Sorry, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:52 schreef capibar het volgende:
het zou een anti-pc gamen titel worden![]()
hou maar op met dat knipogen, dat boeit me niet meer...quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sorry, helemaal vergeten![]()
Gammoquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:54 schreef capibar het volgende:
[..]
hou maar op met dat knipogen, dat boeit me niet meer...
er kwam volgens mij op gammo (straks om 19:10 op veronica) iets over halo 2...
dan kijk je niet.....boeiendquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gammo.
Goh, fijn dat je er zo eerlijk over uit komt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:58 schreef capibar het volgende:
[..]
dan kijk je niet.....boeiend![]()
shit he, ik kom er net achter zeg, ik ben een homo!![]()
matig mzraki......quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goh, fijn dat je er zo eerlijk over uit komt.
Wat mekker je danquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:54 schreef capibar het volgende:
[..]
hou maar op met dat knipogen, dat boeit me niet meer...
er kwam volgens mij op gammo (straks om 19:10 op veronica) iets over halo 2...
ik meld alleen even dat je er mee op kan houden als je wilt...quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat mekker je dan![]()
Dat heb je al een paar keer gedaan geloof ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik meld alleen even dat je er mee op kan houden als je wilt...
Ja, je wilde toch met het editten van quotes beginnen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:01 schreef capibar het volgende:
[..]
matig mzraki......
*krabbelt iets in zijn mensen met humor lijstje*
wat zeg je nou?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
halo 2 is bagger!!!!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:04 schreef capibar het volgende:
[..]
wat zeg je nou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga kijken hoe fackin slecht Gammo isquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:06 schreef capibar het volgende:
ik ga tv kijcken..
ik wil weten hoe slecht de gta:sa graphics zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |