lol, je hebt op het verkeerde stemknopje gedrukt! Ik hoop maar voor je dat ie niet snel vrijkomtquote:Op zondag 7 november 2004 14:59 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg niks, Mohammed B. kan nog vrij komen
Prachtige post.quote:Op zondag 7 november 2004 15:11 schreef pomtiedom het volgende:
Ik heb nee gestemt.
Ik wil hier echter een kanttekening van enig critiek neerzetten.
Het klopt dat de Islam, net als de oude Islam, het Christendom en het Jodendom zijn opgericht met het in het oog houden van de normen, waardes en het doel geven in het leven.
Helaas is alles tot interpretatie mogelijk. Mensen die kwaadaardig zijn of anderen willen laten lijden misbruiken geloof en de grote hoeveelheid aanhangers voor hun doel.
Mensen zoals Osama Bin Laden of de mensen achter de mensen achter de inquisitie. Die mensen hebben niets met religie te doen en zijn slechts misbruikers ervan. Ze krijgen hun vet wel uiteindelijk in het leven of anders volgens de oorspronkelijke geloven in het naleven.
Nu geloof ik niet in het naleven, maar zij wel en het zal volgens de regels welke ze spreken (maar niet volgen) dus nadelig voor hun aflopen, ondanks wat ze zeggen. Voor OBL en zijn volgelingen zal dat niet veel anders zijn, ze zullen als er een naleven is niet in een hemel achtig iets komen, maar in precies het tegenovergestelde.
Het valt me van je tegen, Rereformed, dat je meedoet aan gooien van olie op het vuur dat momenteel door Nederland raast.quote:Op zondag 7 november 2004 15:24 schreef Rereformed het volgende:
Ieder geloof dat met het denkbeeld van een hel rondloopt is haatdragend. In de islam is hij zelfs nog heet opgestookt
http://www.memritv.org/Search.asp?ACT=S6&P3=6#, nummer #232
dat is het juist dat doen ze niet, ze willen zoveel mogelijk onschuldige mensen doden omdat dat is waar de islam voor staatquote:Op zondag 7 november 2004 23:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Als de Islam nou van die sektarische groeperingen had... dat ze zich dus afzonderen en gezamenlijk zelfmoord plegen ergens in een maisveld...
Wat moet het een ramp zijn om jou te zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 23:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is het juist dat doen ze niet, ze willen zoveel mogelijk onschuldige mensen doden omdat dat is waar de islam voor staat![]()
ik heb altijd al wat tegen het geloof gehad (ja ja ook het christendom) maar de islam spant de kroon en nu het in nederland fout gaat pleit ik voor ZWARE acties. bij voorkeur de hele islam uit nederland krijgen en houden! je mag me best nationalist noemen maar discrimineren doe ik niet aan het gaat mij ENKEL en ALLEEN om het "geloof" (let op de haakjes. lees geloof als terroristische groepering)
Stel dat de Islam volgens de democratie werd verboden (referendum of zo), dan vraag ik mij af hoeveel van de Moslims zo erg Moslim zijn dat ze verhuizen naar een ander land.quote:Op zondag 7 november 2004 23:47 schreef GewoneMan het volgende:
dat is het juist dat doen ze niet, ze willen zoveel mogelijk onschuldige mensen doden omdat dat is waar de islam voor staat![]()
ik heb altijd al wat tegen het geloof gehad (ja ja ook het christendom) maar de islam spant de kroon en nu het in nederland fout gaat pleit ik voor ZWARE acties. bij voorkeur de hele islam uit nederland krijgen en houden! je mag me best nationalist noemen maar discrimineren doe ik niet aan het gaat mij ENKEL en ALLEEN om het "geloof" (let op de haakjes. lees geloof als terroristische groepering)
quote:Op zondag 7 november 2004 23:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Leer nadenkenquote:Op zondag 7 november 2004 23:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
bij mensen zo'n pol openen ookquote:Op zondag 7 november 2004 15:01 schreef AirRaid het volgende:
bij elk geloof lopen er wat acherlijke mongolen rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |