abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2004 @ 20:58:17 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23863338
ja rook er es 1. En zorg dat ze kul nat is, wil ook wel es helpen..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23868623
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:17 schreef erodome het volgende:
Ik persoonlijk zweer bij eros, het is niet goedkoop, maar je hebt er maar weinig van nodig en op dat beetje kan je dan ook blind vertrouwen
Enige ervaring met 'durex glijmiddel topfun' op waterbasis? Is het beter/slechter dan dat eros? Dit was ook duur zat namelijk(6 euro voor n klein kutflesje).
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:13:45 #53
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_23868799
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:04 schreef roosjuh_007 het volgende:

Nu, mijn probleem is het volgende: mijn vriend is 2 jaar ouder dan mij en we zijn nu al 14 maanden samen. Ik neem de pil en sinds een paar maanden gaan we ook effectief met elkaar naar bed. Ten minste, dat probéren we.
Effectief met elkaar naar bed... ??

Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_23886094
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:06 schreef Mazora het volgende:

[..]

Enige ervaring met 'durex glijmiddel topfun' op waterbasis? Is het beter/slechter dan dat eros? Dit was ook duur zat namelijk(6 euro voor n klein kutflesje).
Nope, wel met wat andere, bv kruidvat eigen merk, geen glijmiddel was beter dan dat glijmiddel
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23916738
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:38 schreef JoPiDo het volgende:
is het een neger?
lol
peace, nd suck a !@$%
pi_23996568
een klein stukje erin... laten zitten tot het geen pijn meer doet.. dan een stukje verder.. etc.. bij mij werkte dat.. het deed de eerste paar keer wel pijn.. maar wordt steeds minder..
alcohol helpt ook wel
en hem eerst jou laten verwennen is ook een goed idee
hoop dat je inmiddels verder bent gekomen enzo... het komt wel goed.. geduld hebben..
pi_24001161
hallo...

Erodome geeft je die dildo/vibo tip...

Je kan dat toch ook bij je vriend uitproberen? Wat hebben je ouwelui dr mee te maken?
Een goeie vriend geeft zijn vriendin een dildo(-otje) cadeau, leuk met zijn 2en en een leuk souvenir voor als de relatie over is
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')