond, een Foxterrier en die heet Bas

Krijgen we nog een foto te zien van Ollie? Ben wel nieuwschierig geworden
Geen foto Beaker, vanwege het nog niet hebben van een USB-aansluiting. Maar Ollie, weliswaar kleiner, heeft op de plaatjes dezelfde tekening als Nipper. (Nipper was een kruising tussen een Bullterier en een Foxterrier).

.
I´m back.
pi_23295909
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen foto Beaker, vanwege het nog niet hebben van een USB-aansluiting. Maar Ollie, weliswaar kleiner, heeft op de plaatjes dezelfde tekening als Nipper. (Nipper was een kruising tussen een Bullterier en een Foxterrier).

[afbeelding].
Deze post is van mij.
Wolla Billa Halala.
pi_23299260
Hoop dat het lukt

Mijn buren kregen vorig jaar hond : Sandor.
Vonden ze geen leuke naam... alles geprobeert hem aan zijn nieuwe naam te laten wennen. Idd op de manier koekje geven als hij reageerder op zijn nieuwe naam maar het is niet gelukt
dus hij heet nu gewoon Sandor
  maandag 15 november 2004 @ 09:40:30 #105
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_23323182
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:46 schreef Patries86 het volgende:
Hoop dat het lukt

Vonden ze geen leuke naam... alles geprobeert hem aan zijn nieuwe naam te laten wennen. Idd op de manier koekje geven als hij reageerder op zijn nieuwe naam maar het is niet gelukt
Prima naam, zo heette die van ons ook (45 kilo wegende herderkruising, dus paste wel bij 'm)
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_23325311
Nou, Ollie luistert nog niet echt naar de naam 'Ollie', ook niet indien met veel enthousiasme gebruikt. Verder adapteert hij aardig, vooral ook omdat het mijn oude maatje was natuurlijk. Hij trekt erg naar de meiden (Callas en kuiken) die hem constant vertroetelen. Toch is hij af en toe een beetje nerveus onder al die aandacht. Gelukkig stinkt-ie niet en is-tie wat sanitaire levenswandel betreft goed afgericht. Doet zijn behoefte altijd op een braakliggend stukje grond oid. Je hoeft wrs. dus niet met een plasticzakje achter hem aan te lopen. Ik heb althans nog niet medegemaakt dat hij plompverloren op de stoep hurkte oid. Verder is-tie waakzaam, in de zin dat hij gromt als hij het water hoort stromen in de verwarmingsleidingen. Inbrekers hebben we hier niet, dus de ultieme test zal hij nooit hoeven doorstaan. Echter iets in me zegt dat mocht hij ooit een inbreker op het dievenpad tegenkomen, je niet veel aan dit rolmopsje hebt. Enfin, the saga continues dus.
I´m back.
pi_23461111
Heel fucking Nederland is in rep en roer. Nederland heeft het nog nooit zo slecht gehad sinds het rampjaar 1672, zo niet in huize Ryan3 & Callas hoor... Daar hebben ze nl. een hondje aangenomen, momenteel luisterend naar de roepnaam 'Ollie' (iedere overeenkomst met de nick van een user op Fok! berust op toeval). Ollie is een mamma'shondje mensen. Hij heeft binnen een week vakkundig mijn plaats ingenomen op de bank en luiert languit op zijn rug gelegen de gehele avond op de buik van het vrouwtje (Callas), mij terugdringend naar het enige bastion dat ik, gelijk Archie Bunker ooit, op dit moment nog heb, de fauteuille. Jeez, weet niet wat dat is met sommige vrouwen. Ik bedoel, ik was op de hoogte van de heilige drie-eenheid "vrouwen-kinderen-dieren", maar dit is een beetje pushing the limit wmb. Het beest slaapt naast Callas op een jumbo-kussen en het is werkelijk slechts meer geluk dan wijsheid dat ik het beest tot nu toe heb kunnen bannen uit de echtelijke sponde, zal ik maar zeggen. Het stadium daarna betekent nl. dat het "baasje" (die naam is een lachertje in dit verband) op de jumbo-kussen kan plaats nemen en Ollie in de sponde (echtelijke sponde kan ik het dan niet meer noemen natuurlijk). Om terug te komen btw op de crisissituatie in Nederland die de rechtse usertjes en bepaalde media ons proberen aan te praten. Uiteraard hebben we ook allang de situatie besproken indien er in ons land onverhoopt een burgeroorlog uitbreekt. Vanwege mijn gevorderde leeftijd (iig 40+) zal ik niet meer oproepbaar zijn om als kannonenvlees te worden gebruikt en dus hebben we besloten om in dat geval naar België (op steenworp afstand) te vluchten (that is: als we niet eerder al geliquideerd worden door de conservatieve buurtbewoners uiteraard). En naar wie denk je gaat de grootste bezorgdheid uit bij Callas...? Juist, naar Ollie. Ollie, Ollie, mijn schatje, mijn lievje. Ze heeft fucking believe it of niet een oude polaroid camera opgediept en maakt nu, à raison de ¤ 17,50 per 10 photo's (fl 3,85 perstuk dus), polaroidphoto's van Ollie, om op te sturen naar haar ouders... Wat op zich liev is hoor, daar niet van... Enfin, the saga continues, zoals ik al zei...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-11-2004 05:03:41 ]
I´m back.
pi_23461147
Pimski?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23461276
quote:
Op zondag 21 november 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
En naar wie denk je gaat de grootste bezorgdheid uit bij Callas...? Juist, naar Ollie. Ollie, Ollie, mijn schatje, mijn lievje.
Dus je bent wel blij met het hondje?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23461293
Nog even over die polaroidphoto's btw, om alles een beetje in de juiste proporties te zien. Bij de plaatselijke Blokker kochten we een afgeprijsd setje steakmessen. Was 4 messen voor ¤ 1,00. Callas heeft nu 5 polaroids gemaakt, voor dus ¤ 8,75. Maw ze had voor hetzelfde geld 8 x 4 + 3 = 35 steakmessen voor dezelfde prijs kunnen kopen. In plaats daarvan heeft ze 5 semi-mislukte polaroids getrokken... .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-11-2004 05:06:12 ]
I´m back.
pi_23461303
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:07 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dus je bent wel blij met het hondje?
Ja, hij luistert goed naar me. Als ik zeg niet in je mand, dan gaat-ie ook niet in zijn mand. .
I´m back.
pi_23461359
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hij luistert goed naar me. Als ik zeg niet in je mand, dan gaat-ie ook niet in zijn mand. .
Ik dacht dat het een zij was?
Nooit, maar dan ook nooit het geslacht van een hondje ontkennen hoor!
Daar krijg je problemen mee.

Mark my words.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23461393
quote:
Op zondag 21 november 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
... Hij heeft binnen een week vakkundig mijn plaats ingenomen op de bank en luiert languit op zijn rug gelegen de gehele avond op de buik van het vrouwtje (Callas), mij teruggedringend naar het enige bastion dat ik, gelijk Archie Bunker ooit, op dit moment nog heb, de fauteuille. Jeez, weet niet wat dat is met sommige vrouwen. Ik bedoel, ik was op de hoogte van de heilige drie-eenheid "vrouwen-kinderen-dieren", maar dit is een beetje pushing the limit wmb. ...
Herkenbaar ... sterkte met de verwerking van jouw degradatie ... een stevige borrel geeft tijdelijke soelaas.
pi_23461411
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:14 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een zij was?
Nooit, maar dan ook nooit het geslacht van een hondje ontkennen hoor!
Daar krijg je problemen mee.

Mark my words.
Ach, volgens mij heeft Ollie een sex-change operatie nodig, want met groot enthousiasme stort hij/zij zich niet alleen op de mannelijke viervoeters in de buurt, maar ook op de vrouwelijke viervoeters, zelfs van considerabele proporties, zoals bijv. een Deense dog vanmorgen in het bos, naar verluid (was er zelf niet bij). Daarbij hebben katten wmb een vrouwelijke connotatie en honden een mannelijke connatatie, weet niet wat het is...
I´m back.
pi_23461426
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:17 schreef Gajus het volgende:

[..]

Herkenbaar ... sterkte met de verwerking van jouw degradatie ... een stevige borrel geeft tijdelijke soelaas.
Lig jij met je pc in de aanslag of zo, om te reageren op mij of Callas??? Btw dit wordt een gezellig topic dus make yourself scarse.
I´m back.
pi_23461444
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:17 schreef Gajus het volgende:

[..]

Als je mot hebt met Ryan en Callas, waarom post je dan in dit topic?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23461556
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:21 schreef OllieA het volgende:
Als je mot hebt met Ryan en Callas, waarom post je dan in dit topic?
Het was louter bedoeld als blijk van medeleven.
But I make myself scarce because of these negative reactions.
pi_23461641
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:35 schreef Gajus het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus niks van.

Wat een debiel medium is dit ook, eigenlijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23461805
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:35 schreef Gajus het volgende:

[..]

But I make myself scarce because of these negative reactions.
Blijf weg, Gajus. Dit weet je drommels goed.
Met Betitel deTitel kwam je bijzonder leuk weg, hou het daar dan bij om je gezicht te redden.
Wolla Billa Halala.
pi_23461895
Eigenlijk vind ik dat jullie (Ryan, Callas, Gajus) alledrie tamelijk debiel bezig zijn.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23461916
quote:
Op zondag 21 november 2004 03:23 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk vind ik dat jullie (Ryan, Callas, Gajus) alledrie tamelijk debiel bezig zijn.
Heer Ollie, wat moet ik dan? Wegblijven van Fok!?
Wolla Billa Halala.
pi_23461937
quote:
Op zondag 21 november 2004 03:26 schreef Callas het volgende:

[..]

Ollie, wat moet ik dan? Wegblijven van Fok!?
Nee, natuurlijik niet. Hoe zo denk je aan dergelijke extreme opties?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23461956
Wat ik nu zo zat ben is dat een stuk 'Gajus' deze topic weer beheerst, terwijl het over Ollie gaat.

Krijgen jullie de pest maar of een lekker slapen, morgen reply op Ryan3.

Dag.
Wolla Billa Halala.
pi_23461986
Njah, zoek het maar uit. Pest of lekker slapen naar keuze.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23462001
quote:
Op zondag 21 november 2004 03:29 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nee, natuurlijik niet. Hoe zo denk je aan dergelijke extreme opties?
Wat voor mij lastig is, is dat ik Gajus IRL ken en dat hij mij enorm gekwetst heeft in een heel moeilijke tijd (mocht iemand dit denken, absoluut geen liefdesrelatie) en nu stalkt hij mij.

Ik wil hier op Fok! posten zonder dat Gajus me lastig valt, maar dat blijkt onmogelijk.
Wolla Billa Halala.
pi_23462011
quote:
Op zondag 21 november 2004 03:35 schreef OllieA het volgende:
Njah, zoek het maar uit. Pest of lekker slapen naar keuze.
Ik ga lekker slapen samen met Ollie. (Goed, en Ryan).

Welterusten.
Wolla Billa Halala.
pi_23462089
Na deze korte episode die geheel gewijd was aan de weledele user Gajus, die een blauwtje heeft gelopen en dit niet kan hebben blijkbaar, kunnen we nu dan misschien weer on topic posten. Dit forum gaat weliswaar over beesten en plantjes, maar laten we ons vooralsnog beperken tot de viervoeters en dan nader bepaald tot een viervoeter die in huize Ryan3 & Callas sedert 1 week domicilie heeft gekozen en luistert, dwz sedert enkele dagen echt luistert, naar de naam 'Ollie' (iedere overeenkomst met een user op Fok! die dezelfde naam draagt, berust op louter toeval). Momenteel ligt Ollie op een groot donkerblauw kussen op de bank, te ronken als de eerste de beste bootwerker, of misschien moet ik zeggen te ronken zoals Callas als ze op haar rug ligt. Met een simpele streling in haar erogene zône (die van Callas dus) draait ze zich echter om, waarna het ronken verdwijnt. Zo niet Ollie die gewoon gezellig de gehele nacht door ligt hout te zagen. Vraag is natuurlijk of er medicijnen zijn tegen het geronk van je viervoeter. Mazzel heb ik nog dat Ollie enige decimeters van me verwijderd ligt en dat zijn decibellen vermeerderd met die van Callas niet de hele nacht in mijn oor liggen te toeteren natuurlijk... Maar goed ik ben benieuwd natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-11-2004 04:02:21 ]
I´m back.
pi_23462123
quote:
Op zondag 21 november 2004 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
Na deze korte episode die geheel gewijd was aan de weledele user Gajus, die een blauwtje heeft gelopen en dit niet kan hebben blijkbaar, kunnen we nu dan misschien weer on topic posten. Dit forum gaat weliswaar over beesten en verder een hoop zinloos gezaag..... waar trouwens ook wel eens een stille tocht voor gehouden zou kunnen worden.
Hasta mañana. .
Wolla Billa Halala.
pi_23462144
Vrienden, ik geloof dat Callas gestreeld moet worden in haar erogene zône's, dus bonjour voor nu. En remember, the saga of Ollie continues...
I´m back.
pi_23463315
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:46 schreef Patries86 het volgende:
Hoop dat het lukt

Bespaar je de moeite om inhoudelijk op dit topic te reageren; het is namelijk niet meer dan een fiets waarop een drietal eigengeilers literatuurpaginaatjes napraat en elkaar de loef probeert af te steken met vermeend spitse opmerkingen. Jammer dat de moderators hier nu eens niet ingrijpen
Leave it to me. We're checking out.
  zondag 21 november 2004 @ 15:11:17 #131
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_23468103
quote:
Op zondag 21 november 2004 11:05 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite om inhoudelijk op dit topic te reageren; het is namelijk niet meer dan een fiets waarop een drietal eigengeilers literatuurpaginaatjes napraat en elkaar de loef probeert af te steken met vermeend spitse opmerkingen. Jammer dat de moderators hier nu eens niet ingrijpen
Waf waf woef,
woef waf,
kef waf waf...
...dass wir fliegen.
pi_23468559
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Waf waf woef,
woef waf,
kef waf waf...
Zo keft Ollie idd ook als er een oud vrouwtje langs loopt. Lopen er twee uit de kluiten gewassen bootwerkers langs het raam dan wendt hij zijn snuit verstrooid af of loopt-ie op een drafje naar de waterbak.
I´m back.
pi_23481269
Vandaag was het, ook voor Ollie, een typische luierdag. Lang uitgeslapen op zijn jumbo-kussen was hij rond 11 uur maar moeilijk in beweging te krijgen... De schat. Bovendien was het buiten steenkoud en dus deed Ollie gauw even een plasje en een poepje en trippelde toen weer onbevreesd richting achterdeur. Wijzelf hebben continentaal ontbeten met koffie, een scrambled egg, toast en jus (wat er continentaal aan is weet ik trouwens niet) en hebben ons toen naar onze favoriete hangout voor een druilige zondagmiddag zoals vandaag begeven, voor een consumptie en wat conversatie. Niet zonder overigens de deur achter ons dicht getrokken te hebben zonder sleutels in het bezit te hebben. Foutje mijnerzijds, I'm afraid. Callas en Ollie helemaal over de rooie natuurlijk. Waar ik een dergelijke situatie begroet als een welkome uitdaging, bezagen vrouwtje en Ollie dit als het nakende einde van de wereld. Anyway dankzij de buurman, die met een gebogen ijzerdraad aan kwam zetten, hebben we de voordeur vlot kunnen trekken en zijn we alsnog derwaarts getogen. Bitterballengarnituurtje à raison de ¤ 3,60 genuttigd (10 ballen voor ongeveer fl 8,00 dus 80 cent per bal) en toen wat gaan eten. Op terugweg over plaatselijke zandpaden (voormalige smokkelroutes) in het bos gereden, waar Callas, begeleid door mijn koplampen die op grootlicht stonden, Ollie uitliet. Thuis ben ik nog een blokje rondgegaan en wat blijkt nu: Ollie stinkt als een open riool volgens Callas. Morgen wordt het arme schaap van een beest dus onder de klamme douche gezet en met een flinke portie babyolie ingezeept. Ben benieuwd wat voor taferelen dit inbrengt in de kalme oase van huize Ryan3 & Callas.
I´m back.
pi_23482640
Wat een kutbeest, ook, eigenlijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23482729
quote:
Op maandag 22 november 2004 01:02 schreef OllieA het volgende:
Wat een kutbeest, ook, eigenlijk.
Zeg het nooit tegen Callas. Als we ooit uit elkaar gaan - ze hoopt btw oud met mij te worden, ikzelf ben het al met haar - dan neemt ze Ollie mee. As we speak liggen ze als een soort Siamese liefdestweeling op de bank te ronken, allebei in dromenland, dit terwijl we vroeg naar bed zouden gaan.
I´m back.
pi_23483027
quote:
Op maandag 22 november 2004 01:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zeg het nooit tegen Callas.
My lips are sealed.
quote:
Als we ooit uit elkaar gaan - ze hoopt btw oud met mij te worden,
Proficiat!
quote:
ikzelf ben het al met haar - dan neemt ze Ollie mee. As we speak liggen ze als een soort Siamese liefdestweeling op de bank te ronken, allebei in dromenland, dit terwijl we vroeg naar bed zouden gaan.
Hm, ze zijn al naar bed, eigenlijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23483190
quote:
Op zondag 7 november 2004 16:15 schreef Callas het volgende:

[..]

Ryan komt nu met Schoppenhauer, Sokrates, Plato, Sartre of Jean Paul, of Dolf de Vries..... . Om de buurt het idee te geven dat de hond niet van de straat is. (Het is een Jack Russel.....).

Iemand? Red mij?
Wij hadden vroeger een hond die heette Jekyll.

Maar dat was een tekkel.
  maandag 22 november 2004 @ 01:56:52 #138
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_23483539
Wij hadden vroeger een hond die heette Bobo.

Maar dat was een poes.
...dass wir fliegen.
pi_23483639
Leuk. Wij hadden ook een poes, die heette Napoleon.

Als je die riep dan reageerde de hond. Heel merkwaardig.
pi_23489510
Ja, beste dierenliefhebbers en -hebbertjes van Fok!, Ollie is een buitengewoon schrander hondje en dat is-tie. Niet alleen luistert hij zonder noemenswaardige problemen binnen een week op intelligente en onnavolgbare wijze naar zijn nieuwe roepnaam 'Ollie', ook ging hij daarnet zelfstandig op zoek naar Stali (Callas), die even de kleine meid aan het ophalen was bij school. Hij had de achterdeur met zijn snuitje opengewrongen (zat niet goed dicht blijkbaar) en was naar de school getrippeld, waar Stali stond te wachten op het moment dat de kleuters de klas uit werden begeleid. Grappige is dus dat hij niet gebruik maakt van zijn verworven vrijheid om weg te lopen, verdwaasd rond te dolen achter konijntjes aan of weet ik veel wat te gaan doen, maar regelrecht naar Stali stiefelt. Ik denk dat het over niet al te lange tijd mogelijk moet zijn om Ollie zelfstandig de kleine te laten wegbrengen en ophalen, zodat Stali gewoon op haar werk kan blijven. Misschien dat hij met een boodschappenlijstje aan zijn halsband en een mandje op zijn rug en passant even de boodschappen kan doen bij de Appie (of de Aldi uiteraard, hoewel dit niet zeker is, want bij de Aldi is een winkelwagentje verplicht en ik zie hem nog niet direct een winkelwagentje door de Aldi manoeuvreren, hond-onvriendelijk als Aldi's in wezen zijn...) Enfin, huize Ryan3 & Stali is gezegend met zo'n onderhoudend hondje annex speelkameraadje als Ollie. Vanmiddag gaat de snaak onder de douche, we zullen een update geven. Overigens niet alvorens Stali haar relaas inkleurt mbt haar pseudo-angstige momenten met Ollie in het bos.
I´m back.
pi_23509561
Op zoek naar de diepere zieleroerselen van de dierenliefhebber, in het bijzonder de hondenbezitter, komt men, zou je denken, al gauw terecht bij een rabiaat soort mensenschuwheid, verbittering, misantropie en algehele psychologische malaise, zo niet vermoed ik wanneer de hondenbezitter in het bezit is van een hondje zoals Ollie. - Ik neem iets van het enthousiasme van Stali over, vrees ik, hoewel ik hondenbezitters altijd wel zal blijven associëren met contact-arme mensenhaters. Wellicht omdat Wilders me aan een poedel doet denken, weet niet waarom. - Zeker nu Ollie enige wankele pootjes gezet heeft onder de kraan in de keuken, bij wijze van douchebeurt, steelt hij menig hart. Zijn donzige naar babyshampoo geurende vachtje voelt zacht aan wanneer de hondenbezitter zijn vingers filosofisch mijmerend door het donshaar woelt. Okee, hij heeft geen donshaar, maar een ruwe vacht die nu zacht is geworden. Lodderig staart het beestje vervolgens op zijn krukje voor het raam de achtertuin in en slaat daar de wiegende takken gade bij wijze van ultieme waakzaamheid. Niets mag zijn nieuwe baasjes natuurlijk overkomen. Zijn koppie is frontaal aanschouwd een driehoek. Zijn oortjes, die overigens bij onraad (een wiegende tak bijv.) rechtop staan, vormen twee parallelle zwarte driehoekjes. Ook het zakdoekje rond zijn nek is een driehoekje; dit alles verwijzend naar de heilige drie-eenheid: vrouwen-kinderen-dieren. Ik val er buiten, ik weet het. Toch heb ik na de douchebeurt nog een uurtje met Ollie gevoetbald (gewonnen met 9-1). Opzet was aldus: beide een doeltje tussen kast en fauteuille resp. tafeltje en dan naar elkaar overschieten. Ollie is voor een viervoeter een gedreven balkunstenaar met uitstekende reflexen. Hij stopt het balletje met zijn bek en geeft het dan een duw mijn richting op.
I´m back.
pi_23512187
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
Nog even over die polaroidphoto's btw, om alles een beetje in de juiste proporties te zien. Bij de plaatselijke Blokker kochten we een afgeprijsd setje steakmessen. Was 4 messen voor ¤ 1,00. Callas heeft nu 5 polaroids gemaakt, voor dus ¤ 8,75. Maw ze had voor hetzelfde geld 8 x 4 + 3 = 35 steakmessen voor dezelfde prijs kunnen kopen. In plaats daarvan heeft ze 5 semi-mislukte polaroids getrokken... .
!!@#$$%@

35 Botte steakmessen wel te verstaan!
Wolla Billa Halala.
pi_23512287
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:50 schreef Callas het volgende:

[..]

!!@#$$%@

35 Botte steakmessen wel te verstaan!
70 botte steakmessen, want je hebt nu 10 polaroids gemaakt, liefde. . Waarvan 1, met jouw beeltenis erop, linea recta in de prullebak ging. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 23-11-2004 12:16:00 ]
I´m back.
pi_23514396
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
Lodderig staart het beestje vervolgens op zijn krukje voor het raam de achtertuin in en slaat daar de wiegende takken gade bij wijze van ultieme waakzaamheid. Niets mag zijn nieuwe baasjes natuurlijk overkomen. Zijn koppie is frontaal aanschouwd een driehoek. Zijn oortjes, die overigens bij onraad (een wiegende tak bijv.) rechtop staan, vormen twee parallelle zwarte driehoekjes.
Dit is bijna net zo goed als WG van der Hulst, Ryan. . Iets meer tragedie erin en je hebt een mooi kerstverhaal (dan moet je ook nog iets meer aandacht besteden aan de relatie hond-kind he, en 't dient uiteraard wel goed af te lopen). En ik wil ook een hondje.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:45:09 #145
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_23514766
Ik ben niet zo'n liefhebber van kubisme hoor Ryan..
...dass wir fliegen.
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:15:07 #146
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_23515604

woef waf
...dass wir fliegen.
pi_23516185
Dat zakdoekje vind ik dan eigenlijk net iets té. Maar goed. .

[ Bericht 0% gewijzigd door RaisinGirl op 23-11-2004 17:26:35 ]
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_23517164
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
woef waf
Hee wat leuk Do2!

Eigenlijk moet de oortjes naar beneden. Maar zo is Ollie dus, opgebouwd uit driehoekjes. Zelfs zijn neus kan bij een bepaalde stand van zijn kop een driehoekje worden.
Maar goed, wrs. heb ik als kind teveel met Tangram gespeeld.
Wolla Billa Halala.
pi_23519420
Dit is Ollie!

Wolla Billa Halala.
pi_23519491
En Reus3 & mijn kuiken.

Wolla Billa Halala.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')