abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:30:55 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616485
09:30 uur
Aldrico begint maar weer eens te zingen, maar of dat de groep kan redden? Gert-Jan lijkt helemaal ingestort en ligt bewegingsloos bij te komen. Of houdt zich zo om van Aldrico af te komen, die hem in z'n gezicht loopt te tetteren.

Ook Frank heeft behoorlijk moeite met het klimmen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1616489
Frank zit vast, maar naar een paar seconden lukt het weer. De rest juicht hem toe. Diane: "Jij moet het doen!". Kelly: "Die trap is de poort naar de hemel, als je eraf valt ga je naar de hel". Andries: "Je kunt straks gvd neuken en feestvieren". Diane wordt woest..
blabla
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:32:35 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616490
Gert-Jan is maar weer gaan staan, om Frank 'aan te moedigen': "Godverdomme klimmen! Ik voelde me ook kut!".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1616494
Frank zegt dat het niet gaat. Hij kan niet verder. "Jongens, ik geef op, dit is onmogelijk".
Frank is weer beneden.
blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 09:34:39 #30
215 misterDre
Paint it black!
pi_1616501
Iedere bewoner moet minimaal 20 meter klimmen dit is tot nu toe door niemand gehaald.

Frank als 4e: ? meter iig niet gehaald

Frank: die trap is zwaar kut.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 12-09-2001 09:35]

woensdag 12 september 2001 @ 09:35:30 #31
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1616503
Aldrico schreeuwt een gevoelig rustgevend lied in oren van uitgeputte gertjan. Excuus: "ik moet ook opladen jongens"

Ze moedigen frank aan. Frank: "dit is zwaar kut". Rest: "mietje! sukkel! je bent toch een player?!"

"kelly is een betere kerel dan jij een wijf bent" (?????????)

frank geeft op. frank: "mijn ballen zitten in mijn strot, dit is gewoon onmogelijk, dan moet je de sterkste man van nederland zijn, het zijn niet m'n benen, 't zijn m'n armen"

frank laat striemen op zijn armen zien.

aldrico als 5e

pi_1616517
Aldrico zegt dat hij hoogtevrees heeft en zit er tegenop om naar boven te klimmen. Hij houdt de hand vast van Andries om zijn innerlijke kracht naar boven te laten komen Hij praat in zichzelf en doet zijn ogen dicht.
Na ongeveer 1 min. is Aldrico er klaar voor... toch weer niet, hij moet zich concentreren. Hij wilt zijn jas uit doen, want hij wilt "naakt zijn als het ware".
Diane: "Ja, schat we hebben het allemaal gedaan, ik weet dat het zwaar is". Kelly: "Ik ga in het arme gedeelte wel in de koude douche........ denk ik"
blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 09:39:52 #33
215 misterDre
Paint it black!
pi_1616525
Aldrico is zich nog steeds aan het voorbereiden
pi_1616529
Diane heeft het over het roze poppenbedje van Mr. Nielson (de aap van Pippi Langkous) ze zegt tegen Aldrico dat het touw het roze poppenbedje is Ze draaft door....
Aldrico wilt op blote voeten in het touw klimmen.
blabla
pi_1616542
Aldrico klimt eindelijk het touw in.
Aldrico praat weer inzichzelf: "Ik mag zelf bepalen waarover ik praat ookal wordt het op TV uitgezonen", "Pappa heeft het de afgelopen tijd heel moeilijk gehad", "Ik hou van je, ik vraag Vader om me te steunen", ik kan het moeilijk verstaan.
blabla
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:45:22 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616557

Aldrico begint veelbelovend.

pi_1616559
"Dit is de enige opdracht waar ik tegen jou moet praten. Vader heeft ook angst. Ik wil alleen praten tegen jou toe, en bidden. Ik wil je vragen me lichamelijk en geestelijk te besparen, omdat ik het doe om jou te beschermen. Als je maar weet dat ik altijd van je zou blijven houden. Ondanks wat er gebeurd." Aldrico barst in huilen uit.. "Dit had ik niet verwacht" Hij klimt verder... "Ik vertrouw op mensen, op god vertrouw ik. Als ik zou sterven, neem me in uw koninkrijk."
blabla
pi_1616565
Hij praat nog steeds in zichzelf.. Ik versta er weinig van. Iets van "vader" en "God is groot"
blabla
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:48:00 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616572
09:45 uur
Aldrico is in 'gesprek' met zijn 'biologische' vader: "Ja met je biologische vader, want je echte vader is God". Even later: "Mijn broer die weet wie ik bedoel. Mama! Ik hou van je". En meer van dit soort onsamenhangend gepruttel.
pi_1616576
"Ik ga geen namen noemen, maar je houdt van voetbal, je weet wie ik bedoel. Ik hou van je." Hij is helemaal boven. "Oh mama! Ik wist niet dat ik het kohhhn!" "Oh vader in hemel ik dank u, u bestaaat! Dat wist ik alleen!" Het lijkt wel of hij een orgasme krijgt.
blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 09:48:23 #41
215 misterDre
Paint it black!
pi_1616577
Ik ben met stomheid geslagen die rose nicht is zo naar boven gewandeld en in het bakje geklommen (30 meter)
pi_1616584
Hij praat tegen de camereman boven. "Hee wat leuk om te zien, een bruine man achter de camera."
blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 09:50:21 #43
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1616592
Aldrico: "is het daar boven koud? ik ben waarschijnlijk enige hier die hoogtevrees heeft" "De jas moet uit, dat is doelgericht, ik wil bij wijze van spreke naakt zijn"

Aldrico maakt er theatervoorstelling van, jas gaat uit.

diane vertelt iets over meneer nilson van pipi langkous als oppepper voor aldrico. Aldrico trekt schoenen en sokken uit. Aldrico begint (eindelijk) aan klim.

Aldrico al gestaag klimmend: " en sorry jongens ik mag zelf bepalen wat ik zeg op tv... pappa heeft het de afgelopen tijd heel moeilijk gehad om jou te schrijven, want ik had de rust niet om je schrijven, maar nu ga ik je symbolisch sturen, ik hou van je dik vraag vader jou te steunen in je leven, dat je een discipel mag worden, maar je weet wel, en verder: dat moment in je leven is ok, je weet: je vader kent geen ranciuneuze gevoelens, dit is de enige opdracht waarbij ik tegen je moet praten want je vader heeft ook angst, ik wil alleen praten naar jou toe, dit is lichamelijk en geestelijk zwaar om jou te beschermen ik wil gewoon dat je weet dat ik van je hou en dat ik altijd van je zal houden ongeacht wat er ook gebeurt..... huilt... hier is niks, onverstaanbaar... enige zorg dat ik maak dat zal ik voelen dat iemand me vast heeft ... als ik zou sterven dan is het nemen in uw koninkrijk, lichaam is onbelangrijk, geest, kut, dat ding in het midden irriteert mij, je moet gelijk met mij gaan Elisa ik zeg altijd met je biologische vader, je vader is god, god is groot, dit is een moeilijk onderwerp, hoe kan ik nou, al weet ik dat het geen eo is, over god praten... enige vraag die ik heb... je houdt van voetbal ik doe het ook voor jou, want want want elisa mijn zoon.... ik hou van je... huilt ... ogh mama sorry"

"Oh vader in de hemel ik dank u. juist bij Yorin wil ik praten over God want God is ook bij de hoeren."

Aldrico heeft het bakje bereikt... als enige!

Jeetje ik lijk wel stoned."

pi_1616595
Diane moet een liedje zingen, anders wilt Aldrico niet naar beneden.. Hijs helemaal gestoord...
blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 09:53:04 #45
215 misterDre
Paint it black!
pi_1616617
OK, Andries gaat nu...
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:53:46 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616620
09:50 uur
Aldrico heeft het als enige gehaald! Eenmaal in het bakje krijgt hij ook weer praats: "Je zou een liedje voor me zingen, belofte maakt schuld! Kut! Oh, sorry".

Eenmaal beneden krijgt hij een bescheiden applausje. Hij vraagt aan Diane en Gert-Jan waarom ze niet deden wat ze belooft hebben. Gert-Jan geeft hem een kusje. Aldrico: "Jullie zouden een slaapliedje voor me zingen!". Diane: "Maar mijn stem haalt dat nooit, zo hoog".

Andries moet nu, als laatste.

woensdag 12 september 2001 @ 09:59:10 #47
215 misterDre
Paint it black!
pi_1616646
Andries metertje op 25
Beneden gat Andries ff over z'n nek.

Battle niet gehaald ze moeten weer naar de arme kant

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 10:00:17 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616650
Hoewel Andries zijn deel ook volbrengt, is de opdracht mislukt.
  woensdag 12 september 2001 @ 10:02:44 #49
215 misterDre
Paint it black!
pi_1616663
STEM: u heeft de battle verloren verhuis onmiddelijk naar de arme kant.
  woensdag 12 september 2001 @ 10:10:19 #50
215 misterDre
Paint it black!
pi_1616706
Aldrico tegen Frank: ik wil vandaag niet meer met jullie praten want vandaag is m'n verwendag maar dat wil BB niet want ik moet alles met jullie delen.
BB wil dat ik met jullie praat want dan gaan jullie je aan mij irriteren en dat is sensatie

Ook tegen Diane, ik wil vandaag niet meer met jullie praten maar dat wil BB niet!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')