@Callas,quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:05 schreef Callas het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord, ik vind het best Lucida, zoals je wilt.
Geen foto Beaker, vanwege het nog niet hebben van een USB-aansluiting. Maar Ollie, weliswaar kleiner, heeft op de plaatjes dezelfde tekening als Nipper. (Nipper was een kruising tussen een Bullterier en een Foxterrier).quote:Op zondag 7 november 2004 18:49 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ollie
Joop is een teefjewe noemen haar voornamelijk Jopie
We hebben nog een hond, een Foxterrier en die heet Bas
![]()
Krijgen we nog een foto te zien van Ollie? Ben wel nieuwschierig geworden
Deze post is van mij.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen foto Beaker, vanwege het nog niet hebben van een USB-aansluiting. Maar Ollie, weliswaar kleiner, heeft op de plaatjes dezelfde tekening als Nipper. (Nipper was een kruising tussen een Bullterier en een Foxterrier).
[afbeelding].
Prima naam, zo heette die van ons ook (45 kilo wegende herderkruising, dus paste wel bij 'm)quote:Op zondag 14 november 2004 00:46 schreef Patries86 het volgende:
Hoop dat het lukt
Mijn buren kregen vorig jaar hond : Sandor.
Vonden ze geen leuke naam... alles geprobeert hem aan zijn nieuwe naam te laten wennen. Idd op de manier koekje geven als hij reageerder op zijn nieuwe naam maar het is niet gelukt
dus hij heet nu gewoon Sandor
Dus je bent wel blij met het hondje?quote:Op zondag 21 november 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
En naar wie denk je gaat de grootste bezorgdheid uit bij Callas...? Juist, naar Ollie. Ollie, Ollie, mijn schatje, mijn lievje.
Ja, hij luistert goed naar me. Als ik zeg niet in je mand, dan gaat-ie ook niet in zijn mand.quote:Op zondag 21 november 2004 02:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus je bent wel blij met het hondje?
Ik dacht dat het een zij was?quote:Op zondag 21 november 2004 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij luistert goed naar me. Als ik zeg niet in je mand, dan gaat-ie ook niet in zijn mand..
Herkenbaar ... sterkte met de verwerking van jouw degradatie ... een stevige borrel geeft tijdelijke soelaas.quote:Op zondag 21 november 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
... Hij heeft binnen een week vakkundig mijn plaats ingenomen op de bank en luiert languit op zijn rug gelegen de gehele avond op de buik van het vrouwtje (Callas), mij teruggedringend naar het enige bastion dat ik, gelijk Archie Bunker ooit, op dit moment nog heb, de fauteuille. Jeez, weet niet wat dat is met sommige vrouwen. Ik bedoel, ik was op de hoogte van de heilige drie-eenheid "vrouwen-kinderen-dieren", maar dit is een beetje pushing the limit wmb. ...
Ach, volgens mij heeft Ollie een sex-change operatie nodig, want met groot enthousiasme stort hij/zij zich niet alleen op de mannelijke viervoeters in de buurt, maar ook op de vrouwelijke viervoeters, zelfs van considerabele proporties, zoals bijv. een Deense dog vanmorgen in het bos, naar verluid (was er zelf niet bij). Daarbij hebben katten wmb een vrouwelijke connotatie en honden een mannelijke connatatie, weet niet wat het is...quote:Op zondag 21 november 2004 02:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een zij was?
Nooit, maar dan ook nooit het geslacht van een hondje ontkennen hoor!
Daar krijg je problemen mee.
Mark my words.
Lig jij met je pc in de aanslag of zo, om te reageren op mij of Callas??? Btw dit wordt een gezellig topic dus make yourself scarse.quote:Op zondag 21 november 2004 02:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Herkenbaar ... sterkte met de verwerking van jouw degradatie ... een stevige borrel geeft tijdelijke soelaas.
Als je mot hebt met Ryan en Callas, waarom post je dan in dit topic?quote:Op zondag 21 november 2004 02:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Herkenbaar ... sterkte met de verwerking van jouw degradatie ... een stevige borrel geeft tijdelijke soelaas.
Het was louter bedoeld als blijk van medeleven.quote:Op zondag 21 november 2004 02:21 schreef OllieA het volgende:
Als je mot hebt met Ryan en Callas, waarom post je dan in dit topic?
Daar geloof ik dus niks van.quote:Op zondag 21 november 2004 02:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het was louter bedoeld als blijk van medeleven.
Blijf weg, Gajus. Dit weet je drommels goed.quote:Op zondag 21 november 2004 02:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het was louter bedoeld als blijk van medeleven.
But I make myself scarce because of these negative reactions.
Heer Ollie, wat moet ik dan? Wegblijven van Fok!?quote:Op zondag 21 november 2004 03:23 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk vind ik dat jullie (Ryan, Callas, Gajus) alledrie tamelijk debiel bezig zijn.![]()
Nee, natuurlijik niet. Hoe zo denk je aan dergelijke extreme opties?quote:Op zondag 21 november 2004 03:26 schreef Callas het volgende:
[..]
Ollie, wat moet ik dan? Wegblijven van Fok!?
Wat voor mij lastig is, is dat ik Gajus IRL ken en dat hij mij enorm gekwetst heeft in een heel moeilijke tijd (mocht iemand dit denken, absoluut geen liefdesrelatie) en nu stalkt hij mij.quote:Op zondag 21 november 2004 03:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, natuurlijik niet. Hoe zo denk je aan dergelijke extreme opties?
Ik ga lekker slapen samen met Ollie. (Goed, en Ryan).quote:Op zondag 21 november 2004 03:35 schreef OllieA het volgende:
Njah, zoek het maar uit. Pest of lekker slapen naar keuze.
Hasta mañana.quote:Op zondag 21 november 2004 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
Na deze korte episode die geheel gewijd was aan de weledele user Gajus, die een blauwtje heeft gelopen en dit niet kan hebben blijkbaar, kunnen we nu dan misschien weer on topic posten. Dit forum gaat weliswaar over beesten en verder een hoop zinloos gezaag..... waar trouwens ook wel eens een stille tocht voor gehouden zou kunnen worden.
Bespaar je de moeite om inhoudelijk op dit topic te reageren; het is namelijk niet meer dan een fiets waarop een drietal eigengeilers literatuurpaginaatjes napraat en elkaar de loef probeert af te steken met vermeend spitse opmerkingen. Jammer dat de moderators hier nu eens niet ingrijpenquote:Op zondag 14 november 2004 00:46 schreef Patries86 het volgende:
Hoop dat het lukt
Mijn buren kregen vorig jaar hond : Sandor.
Vonden ze geen leuke naam... alles geprobeert hem aan zijn nieuwe naam te laten wennen. Idd op de manier koekje geven als hij reageerder op zijn nieuwe naam maar het is niet gelukt
dus hij heet nu gewoon Sandor
Waf waf woef,quote:Op zondag 21 november 2004 11:05 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite om inhoudelijk op dit topic te reageren; het is namelijk niet meer dan een fiets waarop een drietal eigengeilers literatuurpaginaatjes napraat en elkaar de loef probeert af te steken met vermeend spitse opmerkingen. Jammer dat de moderators hier nu eens niet ingrijpen![]()
Zo keft Ollie idd ook als er een oud vrouwtje langs loopt. Lopen er twee uit de kluiten gewassen bootwerkers langs het raam dan wendt hij zijn snuit verstrooid af of loopt-ie op een drafje naar de waterbak.quote:Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waf waf woef,
woef waf,
kef waf waf...
Zeg het nooit tegen Callas. Als we ooit uit elkaar gaan - ze hoopt btw oud met mij te worden, ikzelf ben het al met haar - dan neemt ze Ollie mee. As we speak liggen ze als een soort Siamese liefdestweeling op de bank te ronken, allebei in dromenland, dit terwijl we vroeg naar bed zouden gaan.quote:Op maandag 22 november 2004 01:02 schreef OllieA het volgende:
Wat een kutbeest, ook, eigenlijk.
My lips are sealed.quote:Op maandag 22 november 2004 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg het nooit tegen Callas.
Proficiat!quote:Als we ooit uit elkaar gaan - ze hoopt btw oud met mij te worden,
Hm, ze zijn al naar bed, eigenlijk.quote:ikzelf ben het al met haar - dan neemt ze Ollie mee. As we speak liggen ze als een soort Siamese liefdestweeling op de bank te ronken, allebei in dromenland, dit terwijl we vroeg naar bed zouden gaan.
Wij hadden vroeger een hond die heette Jekyll.quote:Op zondag 7 november 2004 16:15 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan komt nu met Schoppenhauer, Sokrates, Plato, Sartre of Jean Paul, of Dolf de Vries...... Om de buurt het idee te geven dat de hond niet van de straat is. (Het is een Jack Russel.....).
Iemand? Red mij?
quote:Op zondag 21 november 2004 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
Nog even over die polaroidphoto's btw, om alles een beetje in de juiste proporties te zien. Bij de plaatselijke Blokker kochten we een afgeprijsd setje steakmessen. Was 4 messen voor ¤ 1,00. Callas heeft nu 5 polaroids gemaakt, voor dus ¤ 8,75. Maw ze had voor hetzelfde geld 8 x 4 + 3 = 35 steakmessen voor dezelfde prijs kunnen kopen. In plaats daarvan heeft ze 5 semi-mislukte polaroids getrokken....
70 botte steakmessen, want je hebt nu 10 polaroids gemaakt, liefde.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:50 schreef Callas het volgende:
[..]
!!@#$$%@
35 Botte steakmessen wel te verstaan!
Dit is bijna net zo goed als WG van der Hulst, Ryan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
Lodderig staart het beestje vervolgens op zijn krukje voor het raam de achtertuin in en slaat daar de wiegende takken gade bij wijze van ultieme waakzaamheid. Niets mag zijn nieuwe baasjes natuurlijk overkomen. Zijn koppie is frontaal aanschouwd een driehoek. Zijn oortjes, die overigens bij onraad (een wiegende tak bijv.) rechtop staan, vormen twee parallelle zwarte driehoekjes.
Hee wat leuk Do2!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |