Sorry, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:52 schreef capibar het volgende:
het zou een anti-pc gamen titel worden![]()
hou maar op met dat knipogen, dat boeit me niet meer...quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sorry, helemaal vergeten![]()
Gammoquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:54 schreef capibar het volgende:
[..]
hou maar op met dat knipogen, dat boeit me niet meer...
er kwam volgens mij op gammo (straks om 19:10 op veronica) iets over halo 2...
dan kijk je niet.....boeiendquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gammo.
Goh, fijn dat je er zo eerlijk over uit komt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:58 schreef capibar het volgende:
[..]
dan kijk je niet.....boeiend![]()
shit he, ik kom er net achter zeg, ik ben een homo!![]()
matig mzraki......quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goh, fijn dat je er zo eerlijk over uit komt.
Wat mekker je danquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:54 schreef capibar het volgende:
[..]
hou maar op met dat knipogen, dat boeit me niet meer...
er kwam volgens mij op gammo (straks om 19:10 op veronica) iets over halo 2...
ik meld alleen even dat je er mee op kan houden als je wilt...quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat mekker je dan![]()
Dat heb je al een paar keer gedaan geloof ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik meld alleen even dat je er mee op kan houden als je wilt...
Ja, je wilde toch met het editten van quotes beginnen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:01 schreef capibar het volgende:
[..]
matig mzraki......
*krabbelt iets in zijn mensen met humor lijstje*
wat zeg je nou?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
halo 2 is bagger!!!!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:04 schreef capibar het volgende:
[..]
wat zeg je nou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga kijken hoe fackin slecht Gammo isquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:06 schreef capibar het volgende:
ik ga tv kijcken..
ik wil weten hoe slecht de gta:sa graphics zijn![]()
idd, zou al zeggenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
Gammo is niet slecht...ze geven aleen geen cijfers of wat dan ook...ze laten gamebeelden zien met info erbij
Gelukkig gaat het bij games vooral om de gameplay.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:06 schreef capibar het volgende:
ik ga tv kijcken..
ik wil weten hoe slecht de gta:sa graphics zijn![]()
daar heb je gelijk in, alleen lijkt san andreas wel een psx gamequote:Op zaterdag 6 november 2004 19:35 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het bij games vooral om de gameplay.
Serieus ze zouden jou een GAM ban moeten geven ...rot maar op naar je eigen land....FOTquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:45 schreef capibar het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, alleen lijkt san andreas wel een psx game![]()
en daarbij kan je ook nog eens niet verder vooruit kijken dan 20 meter ofzo![]()
ohjee wat erg, ik zeg idat SA slechte graphics heeftquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Serieus ze zouden jou een GAM ban moeten geven ...rot maar op naar je eigen land....FOT
Tis zeker wel mooi voor een ps2 spel n00bquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ohjee wat erg, ik zeg idat SA slechte graphics heeft![]()
Vriend, heb je het sowieso al gespeeld?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis zeker wel mooi voor een ps2 spel n00b
klik hier als je wel iets intressants wilt zien van gta : sa
Een banaanvraag is reden om een ban te krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
Serieus ze zouden jou een GAM ban moeten geven ...rot maar op naar je eigen land....FOT
dan weet ik niet welke spellen jij hebt gespeelt, maar bijna allemaal zien ze er mooier uit dan SAquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis zeker wel mooi voor een ps2 spel n00b
dat is nou juist wat ik net dachtquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:09 schreef Gamedemon het volgende:
jezus je kan ook niks meer zeggen hier...
lijkt de echte wereld welquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is nou juist wat ik net dacht![]()
tsja als je level voor level spellen moet uitspelen met een minuut wachttijd tussen de levels door...of gewoon 1 keer laden bij het opstarten en daarna niet meer hoeven te laden in een wereld die gewoon supergroot is...tsja dat eerste heeft minder kracht nodig van de console waardoor het er mooier uitkan zien....de xbox krijgt vast een mooiere versie van GTA:SA....maar tot die tijd...ga ik lekker verder op me ps2...ik ben geen graphics hoer...quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dan weet ik niet welke spellen jij hebt gespeelt, maar bijna allemaal zien ze er mooier uit dan SA
![]()
en wat valt er nou op dat filmpje te zien...?
mij boeien graphics ook niet echt, maar het moet er op zijn minst acceptabel uitzienquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja als je level voor level spellen moet uitspelen met een minuut wachttijd tussen de levels door...of gewoon 1 keer laden bij het opstarten en daarna niet meer hoeven te laden in een wereld die gewoon supergroot is...tsja dat eerste heeft minder kracht nodig van de console waardoor het er mooier uitkan zien....de xbox krijgt vast een mooiere versie van GTA:SA....maar tot die tijd...ga ik lekker verder op me ps2...ik ben geen graphics hoer...
en op dat filmpje kan je de mogelijkheid zien om coole shit uit te halen met gta...niet dat 5 minuten footage van gammo
Jij zou een ban moeten krijgen voor je lompe mod gedrag!quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Een banaanvraag is reden om een ban te krijgen.
niet de letterlijke poppen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:22 schreef mordradead het volgende:
nu krijgen je de poppen aan het dansen mister t
ja want dan zijn de rapen gaar, geen echte rapen natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
niet de letterlijke poppen natuurlijk
figuurlijke poppen
je bent een Fries, we vergeven jequote:Op zaterdag 6 november 2004 20:29 schreef mordradead het volgende:
goed nederlands van mij ook
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:42 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent een Fries, we vergeven je
omg, een fries in de slowchatquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:42 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent een Fries, we vergeven je
al heel lang hoor cap...quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:59 schreef capibar het volgende:
[..]
omg, een fries in de slowchat![]()
en daar kom ick nu achterquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:12 schreef Tain het volgende:
[..]
al heel lang hoor cap...
ADO speelt niet...quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:44 schreef mordradead het volgende:cambuur heeft gisteren trouwens gewonnen
Ik sta eerste in de subleaugequote:Op zaterdag 6 november 2004 21:44 schreef Thomper het volgende:
Weer zo'n sleeper hit die niemand kent, jij bent de eerste die ik over die game hoor.
Dat zal best... hehe nee die weblog is leuk!quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:46 schreef Thomper het volgende:
Je hondje ook.
Ik wilde het editen maar er waren databaas problemen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat zal best... hehe nee die weblog is leuk!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:43 schreef Chen het volgende:
ik moet eerlijk zijn ik vind GTA SA niet mooi eigelijk veel te donker enzo....
Jup... ik heb em wel gekocht want het is en blijft leuk... maar k als ik er zo naar kijk vond ik GTA Vice City overzichtlijker en leuker...quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef capibar het volgende:
[..]
![]()
Blogger is in principe helemaal zelf te maken heur. Dr zijn 30 standaard templates, en verder zie je maar wat je doet, of je begint helemaal van de bodem af aan zo'n beetje.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:59 schreef Chen het volgende:
achzo... Web-Log zuigt ook hoor... een eigen weblog zelf gemaakt echt helemaal is leuker
JA maar ik heb t over zelf scripten natuurlijkquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:00 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blogger is in principe helemaal zelf te maken heur. Dr zijn 30 standaard templates, en verder zie je maar wat je doet, of je begint helemaal van de bodem af aan zo'n beetje.
Halo 2 suckt echtquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Halo 2 schijnt te gaan ownen, maar ja, bij gebrek aan een X-Box en een fatsoenlijke videokaart.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
een fatsoenlijke videokaart.
back back, back from it's magical journeyquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:10 schreef Thomper het volgende:
Yeah yeah, yeah, the cow is back.
Tsja, ik ben vreselijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:13 schreef mordradead het volgende:
tsss, de n00b
Tsja, je bent 13 ofso?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tsja, ik ben vreselijk.
gisteren welquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:16 schreef Chen het volgende:
hebben ze gewonnen?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:19 schreef Chen het volgende:
[..]
Tsja, je bent 13 ofso?
tsja, toen postte smots niet meer zoveel in gam he....quote:dinsdag 1 juni 2004 @ 19:10
weet ik veelquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:21 schreef Chen het volgende:
Wat voor positie staat zo'n grapje nu?
dat was hij.... ik ben nu iets meer dan een jaar geregdquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:21 schreef Chen het volgende:
wanneer is dat kind geregistreerd dan?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:32 schreef Chen het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Aantal posts: 96764 (gemiddeld 15 per dag)
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:33 schreef Chen het volgende:
hahah nee dit zijnde echte
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Aantal posts: 9676 (gemiddeld 15 per dag)
ik weet waar je huis woont.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:33 schreef Chen het volgende:
die capibar
let maar niet op mijquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:35 schreef Chen het volgende:
[..]
Tain?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:39 schreef Chen het volgende:
Nu ben ik echt weg... dag iedereen!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:40 schreef capibar het volgende:
wauwie de xbox rockt best wel...
vast nog wel een paar maandjes....quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:45 schreef mordradead het volgende:
wie denkt dat ze dat halo 2 pack nog wel een tijdje zullen hebbenwant voor zo een heb ik dus geen geld
het levert geld op, dus langquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:45 schreef mordradead het volgende:
wie denkt dat ze dat halo 2 pack nog wel een tijdje zullen hebbenwant voor zo een heb ik dus geen geld
ik ga de massive pack kaufenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:47 schreef mordradead het volgende:
oooooooo, dan is die toch wel vetter
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:47 schreef capibar het volgende:
he... al meer dan 40 posts vandaag![]()
crystal xdoosch, twee S controllers, fable, project gotham racing 2quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:48 schreef mordradead het volgende:
welke zitten daarin? fable en nog een toch
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:44 schreef capibar het volgende:
KIJK MIJ, IK HEB ENE NIEUWE AVATAR!!!!!!!!!!
volgens mij over een paar dagen...quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:51 schreef mordradead het volgende:
en die is al uit
U kunt dit artikel nu reserveren!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:56 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij over een paar dagen...
er staat heel groot massive op...quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:56 schreef mordradead het volgende:
idd, ik dacht dat ik hem al bij de bart smit heb zien liggen maar daar kon ik geen kleur xbox zien
en massive == crystal xboxquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
er staat heel groot massive op...
het is gewoon een crystal, volgens mij kan je die niet met een zwarte xbox krijgen...quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:57 schreef mordradead het volgende:
kijk maar: bij gc shophttp://www.gcshop.nl/details.php?id=1331 staat er niet bij of het een crystal is of niet
Wat zit er allemaal in die massive pack ??quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:40 schreef capibar het volgende:
wauwie die massive pack rockt best wel...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die massive pack ??
Trouwens nu Ninja Gaiden aan het spelen :') Zonder in de manual te kijken (ook al heb ik die in pdf formaat gedownload en uitgeprint) Ik heb alleen in de manual gekeken hoe ik het tussentijds moet opslaan, aangezien in deze game itt HALO er niet om de 20 seconden een checkpoint is :')
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:49 schreef capibar het volgende:
[..]
crystal xdoosch, twee S controllers, fable, project gotham racing 2![]()
[..]
Wat zit er allemaal in die massive pack ??
Trouwens nu Ninja Gaiden aan het spelenZonder in de manual te kijken (ook al heb ik die in pdf formaat gedownload en uitgeprint) Ik heb alleen in de manual gekeken hoe ik het tussentijds moet opslaan, aangezien in deze game itt HALO er niet om de 20 seconden een checkpoint is
![]()
Sorry maar als een pack massive wordt dan verwacht ik wat meer games dan 2quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:08 schreef capibar het volgende:
[..]
![]()
vrouwenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sorry maar als een pack massive wordt dan verwacht ik wat meer games dan 2![]()
Laat me ze maar eerst iets verzinnen tegen die verkrampte klauwtjes die ik krijg van het gamenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
ik zag vandaag trouwens een controller met koeling erin, zodat je handen koel blijven tijdens het gamen![]()
newsflash: de S controller!quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat me ze maar eerst iets verzinnen tegen die verkrampte klauwtjes die ik krijg van het gamen![]()
Newsflash die heb ik alquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:21 schreef capibar het volgende:
[..]
newsflash: de S controller!
Trouwens nu Ninja Gaiden aan het spelen![]()
newsflash dan zou je geen kramp moeten krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Newsflash die heb ik al![]()
Helaas heb ik dat dus welquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:36 schreef capibar het volgende:
[..]
newsflash dan zou je geen kramp moeten krijgen
he vochtstah, zit je lekker nekkramp te krijgen van het xboxen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:37 schreef rockstah het volgende:
waar is raymannl
Jullie hebben heb weggejaagd omadt jullie zijn tostie verhalen niet dulden in sc, daarom wordt nu zijn weblog en masse gelezenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:37 schreef rockstah het volgende:
waar is raymannl
een bepaald soort halo-speelster woont zeer vlakbij den haagquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:41 schreef Chen het volgende:
ow wacht de Gameshop hebben ze natuurlijk alleen in Den Haag
www.gameshop.nl
en hij heeft al zo weinig postsquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:45 schreef rockstah het volgende:
capibar heeft weer zijn dagelijkse posting spree zie ik
lol, ik heb er iets van 2000 meer dan jijquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:48 schreef Tain het volgende:
[..]
en hij heeft al zo weinig posts
Defineer ''bepaald soort''quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:43 schreef capibar het volgende:
[..]
een bepaald soort halo-speelster woont zeer vlakbij den haag![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:49 schreef capibar het volgende:
[..]
lol, ik heb er iets van 2000 meer dan jij![]()
ehm....quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Defineer ''bepaald soort''![]()
Trouwens was het je al opgevallen dat nummer 7 een prominent getal is in HALOquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef capibar het volgende:
[..]
ehm....![]()
kom op man het is zaterdagavond en ik ben fokking gefrustreerd omdat mijn verbinding er steeds uitknalt dus ik heb geen zin om een bepaal dsoort te definieren
Dat doe IK zelfs niet eensquote:Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef rockstah het volgende:
zondag, vandaag halo2 review @ gamespot & gamespy
ik ga alvast wat oude halo reviews lezen om in de stemming te komen.
weetje wat pas voorbestemd is?quote:Op zondag 7 november 2004 00:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trouwens was het je al opgevallen dat nummer 7 een prominent getal is in HALOHet is gewoon voortbestemd
![]()
tsja, dat kan. ik iig welquote:Op zondag 7 november 2004 00:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat doe IK zelfs niet eens![]()
ohja je ging halo 2 kopen he, spec. edition, of de normale?quote:Op zondag 7 november 2004 00:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
tsja, dat kan. ik iig wel![]()
nee jij dan met je blingbling velgenquote:Op zondag 7 november 2004 00:30 schreef taart het volgende:
wat een lelijke verdunde avatar heb je toch, capibar
* gedaan heeft en nu helemaal warm van binnen isquote:Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef rockstah het volgende:
zondag, vandaag halo2 review @ gamespot & gamespy
ik ga alvast wat oude halo reviews lezen om in de stemming te komen.
quote:Op zondag 7 november 2004 01:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
* gedaan heeft en nu helemaal warm van binnen is
quote:Op zondag 7 november 2004 02:13 schreef Bastard het volgende:
Als net zo lang gamen word als met PGR2.. dan zit ik goed
Poepdoos.quote:Op zondag 7 november 2004 02:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik koop 2 LE'squote:Op zondag 7 november 2004 08:34 schreef Rahl het volgende:
* financiele meevaller heeft gehad waardoor ik er nu over denk halo 2 te kopen
maar jij hebt niet 3 maanden lang halo af lopen krakenquote:Op zondag 7 november 2004 08:37 schreef Tain het volgende:
[..]
ik koop 2 LE's
En dat weet jij zonder hem gespeeld te hebben? Ik heb het daarintegen over 'schijnt', dus 'waarschijnlijk', maar niet zeker.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef Chen het volgende:
[..]
Halo 2 suckt echt
quote:Op zondag 7 november 2004 08:34 schreef Rahl het volgende:
* financiele meevaller heeft gehad waardoor ik er nu over denk halo 2 te kopen
Tering, dat je nog twijfeldequote:Op zondag 7 november 2004 09:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
ok, ik ben eruit. ik ga halo 2 kopen
http://www.yabyum.nl/quote:Op zondag 7 november 2004 10:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet het niet meer, help is ff mee, ik heb volgende maand 170 euro's maar watmoet ik er mee doen?
sparen staat niet in mijn begrippenlijstquote:Op zondag 7 november 2004 10:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
RaymanNL, gewoon sparen, simpel.
hmm, neequote:Op zondag 7 november 2004 10:14 schreef mordradead het volgende:
pikmin 2een mooie ps-two?
ik heb al een DVD spelerquote:Op zondag 7 november 2004 10:16 schreef mordradead het volgende:heb je dat nog niet eens
88 euro eentje bij de kruidvat :')
bij de mm mooie sony voor nog geen 200 euro maar verwacht geen hoogstaande kwaliteit
quote:Op zondag 7 november 2004 10:15 schreef RaymanNL het volgende:
Of zal ik het storten voor eeen goed doel
quote:Op zondag 7 november 2004 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik heb al een DVD speler, 5.1 set: trekpleister: 39.99
ff patse: onze homecinema set was 600 pleuro,quote:Op zondag 7 november 2004 10:17 schreef mordradead het volgende:
[..]ik heb ook een goedkope maar die was nog wel 250 euro
quote:Op zondag 7 november 2004 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ff patse: onze homecinema set was 600 pleuro,van panasonic
en hij speelt ook nog eens haast niks af ook, gewoon DVD, VCD en MP3 en muziek CD wel, maar verder niks, mijn eigen DVD speler van 42.- speel nog meer afquote:Op zondag 7 november 2004 10:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
SVCD, divX, Jpeg etcquote:Op zondag 7 november 2004 10:21 schreef mordradead het volgende:
wat wil je nog meer dansvcd......
ach ik mis het niet echt ofzowquote:Op zondag 7 november 2004 10:22 schreef mordradead het volgende:
divx speelt de mijne ook niet af... dat is echt kut
Als ik me niet vergis is de toegang alleen al 50 euro, en kun je pas het e.e.a. krijgen vanaf 200 euroquote:
Zo goed als jou was ik nog niet op de hoogte.quote:Op zondag 7 november 2004 10:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is de toegang alleen al 50 euro, en kun je pas het e.e.a. krijgen vanaf 200 euro![]()
ben je er geweest?quote:Op zondag 7 november 2004 10:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is de toegang alleen al 50 euro, en kun je pas het e.e.a. krijgen vanaf 200 euro![]()
Een vriend van mij die neemt daar regelmatig zakenrelaties mee naar toe. Hij heeft ooit een keer gevraagd om eens navraag te doen (hij spreekt geen nederlands)quote:Op zondag 7 november 2004 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ben je er geweest?
Ga een tostie makenquote:Op zondag 7 november 2004 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
Ik verveel me zo
nee dan krijgk em trug met een gforce3 en de helft geheugen...quote:Op zondag 7 november 2004 10:18 schreef mordradead het volgende:
zal ik hem voor je maken?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeequote:Op zondag 7 november 2004 11:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga een tostie makenPost je blevenissen van het hoe en wat hier
![]()
mijn moeder maakt nu bolletjes warmquote:Op zondag 7 november 2004 11:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga een tostie makenPost je blevenissen van het hoe en wat hier
![]()
ik weet zeker dat er spellen voor zijn die je aanspreken...quote:Op zondag 7 november 2004 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
een xbox halen? Neen, daar ben ik niet zo van, niet genoeg spellen die me aanspreken
Ja Rayman 3 is er op uit, maar die heb ik ook al voor de PC en Gamecube.quote:Op zondag 7 november 2004 11:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er spellen voor zijn die je aanspreken...
volgens mij is er ook een rayman voor de xbox![]()
en heel wat andere platformertjes..
Ninja Gaiden is leuk echt waar, heerlijk hack and slashquote:Op zondag 7 november 2004 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mijn moeder maakt nu bolletjes warm,
een xbox halen? Neen, daar ben ik niet zo van, niet genoeg spellen die me aanspreken
Halo (1) is zo langdradig en saai, hele tijd hetzelfdequote:Op zondag 7 november 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is leuk echt waar, heerlijk hack and slash![]()
![]()
En HALO zul je ook wel leuk vinden al die Grunts waar jij waarschijnlijk zo verliefd op zult worden![]()
neh! IK houd niet zo van first person shootersquote:Op zondag 7 november 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is leuk echt waar, heerlijk hack and slash![]()
![]()
En HALO zul je ook wel leuk vinden al die Grunts waar jij waarschijnlijk zo verliefd op zult worden![]()
er zijn nog zat andere spellenquote:Op zondag 7 november 2004 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
neh! IK houd niet zo van first person shooters
Dat jij het eerste level nou niet uit kunt spelen moet je Halo niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 7 november 2004 11:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Halo (1) is zo langdradig en saai, hele tijd hetzelfde
Aah joh hij moet nou eenmaal op HALO zeiken omdat hij weet wat mijn mening is over Pikminquote:Op zondag 7 november 2004 11:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat jij het eerste level nou niet uit kunt spelen moet je Halo niet kwalijk nemen.
Nou en? Tblijft een kickass gebeuren!quote:Op zondag 7 november 2004 11:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Halo (1) is zo langdradig en saai, hele tijd hetzelfde
Nee, Halo 2 lijkt me wat leuker maar ik zat in Level 4 en heb echt geen zin om verder te spelen. Hele tijd hetzelfde. Hopen dat bij Halo 2 minder is.quote:Op zondag 7 november 2004 11:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aah joh hij moet nou eenmaal op HALO zeiken omdat hij weet wat mijn mening is over Pikmin
Goedemorgen trouwens![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 11:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Iemand kan Halo ook niet leuk vinden hoor
rahl en ik vinden halo oock niet leuckquote:Op zondag 7 november 2004 11:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Iemand kan Halo ook niet leuk vinden hoor
koop wat spellen van mij, ik heb nog zwaar veel geld nodig.quote:Op zondag 7 november 2004 10:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet het niet meer, help is ff mee, ik heb volgende maand 170 euro's maar watmoet ik er mee doen?
Morgenquote:Op zondag 7 november 2004 11:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aah joh hij moet nou eenmaal op HALO zeiken omdat hij weet wat mijn mening is over Pikmin
Goedemorgen trouwens![]()
Dit is een Rayman postquote:Op zondag 7 november 2004 11:46 schreef capibar het volgende:
[..]
rahl en ik vinden halo oock niet leuck![]()
Waarom heb je die gesloopt?quote:Op zondag 7 november 2004 11:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Toen een homie en ik het wel weer gezien hadden, want het werd nooit echt een top-feest, gingen we maar weg. Komen we buiten, staat daar zo midden op zo'n weggetje in het centrum een bank.
Nouja, die heeft ons dus mooi niet overleefd. Leuningen eraf, bank was volgens mij ook redelijk ingezakt![]()
Vind hij stoerquote:Op zondag 7 november 2004 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom heb je die gesloopt?
Ik snap het echt niet...quote:Op zondag 7 november 2004 11:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
hij woont op texel, daar is dat normaal...quote:Op zondag 7 november 2004 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat hij midden op de weg stond.quote:Op zondag 7 november 2004 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2004 11:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
en toen hem nog eventjes opgezocht om z'n 40 euro terug te geven.
Ja valt tegen he he dat niet iedereen zo desperate is voor geld zoals jijquote:Op zondag 7 november 2004 11:51 schreef capibar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu wel een heel verhaal op gaan hangen over een oud vrouwtje die altijd tijdens haar wandeling even een bankje nodig heeft om uit te rusten halverwege haar loopje. En die nu aan komt lopen en ziet dat ze niet kan rusten, ze door moet lopen met haar zere heup. En dat ze vervolgens bij thuis komst zo'n pijn heeft dat ze moet gaan liggen.quote:Op zondag 7 november 2004 11:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Omdat hij midden op de weg stond.
Vlak voor we daar naar binnen gingen zagen we 2 bekenden al met dat ding slepen, dus wat dat betreft is het wel okay.
Leuning-stoten is btw best vet.
Jupquote:Op zondag 7 november 2004 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet...Maar ja ieder zn games denk ik dan maar weer.
Uiteraard gedraag jij je altijd als een heilige hequote:Op zondag 7 november 2004 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een heel verhaal op gaan hangen over een oud vrouwtje die altijd tijdens haar wandeling even een bankje nodig heeft om uit te rusten halverwege haar loopje. En die nu aan komt lopen en ziet dat ze niet kan rusten, ze door moet lopen met haar zere heup. En dat ze vervolgens bij thuis komst zo'n pijn heeft dat ze moet gaan liggen.
Maar als jij je plezier maar hebt gehad.
Het was niet zo'n bank, dude, dat soort banken slopen we ook niet nee.quote:Op zondag 7 november 2004 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een heel verhaal op gaan hangen over een oud vrouwtje die altijd tijdens haar wandeling even een bankje nodig heeft om uit te rusten halverwege haar loopje. En die nu aan komt lopen en ziet dat ze niet kan rusten, ze door moet lopen met haar zere heup. En dat ze vervolgens bij thuis komst zo'n pijn heeft dat ze moet gaan liggen.
Maar als jij je plezier maar hebt gehad.
Kheb het verhaal niet zo mee gekregenquote:Op zondag 7 november 2004 11:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup
Halo 2 heb ik trouwens gewoon met de releasedate binnen. Kan iemand nog even samenvatting geven van het verhaal in Halo 1?
wil je me sponseren?quote:Op zondag 7 november 2004 11:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja valt tegen he he dat niet iedereen zo desperate is voor geld zoals jij![]()
Kheb mn tijd wel gehadquote:Op zondag 7 november 2004 11:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uiteraard gedraag jij je altijd als een heilige he![]()
Je weet dat ik nog altijd een huishoudelijke hulp zoekquote:Op zondag 7 november 2004 11:55 schreef capibar het volgende:
[..]
wil je me sponseren?![]()
ow ok.quote:Op zondag 7 november 2004 11:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was niet zo'n bank, dude, dat soort banken slopen we ook niet nee.
Het was een oude, leren zitbank, die je normaal ín een huis zou vinden. Het feit dat 2 bekenden van ons ermee rond aan het slepen waren en achter hadden gelaten zegt genoeg.
nee dat weet ik nietquote:Op zondag 7 november 2004 11:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je weet dat ik nog altijd een huishoudelijke hulp zoek![]()
ik ben mijn pinpas kwijtquote:Op zondag 7 november 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
Kga zo vast geld pinnen voor Halo 2.
Dat is een verschrikkelijke last met deze dagenquote:Op zondag 7 november 2004 11:57 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben mijn pinpas kwijt![]()
Je moet veel covies doodschieten, Cortana zegt dat je de Index moet vinden, 343GS helpt je daar bij, Index terug naar de control room brengen, Cortana bitcht op 343GS, jij moet nu ook tegen 343GS's ventjes vechten, Flood en Covies alltogether. Keyes is gevangen genomen maar heeft cruciale informatie ofzo waar ze niet achter mogen komen, kwestie van even z'n kop eruit trekken.quote:Op zondag 7 november 2004 11:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup
Halo 2 heb ik trouwens gewoon met de releasedate binnen. Kan iemand nog even samenvatting geven van het verhaal in Halo 1?
Zijn we nu weer vriendjes?quote:Op zondag 7 november 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
ow ok.
quote:Op zondag 7 november 2004 11:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zijn we nu weer vriendjes?.
ik MOET hem vindenquote:Op zondag 7 november 2004 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is een verschrikkelijke last met deze dagen
Je kan toch ook pinnen in de winkelquote:Op zondag 7 november 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
Je gaat me niet vertellen DAT je zo DOM bent hequote:Op zondag 7 november 2004 12:00 schreef capibar het volgende:
[..]
ik MOET hem vinden![]()
kan je eigenlijk een nieuwe pas halen?
Uw saldo(¤): 32,44quote:Op zondag 7 november 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
Wat heb je in de aanbieding danquote:Op zondag 7 november 2004 12:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
Uw saldo(¤): 32,44
grrrrrrrrrrrrr
ik ga maar eens een enkeltje V&A nemen denk ik.
Uw saldo(¤): 1.326,28quote:Op zondag 7 november 2004 12:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrr
net alsof ik zoveel pinpas ervaring hebquote:Op zondag 7 november 2004 12:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen DAT je zo DOM bent he![]()
Uw saldo(¤): 340,89quote:Op zondag 7 november 2004 12:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrr
5 euro en je hebt een nieuwe.quote:Op zondag 7 november 2004 12:04 schreef capibar het volgende:
[..]
net alsof ik zoveel pinpas ervaring heb![]()
GCshop?quote:Op zondag 7 november 2004 12:05 schreef taart het volgende:
[..]
ik ook..3 dagen later
Zeg maar gerust 8 dagen laterquote:Op zondag 7 november 2004 12:06 schreef taart het volgende:
[..]
free record shop
lol, no way dat ik dat ga doen, ik heb net 60 euro aan zakgeld bij elkaar gespaardquote:Op zondag 7 november 2004 12:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
5 euro en je hebt een nieuwe.
btw, je hebt je oude toch wel laten blokkeren he?
ditquote:Op zondag 7 november 2004 12:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding dan![]()
ja dat wou ik nog wel doen ja, volgendemaandquote:Op zondag 7 november 2004 11:58 schreef taart het volgende:
bernie, koop m'n nes over
de mijne is goedkoperquote:Op zondag 7 november 2004 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja dat wou ik nog wel doen ja, volgendemaand
Dan wens ik je veel succesquote:Op zondag 7 november 2004 12:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
dit
ik zat te denken aan een tientje per stuk.
Dan heb ik pas dat geld, over 2 weken ofzowq, en ja, dat is niet volgende maandquote:Op zondag 7 november 2004 12:10 schreef taart het volgende:
[..]
waarom volgende maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |