Sorry, we zitten nu in VBL. Heb je daar vragen over?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:34 schreef Ablaze het volgende:
Mijn PC is kapot, kan iemand mij hier helpen?

Oh wat haal jij de woorden uit mijn mond!quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:22 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil best wel de discussie aanslingeren over de FAQ en dat dit soort topic altijd dichtgesmeten worden.
Maar ja, meten met 2 maten is gemeengoed op fok. Dus wie ben ik om er over te oordelen.

Potver!quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde subforum, sorry

voetbal en sex welquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:35 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Potver!
Voetbal en PC's, dat gaat niet samen.

Seks met een voetbal?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
voetbal en sex wel

* just me is elftalbegeleiderquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Seks met een voetbal?

quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Ze meten met 2 holmaten

Seks met Sylvie Meis.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Seks met een voetbal?

Pff, dat is toch geen nieuws meer.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Seks met Sylvie Meis.

Geil.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
* Ablaze is elftalbegeleider

dat klinkt als muziek in mijn orenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Loedertje het volgende:
oprotten uit NWS

Doe er wat aan!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Loedertje het volgende:
oprotten uit NWS

Hoiquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Loedertje het volgende:
oprotten uit NWS

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |