Een note is toch geen topic report?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
dit topic staat al op 96
Topicreport is een note die van users uitgaat over het topic. Je kan daar 'slechte reacties' in aanhalen, een verzoek tot moderatie dus. Al denk ik in dit geval dat het merendeel 1 woord bevat, namelijk 'slotje'.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Een note is toch geen topic report?
Notes maken jullie, of hebbikdamis?
Atomair, nu goed?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef Bupatih het volgende:
Wat zijn mijn notes? Posi / Nega / Liga?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Topicreport is een note die van users uitgaat over het topic. Je kan daar 'slechte reacties' in aanhalen, een verzoek tot moderatie dus. Al denk ik in dit geval dat het merendeel 1 woord bevat, namelijk 'slotje'.
Ik heb het over wat een topicreport normaal inhoudt, niet wat jij er van maakt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb grappen verteld, een eenmansconference gehouden, een monoloog, een vraaggesprek en nog veel meer!!!!
Nee.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Atomair, nu goed?
Moet je ze in binair hebben dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Lucille het volgende:
dit was hem dus
Doe hier bekende Nederlanders na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |