abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23128223
Of het nou voor of na de moord was en welke motieven hij ook had. Hij was in ieder geval geen held anders had hij geen vrouw geintimideerd. Laffe daad in welke context dan ook.
Ik heb altijd gelijk.
pi_23128226
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nog even en je gaat beweren dat Theo terecht vermoord is
Terecht niet, maar ik was er ook niet erg verbaasd over. De vraag is in hoeverre mijnheer van Gogh zich schuldig heeft gemaakt aan werkelijke beledigingen. Wanneer die moslim braaf naar de rechter was gestapt, wat hij beter had kunnen doen, had hij misschien nog wel gewonnen ook.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23128228
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:36 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Dit incident was VOOR de moord op van Gogh. Laat dat wel ff duidelijk zijn.
Ik lees dinsdagochtend, toen is van Gogh vermoord. Het exacte tijdstip staat er idd niet. Dus zo duidelijk is het niet.
pi_23128233
quote:
Hoe kom je erbij? Kan ook vlak erna gebeurd zijn.
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:36 schreef Absinth het volgende:
Wat is de bron van dit verhaal? Het is dinsdagmorgen gebeurd, en het staat nu pas in de krant/internet?
volgens fok:
http://www.politie.nl/zui(...)jndrechtse_waard.asp
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:41:10 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128250
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef Gallo het volgende:

[..]

[..]

Wat lijkt jou de meest plausibele motivatie voor die man ?
Ik zou het niet weten.
In tegenstelling tot jou hou ik niet zo van stellige aannames zonder onderbouwing
pi_23128254
quote:

[..]

en dat maakt het minder erg?

wat zou die man nu gaan doen dan als hij vrouwen met hoofddoekjes tegenkomt...

maar veel mensen die hier posten hebben een punt wat ik te vaak goedgepraat hoor worden de laatste tijd... 1 moslim of een groep (FUNDI moslims...) flikt wat en meteen zijn alle moslims rotte appels volgens velen

1 nederlander flikt wat en nee hoor geen vuiltje aan de lucht, het kan immers zus of zo hebben gezeten....

een vent die een vrouw wat doet is sowieso imo al uit den boze.. als het een vrouw is die hij niet eens kent en zonder aanleiding gewoon maar aanvalt is dat nog zieker...

maar niemand die schreeuwt dat alle Nederlandse mannen klootzakken zijn (wat natuurlijk ook niet zo is)

maar waarom schreeuwen mensen dan wel dat alle moslims het land uit moeten???

het gemeet met twee maten vind ik ontzettend fout.
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:41:22 #57
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23128255
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:39 schreef hijgend_hert het volgende:
Of het nou voor of na de moord was en welke motieven hij ook had. Hij was in ieder geval geen held anders had hij geen vrouw geintimideerd. Laffe daad in welke context dan ook.
Dat is ook helemaal waar. Maar de hele discussie die eerst begon is dan redelijk irrelevant (dat het gerelateerd was aan tvg).
Er werd namelijk meteen uitgegaan van een reactie daarop.
pi_23128257
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef _The_General_ het volgende:
Stemmingmakerij met behulp van een oud artikel.

Ik zou zeggen slotje!
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:42:03 #59
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23128271
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:38 schreef Gallo het volgende:

[..]

[..]

Wat lijkt jou de meest plausibele motivatie voor die man ?
Heeft ie ook met een punaise een vers uit de bijbel op de jurk van deze dame geprikt?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_23128275
quote:

Ik zou zeggen slotje!
Staat net pas op fok:
quote:
Gepost door Timothy (TimmyAsd) - Bron: Politie Zuid-Holland
Gepubliceerd: zaterdag 6 november 2004 @ 19:44
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:44:02 #61
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23128302
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mee eens over dat je fundi's en moslims niet met elkaar moet vergelijken. En dat 1 nederlander niet voor elke nederlander staat.
pi_23128313
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten.
In tegenstelling tot jou hou ik niet zo van stellige aannames zonder onderbouwing
....
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:44:53 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23128317
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:41 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]
meeloper...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:44:54 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128318
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:41 schreef MarMar het volgende:

Waarom is dit topic dan geopend?

Een moord met een duw en trek partijtje vergelijken is toch wel het ultieme meten met twee maten.
pi_23128343
Nou, de fundamentalistische Moslims hebben in ieder geval bereikt wat ze willen; het begin van het eind.....

Te triest voor woorden dit, alsof het ook maar iets zal oplossen.
pi_23128347
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:41 schreef Noca het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal waar. Maar de hele discussie die eerst begon is dan redelijk irrelevant (dat het gerelateerd was aan tvg).
Er werd namelijk meteen uitgegaan van een reactie daarop.
I know. Het kan een sensatietitel zijn en het lijkt wel alsof sommige mensen blij worden als ze bewijs hebben hoe moslims gediscrimineerd worden. Ja er zijn mensen die dat doen en nee dat vind ik niet goed dus wat moet ik er verder over zeggen.
Ik heb altijd gelijk.
pi_23128348
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:44 schreef Noca het volgende:

[..]

Mee eens.

Het vergelijken van fundi's met moslims is verkeerd.
Een groot deel van onze landgenoten ziet het verschil niet meer. De moslimhaat die er toch al was is alleen maar aangewakkerd door de moord op TvG. Dat had de fundi die hem omlegde overigens zelf moeten beseffen, maargoed, het is niet voor niks een fundi.
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:46:32 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23128355
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom is dit topic dan geopend?

Een moord met een duw en trek partijtje vergelijken is toch wel het ultieme meten met twee maten.
ja we moeten gradaties aanbrengen in ergheid.... gelukkig is er niets zo erg als wat Theo van Gogh is overkomen en kunnen we al het andere lekker onder het tapijt schuiven...
pi_23128374
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:44 schreef Noca het volgende:

[..]

Mee eens.

Het vergelijken van fundi's met moslims is verkeerd.
extremen in religies zijn imo altijd tamelijk dangerous... ook als het gaat om overfanatieke christenen..

in elke religie heb je "goede" en "foute" mensen, zo ook in elke bevolkingsgroep..

ik wordt er gewoon triest van dat als het om allochtonen gaat, alles over 1 kam geschoren wordt en daartegenover als het om een nederlander gaat het een incident genoemd wordt..

(los van WAT er dan precies gebeurt is... fout fouter foutst.. dat maakt niet zoveel uit in deze.. net alsof een Nederlander nog nooit iemand heeft afgeslacht om een kutreden)

maar anyway... of topic... of misschien ook niet...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:48:02 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128388
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

extremen in religies zijn imo altijd tamelijk dangerous... ook als het gaat om overfanatieke christenen..

in elke religie heb je "goede" en "foute" mensen, zo ook in elke bevolkingsgroep..

ik wordt er gewoon triest van dat als het om allochtonen gaat, alles over 1 kam geschoren wordt en daartegenover als het om een nederlander gaat het een incident genoemd wordt..

(los van WAT er dan precies gebeurt is... fout fouter foutst.. dat maakt niet zoveel uit in deze.. net alsof een Nederlander nog nooit iemand heeft afgeslacht om een kutreden)

Ik wordt er ziek van dat structurele problemen in een gemeenschap continue afgedaan worden als incidenten.
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:48:09 #71
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23128390
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:46 schreef nozem het volgende:

[..]

Een groot deel van onze landgenoten ziet het verschil niet meer. De moslimhaat die er toch al was is alleen maar aangewakkerd door de moord op TvG. Dat had de fundi die hem omlegde overigens zelf moeten beseffen, maargoed, het is niet voor niks een fundi.
Klopt, denk alleen dat de meeste mensen zich eraan ergeren dat mensen vaak met de "maar" aan kwamen zetten wat betreft de moord op TvG.
pi_23128395
goddank zijn er hier nog mensen die genuanceerd denken

thx, dat is goed voor mijn nachtrust
pi_23128410
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik wordt er ziek van dat structurele problemen in een gemeenschap continue afgedaan worden als incidenten.
Vind je dat ook met gevallen van moslimhaat?
pi_23128420
quote:

[..]

Te laat, de moslimhaat zit inmiddels zo diep geworteld dat je die er zelfs met een drilboor niet meer uitkrijgt. Jammers trouwens, want deze haat komt geenszins uit de lucht vallen. Een kleine groep met Middeleeuwse denkbeelden verpest het voor de rest.
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:49:56 #75
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23128429
quote:

[..]

Je hebt wel een punt, maar je kunt niet ontkennen dat moslim fundi's veel vaker tot daden overgaan itt andere fundi's in Nederland. Dat is een probleem wat je gewoon niet kunt ontkennen.

edit: maar dat betekent uiteraard niet dat alle moslims een probleem zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:50:03 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128432
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:46 schreef Re het volgende:

[..]

ja we moeten gradaties aanbrengen in ergheid.... gelukkig is er niets zo erg als wat Theo van Gogh is overkomen en kunnen we al het andere lekker onder het tapijt schuiven...
Ah, ik denk al wanneer gaan we maar woorden op een bepaalde manier interpreteren. Het heeft toch wel 1 pagina reacties geduurd.

Waar zeg ik dat de rest onder het tapijt geschoven moet worden?
Uiteraard moet hier aandacht aan besteed worden.

Alleen vind ik het godsgeklaagd dat het leed van deze mevrouw compleet onterecht wordt uitvergroot om dat een aantal zo graag hun punt willen maken dat ALLE NEDERLANDERS aan moslimhaat doen.

En met hun strijd tegen de polarisatie zoals ze zelf denken deze juist vergroten.
pi_23128435
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

lieve schat *glimlach als een boer met kiespijn* wilde jij suggereren dat er in delen van de autochtone bevolking van nederland geen structurele problemen zijn?

ik wil je wel een keer rondleiden hoor zodra ik mijn rijbewijs heb... dan ga je daar misschien anders over denken.
pi_23128447
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:49 schreef Noca het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt, maar je kunt niet ontkennen dat moslim fundi's veel vaker tot daden overgaan itt andere fundi's in Nederland. Dat is een probleem wat je gewoon niet kunt ontkennen.
ik herinner me de tijd van Jan Maat nog goed...
pi_23128457
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:49 schreef Noca het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een constatering, het probleem is dat mensen daarmee de verkeerde conclusies gaan trekken. Dan bedoel ik vooral het toeschrijven van een daad aan de gehele moslimbevolking.
pi_23128466
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alleen vind ik het godsgeklaagd dat het leed van deze mevrouw compleet onterecht wordt uitvergroot om dat een aantal zo graag hun punt willen maken dat ALLE NEDERLANDERS aan moslimhaat doen.
Lang niet alle Nederlanders, maar een veel te groot deel roept maar wat en men heeft geen idee waar ze over praten.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:52:07 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128479
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Vind je dat ook met gevallen van moslimhaat?
Nee, daar begint nu structuur in te komen. Maar vind je dat moslimhaat uit de lucht komt vallen? Of zullen de 'incidenten' van neergeschoten leraren, meisje welke in een weiland liggen na te knisperen, doodgeschopte fietsers door scooterrijders, geterroriseerde wijken er misschien wat aan bijdragen denk je?
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:52:10 #82
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23128480
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een constatering, het probleem is dat mensen daarmee de verkeerde conclusies gaan trekken. Dan bedoel ik vooral het toeschrijven van een daad aan de gehele moslimbevolking.
Dat is precies wat ik bedoel
pi_23128481
quote:

[..]

Alle Nederlanders ? Dat heb je mij nergens horen zeggen of suggereren. Ik maakte de protestmars opmerking om aan te tonen hoe absurd het eigenlijk is een hele gemeenschap verantwoordelijk te houden voor dit soort dingen.
pi_23128488
quote:

[..]

En met hun strijd tegen de polarisatie zoals ze zelf denken deze juist vergroten.
Helemaal eens. Als ik op straat loop durf ik een Marokkaan niet eens meer aan te kijken want straks denkt hij dat ik hem een fundamentelist vind en dat ik daarom kijk. Het is maar wat je er zelf van maakt en als je overal spoken ziet zoals ik dus ... dan komen ze vanzelf.
Ik heb altijd gelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:53:39 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128499
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

lieve schat *glimlach als een boer met kiespijn* wilde jij suggereren dat er in delen van de autochtone bevolking van nederland geen structurele problemen zijn?
Nee, maar wat heeft dat met de problemen met allochtonen te maken? Wat is dit voor een dooddoener. Omdat er problemen groeperingen met autochtonen zijn moeten we problemen met allochtonen maar accepteren?
quote:
ik wil je wel een keer rondleiden hoor zodra ik mijn rijbewijs heb... dan ga je daar misschien anders over denken.
Ik denk niet dat jij me wat kan laten zien wat ik nog niet weet
pi_23128512
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, daar begint nu structuur in te komen. Maar vind je dat moslimhaat uit de lucht komt vallen? Of zullen de 'incidenten' van neergeschoten leraren, meisje welke in een weiland liggen na te knisperen, doodgeschopte fietsers door scooterrijders, geterroriseerde wijken er misschien wat aan bijdragen denk je?
Ik denk dat die zaken ervoor zorgen dat mensen vooroordelen krijgen, maar voooordelen zijn sowieso altijd verkeerd. Maar zelfs die dingen spreken gevallen van moslimhaat niet goed.
pi_23128518
quote:

Ik zou zeggen slotje!
Eens!!! Wie zou achter dat nieuwbericht zitten, Calvobbes?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:54:55 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128524
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:52 schreef Gallo het volgende:

[..]

Alle Nederlanders ? Dat heb je mij nergens horen zeggen of suggereren. Ik maakte de protestmars opmerking om aan te tonen hoe absurd het eigenlijk is een hele gemeenschap verantwoordelijk te houden voor dit soort dingen.
Dus als er een protestmars gehouden wordt dan is dat direkt een beschuldiging aan een gehele bevolkingsgroep?

Volgens mij schort er meer aan jouw interpreteringsvermogen dan aan de tolerantie jegens minderheidsgroeperingen.
pi_23128528
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:52 schreef Gallo het volgende:

[..]

my point exactly...

ik als Nederlandse voel me niet verantwoordelijk voor wat die eikel of andere eikels van "mijn soort" menen te moeten uitvreten en ik stel mijn bovenbuurvrouw (marokkaanse meid) niet verantwoordelijk voor wat die gek geflikt heeft...
pi_23128540
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat jij nu doet is echt precies hetzelfde hoor. Het lijkt wel of je zelf het verschil ook niet meer ziet tussen de Nederlander en de moslimhater.
Ik heb altijd gelijk.
pi_23128543
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

vind je?

feit is dat iemand gewoon aangevallen wordt vanwege zijn/haar levensvisie, in dit geval lokte de hoofddoek blijkbaar agressie uit...

om nou te zeggen dat het HELEMAAL NIET vergelijkbaar is...

dat vind ik nou weer zo lekker bagatalliserend.. maar daar zijn "wij nederlanders" sowieso erg goed in als het een van "onze eigen mensen" betreft...

*even ter verduidelijking: dingen die ik tussen aanhalingstekens zet bedoel ik min of meer cynisch....

feit dat mensen daar wel verontwaardigd over zijn en hier blijkbaar niet zo over maken mij kwaad.
Knap dat je dat allemaal weet...misschien was die gast wel onder invloed van het een of ander en wou hij gewoon dat chickie ff uitpakken. Niet gelijk zo zwaar beladen met je racisme gebrabbel. Of heb je eindelijk weer een stokje gevonden om terug te slaan tegen al die gemene kritiek op moslim enzo?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_23128573
Is de man in kwestie lid van een netwerkdie stelselmatig moslims probeert te terroriseren en wordt zijn actie stilzwijgend goedgekeurd door grote delen van de autochtonen.
Probeert de 31 jarige de rechtsorde onderuit te halen?
En last but not least, is een afslachting te vergelijken met intimidatie, lichte mishandeling?

Natuurlijk is die gast een idioot, maar degenen die de moord op Van Gogh en dit voorval durven te vergelijken zijn echt buiten zinnen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_23128575
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus als er een protestmars gehouden wordt dan is dat direkt een beschuldiging aan een gehele bevolkingsgroep?
Nee, als je verlangt van bevolkinsgroepen protestmarsen te houden omdat je ze anders medeverantwoordelijk houdt. Dat is triest.
pi_23128581
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, maar wat heeft dat met de problemen met allochtonen te maken? Wat is dit voor een dooddoener. Omdat er problemen groeperingen met autochtonen zijn moeten we problemen met allochtonen maar accepteren?
[..]

Ik denk niet dat jij me wat kan laten zien wat ik nog niet weet
de dooddoener zit hem in het feit dat mensen iets wat door EEN allochtoon geflikt wordt, toeschrijven aan alle allochtonen

en als jij zoveel weet, hoe komt het dan dat je niet wat genuanceerder denkt en je niet realiseert dat in ELKE bevolkingsgroep rotte appels zitten?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:57:18 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128583
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:54 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik denk dat die zaken ervoor zorgen dat mensen vooroordelen krijgen, maar voooordelen zijn sowieso altijd verkeerd. Maar zelfs die dingen spreken gevallen van moslimhaat niet goed.
Er is jaren lang stelselmatig genegeerd EN ontkent dat er uberhaupt een structureel probleem was in de marokkaanse gemeenschap. Er is zelfs jarenlang sprake geweest van omgekeerde discirminatie in individuele gevallen. Dat laatste wordt door velen nu niet meer getolereerd en terecht.

Ik zie nog steeds niet in wat dat te maken heeft met in alle moslims een fundamentalist zien.
pi_23128596
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:55 schreef wonko het volgende:

[..]

Knap dat je dat allemaal weet...misschien was die gast wel onder invloed van het een of ander en wou hij gewoon dat chickie ff uitpakken. Niet gelijk zo zwaar beladen met je racisme gebrabbel. Of heb je eindelijk weer een stokje gevonden om terug te slaan tegen al die gemene kritiek op moslim enzo?
geloof je het zelf?
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:58:39 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23128610
quote:

[..]

Ah, ik denk al wanneer gaan we maar woorden op een bepaalde manier interpreteren. Het heeft toch wel 1 pagina reacties geduurd.

Waar zeg ik dat de rest onder het tapijt geschoven moet worden?
Uiteraard moet hier aandacht aan besteed worden.

dat was mij wel duidelijk dat jij er zo over denkt, maar anderen hebben wat minder nuance...
pi_23128611
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:56 schreef Overlast het volgende:
Natuurlijk is die gast een idioot, maar degenen die de moord op Van Gogh en dit voorval durven te vergelijken zijn echt buiten zinnen.
Ik snap niet hoe je erbij komt dat mensen dit vergelijken ? Die enige die dat doen zijn swetsenegger en jij.
pi_23128623
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:55 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

Wat jij nu doet is echt precies hetzelfde hoor. Het lijkt wel of je zelf het verschil ook niet meer ziet tussen de Nederlander en de moslimhater.
Waar schrijf ik deze daad toe aan de Nederlandse bevolking? Ik zie zeker het verschil tussen Nederlander en moslimhater zijn, je kan Nederlander en moslim zijn of niet Nederlander en een moslimhater. Ik beweer helemaal niet dat alle Nederlanders moslimhaters zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 20:59:18 #100
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23128629
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:57 schreef MarMar het volgende:

[..]

de dooddoener zit hem in het feit dat mensen iets wat door EEN allochtoon geflikt wordt, toeschrijven aan alle allochtonen
Welke men? Onderbouwing graag. En denk je dat de ridicilusering van terechte verontwaardiging daar verandering inbrengt?
quote:
en als jij zoveel weet, hoe komt het dan dat je niet wat genuanceerder denkt en je niet realiseert dat in ELKE bevolkingsgroep rotte appels zitten?
Waar haal jij vandaan dat ik niet genuanceerd denk? Omdat mijn mening anders is dan die van jou ben ik niet genuanceerd. Ik vind JOU mening niet genuanceerd en veel te gekleurd en zelfs naief om niet blind te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')