Ook Frank heeft behoorlijk moeite met het klimmen.
Frank als 4e: ? meter iig niet gehaald
Frank: die trap is zwaar kut.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 12-09-2001 09:35]
Ze moedigen frank aan. Frank: "dit is zwaar kut". Rest: "mietje! sukkel! je bent toch een player?!"
"kelly is een betere kerel dan jij een wijf bent" (?????????)
frank geeft op. frank: "mijn ballen zitten in mijn strot, dit is gewoon onmogelijk, dan moet je de sterkste man van nederland zijn, het zijn niet m'n benen, 't zijn m'n armen"
frank laat striemen op zijn armen zien.
aldrico als 5e
Aldrico begint veelbelovend.
Aldrico maakt er theatervoorstelling van, jas gaat uit.
diane vertelt iets over meneer nilson van pipi langkous als oppepper voor aldrico. Aldrico trekt schoenen en sokken uit. Aldrico begint (eindelijk) aan klim.
Aldrico al gestaag klimmend: " en sorry jongens ik mag zelf bepalen wat ik zeg op tv... pappa heeft het de afgelopen tijd heel moeilijk gehad om jou te schrijven, want ik had de rust niet om je schrijven, maar nu ga ik je symbolisch sturen, ik hou van je dik vraag vader jou te steunen in je leven, dat je een discipel mag worden, maar je weet wel, en verder: dat moment in je leven is ok, je weet: je vader kent geen ranciuneuze gevoelens, dit is de enige opdracht waarbij ik tegen je moet praten want je vader heeft ook angst, ik wil alleen praten naar jou toe, dit is lichamelijk en geestelijk zwaar om jou te beschermen ik wil gewoon dat je weet dat ik van je hou en dat ik altijd van je zal houden ongeacht wat er ook gebeurt..... huilt... hier is niks, onverstaanbaar... enige zorg dat ik maak dat zal ik voelen dat iemand me vast heeft ... als ik zou sterven dan is het nemen in uw koninkrijk, lichaam is onbelangrijk, geest, kut, dat ding in het midden irriteert mij, je moet gelijk met mij gaan Elisa ik zeg altijd met je biologische vader, je vader is god, god is groot, dit is een moeilijk onderwerp, hoe kan ik nou, al weet ik dat het geen eo is, over god praten... enige vraag die ik heb... je houdt van voetbal ik doe het ook voor jou, want want want elisa mijn zoon.... ik hou van je... huilt ... ogh mama sorry"
"Oh vader in de hemel ik dank u. juist bij Yorin wil ik praten over God want God is ook bij de hoeren."
Aldrico heeft het bakje bereikt... als enige!
Jeetje ik lijk wel stoned."
Eenmaal beneden krijgt hij een bescheiden applausje. Hij vraagt aan Diane en Gert-Jan waarom ze niet deden wat ze belooft hebben. Gert-Jan geeft hem een kusje. Aldrico: "Jullie zouden een slaapliedje voor me zingen!". Diane: "Maar mijn stem haalt dat nooit, zo hoog".
Andries moet nu, als laatste.
Battle niet gehaald ze moeten weer naar de arme kant
Ook tegen Diane, ik wil vandaag niet meer met jullie praten maar dat wil BB niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |