Ik vind het ook een duffe naam...quote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef Klonk het volgende:
Wat is er mis met misty
Met Misty zelf is niets mis, maar de naam Misty... die is wel heel erg fout hoor.quote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef Klonk het volgende:
Wat is er mis met misty
Wij kijken elkaar hier fantasieloos aan.... wat wordt het dan?quote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jawel, dat kan wel.
Veel geduld heb je er bij nodig.. en een tip, probeer iets te zoeken met dezelfde klank.. vooral de eindklank, in dit geval lijkt - ty me wel belangrijk.
Hondje roepen met haar nieuwe naam, belonen met een koekje als ze komt..
En dit dan heel veel herhalen.
Whiskeyquote:Op zondag 7 november 2004 16:12 schreef Callas het volgende:
[..]
Wij kijken elkaar hier fantasieloos aan.... wat wordt het dan?.
Ryan komt nu met Schoppenhauer, Sokrates, Plato, Sartre of Jean Paul, of Dolf de Vries.....quote:Op zondag 7 november 2004 16:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Paar verderop hebben een hondje uit het asielgehaald, was dus geen naam van bekend.
En nu luisterd ze naar Daisy.. heeft niet eens veel tijd gekost. Ging met haar heel makkelijk!
Ik heb al een kat gehad die heette Whisky met zijn maatje Jim. (The Doors invloeden).quote:Op zondag 7 november 2004 16:13 schreef daeri het volgende:
[..]
Whiskey
zo heet mijn hond alquote:Op zondag 7 november 2004 16:14 schreef Twickelpics.nl het volgende:
whiskey
Nog erger dan Misty? Hoe is het mogelijk.quote:Op zondag 7 november 2004 16:19 schreef Shalbo het volgende:
kje kunt de naam veranderen, maar het is misschien makkelijker om hem gewoon zo te laten, maar haar te laten reageren op een bepaald fluitsignaal, als zemoet komen, Hebben wij ook met onze hond, en werkt ptrima ( mijn beest heeft namelijk ook nogal een belachelijke naam...)
Niet erger... Bijna even ergquote:Op zondag 7 november 2004 16:20 schreef Callas het volgende:
[..]
Nog erger dan Misty? Hoe is het mogelijk..
Ja, Lady Killer en dan niet aan mekaar.quote:Op zondag 7 november 2004 16:22 schreef Inu het volgende:
OE OE
Lady
Zeker Gerrit of zo...quote:Op zondag 7 november 2004 16:23 schreef Shalbo het volgende:
[..]
Niet erger... Bijna even erg![]()
Blijf denken....quote:Op zondag 7 november 2004 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
Ikzelf zat ook nog te denken aan Theo.
Wat een sukkel, die Ryan. Een Jack Russel blijft een Jack Russel, wat voor een mooie naam je er ook aan geeft. Veel zal het nooit worden.quote:Op zondag 7 november 2004 16:15 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan komt nu met Schoppenhauer, Sokrates, Plato, Sartre of Jean Paul, of Dolf de Vries...... Om de buurt het idee te geven dat de hond niet van de straat is. (Het is een Jack Russel.....).
Iemand? Red mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |