Sorry Tokay , ik was vergeten te melden dat jij wel meewerkt aan mijn naamsbekendheid campainquote:Op zondag 7 november 2004 00:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo, ik heb mijn bijdrage al voldoende geleverd, dacht ik zo.
nu komen we ergensquote:Op zondag 7 november 2004 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Deze geven we weg in winkelcentra
Weggeven?quote:Op zondag 7 november 2004 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Deze geven we weg in winkelcentra
Behalve als zo'n adhd-er als een bosbeest een topic over je opentquote:Op zondag 7 november 2004 01:14 schreef Dirkh het volgende:
Naamsbekendheid willen hebben en dan niet je naam in de TT zetten....
Echt, zeg nou zelf.
Dat heet 'bescheidenheid'.quote:Op zondag 7 november 2004 01:14 schreef Dirkh het volgende:
Naamsbekendheid willen hebben en dan niet je naam in de TT zetten....
Echt, zeg nou zelf.
adhd-er ik ben juustem sloomquote:Op zondag 7 november 2004 01:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Behalve als zo'n adhd-er als een bosbeest een topic over je opent
Xlarge dekt de kosten uiteraardquote:Op zondag 7 november 2004 01:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weggeven?
Daar kun je op z'n minst 50 cent per stuk voor vragen!
En wat vraag jij per uur voor het uitdelen van die dingen?quote:Op zondag 7 november 2004 01:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Xlarge dekt de kosten uiteraard
Een gratis abonnement op de Spits en Metroquote:Op zondag 7 november 2004 01:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
En wat vraag jij per uur voor het uitdelen van die dingen?![]()
Terugkoppelingstopicquote:Op zondag 7 november 2004 01:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Behalve als zo'n adhd-er als een bosbeest een topic over je opent
dan is mijn missie bereiktquote:Op zondag 7 november 2004 01:27 schreef Stuart het volgende:
Je bent al bekend![]()
Walgelijk!quote:Op zondag 7 november 2004 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Een gratis abonnement op de Spits en Metro
quote:Op zondag 7 november 2004 01:46 schreef Tokay het volgende:
Sorry Xlarge, het was een lange campagnedag, ik moet nu echt slapen.
Morgen weer een dag!
Doeiquote:Op zondag 7 november 2004 01:50 schreef Xlarge het volgende:
[..]
tot morgen Tokay
kasta , je hebt altijd baas boven baasquote:Op zondag 7 november 2004 01:55 schreef Slingersinjereetanova het volgende:
Prutser, ik sta zelfs in het fok-woordenboek...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |