abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:59:43 #101
92279 N.icka
Windforce 11
pi_23128639
Als je elke mishandeling in de krant zou zetten heb je elke dag een boek
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 21:00:39 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128659
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:58 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je erbij komt dat mensen dit vergelijken ? Die enige die dat doen zijn swetsenegger en jij.
Ik dacht toch echt dat je eerste reactie in dit topic een sarcastische opmerking met betrekking tot een protestmars was. Wanneer was die ook alweer als laatste gehouden?

Je lult jezelf echt binnen 2 reacties 3 keer in een hoek.
pi_23128661
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, daar begint nu structuur in te komen. Maar vind je dat moslimhaat uit de lucht komt vallen? Of zullen de 'incidenten' van neergeschoten leraren, meisje welke in een weiland liggen na te knisperen, doodgeschopte fietsers door scooterrijders, geterroriseerde wijken er misschien wat aan bijdragen denk je?
Heeft dat niet meer met ontspoorde lui uit een bepaald land te maken dan met een bepaalde religie? Wedden dat de meeste daders van de misdrijven waar jij het nu over hebt amper praktiserend moslim waren? Iemand afkomstig uit Noord-Afrika is niet per definitie praktiserend moslim hoor. Niet elk kut-marokkaantje in A'dam West draagt Allah een warm hart toe, sterker nog, het grootste deel doet niks meer met hun geloof.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 21:01:22 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128670
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:58 schreef Re het volgende:

[..]

dat was mij wel duidelijk dat jij er zo over denkt, maar anderen hebben wat minder nuance...
Dus waarom probeer je MIJ dan woorden in m'n mond te leggen?

Slap... erg slap....
pi_23128672
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:58 schreef MarMar het volgende:

[..]

geloof je het zelf?
Net zo min als het geziek dat alle autochtonen ineens moslimhaters zijn.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_23128675
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat je eerste reactie in dit topic een sarcastische opmerking met betrekking tot een protestmars was. Wanneer was die ook alweer als laatste gehouden?

Je lult jezelf echt binnen 2 reacties 3 keer in een hoek.
Daarmee vergelijk ik een moord toch niet met een mishandeling ? Dat is wat jij ervan maakt.
pi_23128688
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Er is jaren lang stelselmatig genegeerd EN ontkent dat er uberhaupt een structureel probleem was in de marokkaanse gemeenschap. Er is zelfs jarenlang sprake geweest van omgekeerde discirminatie in individuele gevallen. Dat laatste wordt door velen nu niet meer getolereerd en terecht.

Ik zie nog steeds niet in wat dat te maken heeft met in alle moslims een fundamentalist zien.
1. Als er al een probleem is hoef je dat niet toe te schrijven aan de afkomst.
2. Al heb je slechte ervaringen met Marokkanen hoef je niet eens de Marokkaanse gemeenschap ervoor verantwoordelijk stellen, laat staan andere moslims.
pi_23128702
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Welke men? Onderbouwing graag. En denk je dat de ridicilusering van terechte verontwaardiging daar verandering inbrengt?
[..]

Waar haal jij vandaan dat ik niet genuanceerd denk? Omdat mijn mening anders is dan die van jou ben ik niet genuanceerd. Ik vind JOU mening niet genuanceerd en veel te gekleurd en zelfs naief om niet blind te zeggen.
onderbouwing? niet naar buiten geweest de afgelopen week? mensen niet horen zeggen "het wordt tijd dat die buitenlanders oprotten?"
het forum niet doorgelezen?? daar is mijn onderbouwing...

naief.. sure luister, als jij zoveel weet, weet je ook dat er zat groeperingen zijn BINNEN de Nederlandse bevolking die er ook zo hun eigen "ethiek" op na houden...

ik zei een paar posts terug "ik herinner me de tijd van Jan Maat nog" opkomst van tig skinheads.. vechtpartijen her en der, mensen die niet blank waren die verrot werden getrapt ed... zelfde grimmige sfeertje als er nu weer lijkt te hangen, alleen kwam het toen van "onze" kant....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 21:03:52 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128731
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:00 schreef nozem het volgende:

[..]

Heeft dat niet meer met ontspoorde lui uit een bepaald land te maken dan met een bepaalde religie? Wedden dat de meeste daders van de misdrijven waar jij het nu over hebt amper praktiserend moslim waren? Iemand afkomstig uit Noord-Afrika is niet per definitie praktiserend moslim hoor. Niet elk kut-marokkaantje in A'dam West draagt Allah een warm hart toe, sterker nog, het grootste deel doet niks meer met hun geloof.
Er wordt dan in de regel ook over kutmarokanen gesproken en niet over kutmoslims. Dus wat je met dit betoog nu bedoelt is mij een raadsel. Het gaat erom dat de angst, vooroordelen, etc voor noord-afrikanen nou niet bepaald uit de lucht komt vallen. In plaats van iedereen die terecht of onterecht met deze angst leeft te schofferen en belachelijk te maken kan er beter gekeken worden hoe de radicale elementen verwijderd worden uit onze maatschappij.
pi_23128733
Zoals ik al zei, volgens mij hebben de meeste echt ontspoorde Marokkanen in Nederland juist weinig binding meer met het islamitische geloof, kan een moslim dit bevestigen?
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:04:06 #111
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_23128735
Ach die gast zag een meisje en wou wat met der, zij moest niet van hem hebbe, dus werd ie aggresief, heb dat nogal beleefd
pi_23128748
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:01 schreef wonko het volgende:

[..]

Net zo min als het geziek dat alle autochtonen ineens moslimhaters zijn.
je hoort mij nergens "alle" zeggen... maar het zijn er imo veel te veel, niet alleen moslimhaters.. maar "buitenlander"haters ook...
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:04:37 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23128751
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus waarom probeer je MIJ dan woorden in m'n mond te leggen?

Slap... erg slap....
dat heb ik nergens gedaan maar was misschien de consequentie van het quoten van jou .... was niet de bedoeling...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23128769
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef dancemacabre het volgende:
Ach die gast zag een meisje en wou wat met der, zij moest niet van hem hebbe, dus werd ie aggresief, heb dat nogal beleefd

dat is nou wat ik bedoel met alles maar bagatelliseren
pi_23128771
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Er wordt dan in de regel ook over kutmarokanen gesproken en niet over kutmoslims. Dus wat je met dit betoog nu bedoelt is mij een raadsel. Het gaat erom dat de angst, vooroordelen, etc voor noord-afrikanen nou niet bepaald uit de lucht komt vallen. In plaats van iedereen die terecht of onterecht met deze angst leeft te schofferen en belachelijk te maken kan er beter gekeken worden hoe de radicale elementen verwijderd worden uit onze maatschappij.
Wat ik met dit betoog bedoel? Ik bedoel daarmee dat een Marokkaan die een gruwelijk misdrijf pleegt zorgt voor het aanwakkeren van moslimhaat in ons landje. Dat is toch te belachelijk voor woorden? Denk je dat de leden van de Marokkaanse jeugdbendes in A'dam West nog elke dag bidden naar Mekka?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 21:06:18 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128782
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

onderbouwing? niet naar buiten geweest de afgelopen week? mensen niet horen zeggen "het wordt tijd dat die buitenlanders oprotten?"
het forum niet doorgelezen?? daar is mijn onderbouwing...
Ja ik heb het forum gelezen en ik zie meer van die misplaatste verontwaardigde huppelkutjes zoals jij dan daadwerkelijk discriminerende en schofferende opmerkingen.
quote:
naief.. sure luister, als jij zoveel weet, weet je ook dat er zat groeperingen zijn BINNEN de Nederlandse bevolking die er ook zo hun eigen "ethiek" op na houden...

ik zei een paar posts terug "ik herinner me de tijd van Jan Maat nog" opkomst van tig skinheads.. vechtpartijen her en der, mensen die niet blank waren die verrot werden getrapt ed... zelfde grimmige sfeertje als er nu weer lijkt te hangen, alleen kwam het toen van "onze" kant....
Het is duidelijk dat je jue de tijd van Jan Maat niet goed herinnerd, want er is namelijk niets noemsnwaardig voorgevallen in die tijd. Jan Maat had nauwelijks aanhang en er was totaal geen sprake van skinheads welke stelselmatig buitenlanders in elkaar schopte. Waar je dit vandaan hebt is mij een compleet raadsel

(Overigens was dat wel rond die tijd bij onze buren.... niet hier.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 21:07:35 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128813
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat ik met dit betoog bedoel? Ik bedoel daarmee dat een Marokkaan die een gruwelijk misdrijf pleegt zorgt voor het aanwakkeren van moslimhaat in ons landje. Dat is toch te belachelijk voor woorden?
Tja, ik vind dat nog alles mee vallen. Zal ook wel een kwestie van interpretatie zijn.
pi_23128819
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef nozem het volgende:
Zoals ik al zei, volgens mij hebben de meeste echt ontspoorde Marokkanen in Nederland juist weinig binding meer met het islamitische geloof, kan een moslim dit bevestigen?
Ik denk niet dat je dat zomaar kan bevestigen omdat dat bijna altijd zal berusten op persoonlijke ervaringen. Maar er lopen inderdaad heel wat gasten rond die zeggen dat ze geloven maar toch van alles uitvoeren tegen de regels van het geloof in.
pi_23128827
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja ik heb het forum gelezen en ik zie meer van die misplaatste verontwaardigde huppelkutjes zoals jij dan daadwerkelijk discriminerende en schofferende opmerkingen.
[..]

Het is duidelijk dat je jue de tijd van Jan Maat niet goed herinnerd, want er is namelijk niets noemsnwaardig voorgevallen in die tijd. Jan Maat had nauwelijks aanhang en er was totaal geen sprake van skinheads welke stelselmatig buitenlanders in elkaar schopte. Waar je dit vandaan hebt is mij een compleet raadsel

(Overigens was dat wel rond die tijd bij onze buren.... niet hier.
nee hoor niet hier... pfff...

hoe ik erbij kom?

nah, kmoest naar het ziekenhuis om iemand te bezoeken onder andere...

sjah, niet alles komt in de krant he?
pi_23128836
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

je hoort mij nergens "alle" zeggen... maar het zijn er imo veel te veel, niet alleen moslimhaters.. maar "buitenlander"haters ook...
Oh? Vertel..zijn er quota voor...heb je cijfers?
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:08:59 #121
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23128843
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat ik met dit betoog bedoel? Ik bedoel daarmee dat een Marokkaan die een gruwelijk misdrijf pleegt zorgt voor het aanwakkeren van moslimhaat in ons landje. Dat is toch te belachelijk voor woorden? Denk je dat de leden van de Marokkaanse jeugdbendes in A'dam West nog elke dag bidden naar Mekka?
Als je refereert naar de moord op TvG met die misdaad dan was dat toch echt een marokkaan die een bij een extreem islamitische organisatie hoorde en dus zichzelf als moslim zag.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 21:09:25 #122
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128851
Maar het was weer prettig hier.
De scheidslijn is nog wat strakker getrokken door een betreurenswaardig incident aan te grijpen om maar vooral te laten zien dat alle hollanders klootzakken zijn
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 21:10:38 #123
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128873
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:08 schreef MarMar het volgende:

[..]

nee hoor niet hier... pfff...

hoe ik erbij kom?

nah, kmoest naar het ziekenhuis om iemand te bezoeken onder andere...

sjah, niet alles komt in de krant he?
Net deed je het nog voorkomen alsof er een soort kristalnacht was tijdens 'het bewind' van Jan Maat

Overigens weet ik niet hou oud jij bent, maar IK ben in ieder geval oud genoeg om me details te herinneren (en ik heb al wat jaren mijn rijbewijs)
pi_23128877
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:08 schreef Noca het volgende:

[..]

Als je refereert naar de moord op TvG met die misdaad dan was dat toch echt een marokkaan die een bij een extreem islamitische organisatie hoorde en dus zichzelf als moslim zag.
Dat klopt, er gebeuren natuurlijk ook dingen die wel te maken hebben met geloofsovertuiging. Ik probeer alleen maar aan te geven dat wanneer een Marokkaan iets uitvreet men meteen de link weer gaat trekken met de Islam. Dat lijkt me bullshit eerste klas.
pi_23128883
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:08 schreef wonko het volgende:

[..]

Oh? Vertel..zijn er quota voor...heb je cijfers?
zal ik es posts gaan tellen, hier en op andere sites? of tellen hoeveel mensen ik de afgelopen week in die trent heb horen praten?

oogkleppen staan beter bij paarden schat en dan zijn ze tenminste nog een beetje zinvol
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:11:12 #126
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_23128887
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

dat is nou wat ik bedoel met alles maar bagatelliseren
Foutje van me, banaliseer geen reet, maar er worden veel autochtone meisjes aangerand door jongens die niks mogen en flink gefrustreerd deze wereld afschuimen en denken dat je zomaar wat onder de rok mag grijpen.
En dan hun eigen zusters achter de gevel houden in naam van een achterhaalde belijdenis, amen
pi_23128900
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
De scheidslijn is nog wat strakker getrokken door een betreurenswaardig incident aan te grijpen om maar vooral te laten zien dat alle hollanders klootzakken zijn
Ze hebben geen betere tegenargumenten meer denk ik...racisme werkt niet meer.
pi_23128905
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Net deed je het nog voorkomen alsof er een soort kristalnacht was tijdens 'het bewind' van Jan Maat

Overigens weet ik niet hou oud jij bent, maar IK ben in ieder geval oud genoeg om me details te herinneren (en ik heb al wat jaren mijn rijbewijs)
ik had qua leeftijd al 10 jaar mijn rijbewijs kunnen hebben.
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:13:45 #129
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23128930
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:10 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat klopt, er gebeuren natuurlijk ook dingen die wel te maken hebben met geloofsovertuiging. Ik probeer alleen maar aan te geven dat wanneer een Marokkaan iets uitvreet men meteen de link weer gaat trekken met de Islam. Dat lijkt me bullshit eerste klas.
Dat lijkt me ook ja.

Ik denk dat dat weer een ander probleem is..
pi_23128933
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, het is een logisch tegenwicht dat appeleert aan de (veel te vaak heersende) gedachte dat een andere bevolkingsgroep puur uit assholes bestaat. De zaak is nu meer dan ooit om te kunnen blijven relativeren, mensen op de eerste plaats als mens te zien, geen blinde haatgevoelens, geen ondoordachte woede-uitbarstingen, anders houden we het niet recht in dit kleine landje.
pi_23128939
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:11 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Foutje van me, banaliseer geen reet, maar er worden veel autochtone meisjes aangerand door jongens die niks mogen en flink gefrustreerd deze wereld afschuimen en denken dat je zomaar wat onder de rok mag grijpen.
En dan hun eigen zusters achter de gevel houden in naam van een achterhaalde belijdenis, amen
oke, zo ziet het er al heel anders uit idd...

ja dat soort klootzakken zijn er (in alle soorten en maten en kleuren overigens...)
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:14:19 #132
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_23128941
Was de dader een Christen?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_23128943
flikker op met je kuttopic
pi_23128945
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:11 schreef MarMar het volgende:

[..]

zal ik es posts gaan tellen, hier en op andere sites? of tellen hoeveel mensen ik de afgelopen week in die trent heb horen praten?

oogkleppen staan beter bij paarden schat en dan zijn ze tenminste nog een beetje zinvol
ach gut...oogkleppen...wat lief...
En die paar opmerkingen van een stel die mensen die overstuur zijn van wat er gebeurd is van de week....moet dat ineens moslimhaat zijn enzo? Wat een bullshit.
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:15:49 #135
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23128971
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:14 schreef robh het volgende:
Beetje laat. In het begin had het mss gewerkt bij sommigen
pi_23128974
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:14 schreef wonko het volgende:

[..]

En die paar opmerkingen van een stel die mensen die overstuur zijn van wat er gebeurd is van de week....moet dat ineens moslimhaat zijn enzo? Wat een bullshit.
Haat komt vaak pas naar boven als mensen een paar pintjes op hebben en denken dat ze je wel kunnen vertrouwen, dan komen ze ineens met de meest zieke denkbeelden op de proppen.
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:17:12 #137
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_23128995
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

oke, zo ziet het er al heel anders uit idd...

ja dat soort klootzakken zijn er (in alle soorten en maten en kleuren overigens...)
Dat van die maten en kleuren, helaas 't klopt.
pi_23129001
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:13 schreef Noca het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook ja.

Ik denk dat dat weer een ander probleem is..
Precies, dat is weer een heel ander probleem. Het heeft ook met integratie te maken en het uiten van je geloofsovertuiging in het openbaar en je er mee indentificeren in een land waar dat niet de heersende geloofsovertuiging is en waar in het dagelijks leven het geloof sowieso minder centraal staat. Je roept zo'n inzichten op je af, hoewel het natuurlijk totale bullshit is zoals iemand eerder al zei.
pi_23129013
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:14 schreef wonko het volgende:

[..]

"die paar" mensen...

sure
pi_23129015
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:14 schreef robh het volgende:
pi_23129043
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:16 schreef nozem het volgende:

[..]

Haat komt vaak pas naar boven als mensen een paar pintjes op hebben en denken dat ze je wel kunnen vertrouwen, dan komen ze ineens met de meest zieke denkbeelden op de proppen.
mwach.. een paar pintjes en vertrouwen? denk niet dat dat zo was op bijvoorbeeld mijn werk (gemeentehuis) maar goed, daar lopen dan ook wel een aantal al te rechtse bralbakken rond waar je sowieso niet vrolijk van wordt.
pi_23129053
Mishandeld??!?!?!?

Ga toch fietsen met die suggestieve, misleidende berichtgeving.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23129055
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:16 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik ken zat mensen die daar geen drank voor nodig hebben. En dat zijn van alle soorten en maten. En vaak is het angst die zich uit als haat.
pi_23129066
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:17 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Dat van die maten en kleuren, helaas 't klopt.
i know

realiseerde iedereen zich dat maar..
pi_23129082
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:20 schreef wonko het volgende:

[..]

En vaak is het angst die zich uit als haat.
Haat is altijd een uitvloeisel van angst, ook bij moslim-extremisten.
pi_23129093
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mishandeld??!?!?!?

Ga toch fietsen met die suggestieve, misleidende berichtgeving.
ey als iemand zoiets zou doen bij je zusje of je vriendin? (mocht je die hebben) of je moeder??

en kom nou niet met stomme opmerkingen als "die heeft geen hoofddoekje"...
pi_23129117
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:21 schreef Gallo het volgende:

[..]

Haat is altijd een uitvloeisel van angst, ook bij moslim-extremisten.
*bijna altijd

ik haat wel mensen voor wie ik niet bang ben maar dat is dan meer omdat het klootzakkerige mensen zijn en die haat is persoonlijk, niet op een hele groep gericht

anders was ik wel mannenhaatster geworden, maar jah, dat zit gewoon niet in me
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 21:24:10 #148
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23129126
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik wordt er ziek van dat structurele problemen in een gemeenschap continue afgedaan worden als incidenten.
m.a.w. er worden dagelijks meiden/vrouwen in bussen en trams op deze wijze benaderd?

Best ziek dan
pi_23129132
De scheidslijn loopt niet tussen moslims en christenen, noch tussen links en rechts. De mensen die voor democratie en absolute vrijheid van meningsuiting zijn, ook al is die mening hun onwelgevallig, staan aan de ene kant van de scheidslijn, zij die dat niet zijn, aan de andere kant.
pi_23129163
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

m.a.w. er worden dagelijks meiden/vrouwen in bussen en trams op deze wijze benaderd?

Best ziek dan
misschien niet in bussen en trammen maar ik ben er redelijk van overtuigd dat er elke dag wel een meid of een vrouw op een dergelijke manier behandeld wordt.. (niet PRECIES op dezelfde manier maar tis erg genoeg)

eigenlijk moeten de moslimhaters ook maar mannenhaters gaan worden, dan zijn ze tenminste nog een beetje consequent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')