Het ultieme bewijs.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ow enneuh van rukken wordt je doof he, een lamme arm is niet het enige verschijnsel
tuurlijk lees ik ze, ik ben moderator, en dat houd in dat ik 1. topic reports lees 2. de orde bewaar 3. niet baggerquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs.
Je hebt ze gelezen!
Precies.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:56 schreef just me het volgende:
Teringtietenmozeskriebels
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef Lucille het volgende:
Nog 17 te gaan of zo
Ik ben geen nerdquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:59 schreef QuietGuy het volgende:
ow en er zijn ook instant messengers van 2 kanten, probeer irc://irc.fok.nl/dig
http://quietguy.is-a-geek.org/bupatih.jpgquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke mod met ballen durft een screenshot te maken?
Wow, wat een verhaalquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij mist het hele punt hier.
Waar ik me kapot aan erger is dat bij gratie mods naar willekeur topics gesloten worden. De ene mod is daar erger in dan de ander, vooral Dirkh heeft daar een flink handje van.
Als een willekeurige user een topic als deze geopend had kon je tot 10 tellen of er zat een groot dik slot op met als bijdrage van de mod in kwestie "bagger" of "leuk, slotje". Dat is meten met 2 maten en dat kan gewoon niet. Zeker niet op een enorm forum als deze, daar heb je als mod een voorbeeldfunctie (ja lach maar) en zouden ze moeten practice what you preach.
Zo doei!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Quickie_Bat het volgende:
Een goeie mod moet zeker op z'n tijd een geintje kunnen maken maar ook zich kunnen verantwoorden als het nodig is.
Door een foutje in de forum software kunnen we hier geen slotje op zetten. We zullen Breuls ff bellen.:)quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Quickie_Bat het volgende:
Okee ik begrijp dat ik drammerig overkom en 1 of 2 dollende mods zou grappig zijn, ha ha
Maar ik mis echt iemand hier die nu verantwoordelijkheid neemt, die echt even uitlegt waarom dit wel kan en mag ineens?
Een goeie mod moet zeker op z'n tijd een geintje kunnen maken maar ook zich kunnen verantwoorden als het nodig is.
mij lukte 't ook al niet iddquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Door een foutje in de forum software kunnen we hier geen slotje op zetten. We zullen Breuls ff bellen.:)
Godverdekolerevinkentering. Hoe kom ik aan 4 notes.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
http://quietguy.is-a-geek.org/bupatih.jpg
Poepoe, die heeft veel notes.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
http://quietguy.is-a-geek.org/bupatih.jpg
Echt recent zijn ze niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Godverdekolerevinkentering. Hoe kom ik aan 4 notes.
notes kunnen ook positief zijn hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Godverdekolerevinkentering. Hoe kom ik aan 4 notes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |