abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23120607
Hallo iedereen..

Ik heb gekozen om mijn bericht op dit forum te plaatsen omdat ik echt wel nood heb aan hulp en reacties, bedenkingen, ... En dit lijkt me een druk bezocht forum?
Nu, mijn probleem is het volgende: mijn vriend is 2 jaar ouder dan mij en we zijn nu al 14 maanden samen. Ik neem de pil en sinds een paar maanden gaan we ook effectief met elkaar naar bed. Ten minste, dat probéren we.
Telkens als hij bij mij naar binnen wilt gaan, krijg ik ongelooflijk veel pijn. Zelfs als hij er nog maar voor de helft 'in' zit. Soms stoot hij dan eens door en krijg ik een enorme pijnscheut waardoor we moeten stoppen. Dat is héél vervelend en nu voel ik me ook minderwaardig omdat hij vroeger wel kon vrijen met andere meisjes en bij mij lukt het niet...
Ik gebruik tampons dus begrijp ik écht niet hoe dit kan! Mijn gynaecoloog heeft ook al een uitstrijkje afgenomen bij mij en hij heeft ook niets speciaals gezegd. Moest er echt met mijn lichaam iets mis zijn, had hij dit toch wel gemeld?
Het is ook niet zo dat ik gespannen ben. Dit is echt de beste relatie die ik ooit heb gehad en hij is echt mijn beste vriend, we zijn zo ontspannen & helemaal onszelf bij elkaar... We proberen het nu rustig op te bouwen maar we merken beiden ook wel dat we geen enkele centimeter verder geraken; nooit... Ik ben bang dat we nooit seks gaan kunnen hebben.

Ik ben echt ten einde raad, wat moet ik doen? Heeft er nog iemand dit meegemaakt? Of ben ik de enige?

Groetjes,
Een bang meisje
pi_23120940
Als de sodemieter naar de lokale sexshop, haal een pot glijmiddel, en als je er dan toch bent neem dan ook een leuke dildo mee.
Bij thuiskomst maar eens flink oefenen met de aangeschafte spullen, als dat ook pijn doet ligt het echt aan je lichaam..
pi_23121099
idd, je kunt nog wel zo nat zijn, maar vaak is dat dan toch niet nat genoeg. Hoe natter je bent, hoe minder zeer het doet
Koop een grote tube glijmiddel en probeer het zo (ook al zal de hele boel ondergekliederd gaan worden
Probeer het ook langzaam op te bouwen... niet meteen kleren uit en huppakee.. een paar glazen wijn willen misschien ook helpen om je nog meer te ontspannen
Laat hem jou eerst met zijn vingers verwennen (en misschien ook nog met de tong), eerst 1, dan 2 en misschien nog een 3e vinger en daarna pas het echte werk.

Anders, als het echt niet werkt, terug naar de dokter... als het echt, echt, echt niet gaat
niet met het nodige opbouwwerk of met vingeren
niet met super veel glijmiddel
niet wanneer je zo ontspannen bent dat je bijna zweeft
want dan is er toch iets mis

Veel succes
Bite me!
pi_23121129
ook is het moeilijk omdat je nu misschien bang bent iedere keer wanneer het er van zal gaat komen. Probeer om niet in een vicieuze cirkel terecht te komen!!! Probeer om seks niet met pijn te associëren , anders zou het sowieso niet lukken

Anders, nog een tip voor als het echt niet lukt.... breng een bezoekje aan een seksuoloog
Bite me!
pi_23121194
is het een neger?
pi_23121326
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:38 schreef JoPiDo het volgende:
is het een neger?
pi_23121357
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:44 schreef daeri het volgende:

[..]

lekker constructieve post..
die tip van dat wijntje, glijmiddel en eerst rustig met de vingers beginnen is heel goed...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_23121472
Dank je wel!

Dat van eerst de vinger, dan de tong, dan pas het echte werk hebben we ook al geprobeerd maar het helpt niet.. Bedankt voor de tips! We kunnen idd eerst 1, dan 2, dan 3 vingers proberen en dan zien.. Echt bedankt.

-> PS: Laat mijn post geen signaal zijn om te stoppen met reageren

[ Bericht 12% gewijzigd door roosjuh_007 op 06-11-2004 16:29:21 ]
pi_23121513
het doet even pijn, daarna vind je het lekker

gewoon doorstoten dus
  zaterdag 6 november 2004 @ 15:54:33 #10
86305 Markman
Grappig hier.
pi_23121525
een van mijn ex-vriendinnetjes had dit ooit ook; nooit wat aan kunnen doen volgens mij. ik zou je wel laten onderzoeken daarvoor.
pi_23121553
Hierboven staat al wat, waaronder glijmiddel en paar glazen wijn (jij, niet hij). Wijn ontspant niet alleen jou, maar ook je spieren.
Daarnaast kan hij ook een klein stukje in je komen en dan zachtjes heen en weer 'wiebelen'. Als het goed is kan hij na verloop van tijd steeds een stukje verder, zonder dat het jou pijn doet. Je kunt dit eventueel ook zelf doen (hij ligt stil, jij beweegt).
Al met al moet je er echter wel op kunnen vertrouwen dat hij niet opeens door stoot en stopt wanneer jij dat wil.
pi_23121601
Bij mij lukte het ook niet meteen hoor en er was achteraf niks aan de hand, rustig blijven proberen, vooral niks forceren. Goed met elkaar blijven praten en je vooral niet minderwaardig voelen. Want een jongen die alleen bij je blijft om de sex, is geen goede om mee samen te blijven. Als het je echt te lang duurt zou je even naar de dokter kunnen gaan om de boel te laten controleren. Succes.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_23121636
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:51 schreef roosjuh_007 het volgende:
Dank je wel!

Dat van eerst de vinger, dan de tong, dan pas het echte werk hebben we ook al geprobeerd maar het helpt niet.. Bedankt voor de tips! We kunnen idd eerst 1, dan 2, dan 3 vingers proberen en dan zien.. Echt bedankt.

-> PS: Laat mijn post geen signaal zijn om te stoppen met reageren
En néén, het is geen neger!
Heb je wel eens gehoord van vaginisme? Dat is dat je je spieren (onbewust) aantrekt en zo de boel als het ware 'op slot' gooit. Dat kan bewust gaan maar ook onbewust. Meer over het onderwerp vaginisme en oplossingen daarvoor staan hier: http://www.seksuologie.nl/Vaginisme.htm
Glijmiddel lijkt mee uitstekende manier om het te proberen. Ook de één-en-dan-meerdere-vingers methode ook. En wat let je om samen te 'oefenen' met een vibrator? Is nog lekker ook
Succes ermee!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_23121657
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:54 schreef JoPiDo het volgende:

gewoon doorstoten dus
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_23121683
Klinkt een beetje als vaginisme.

Dat betekent dat je je spieren onbewust aanspant. Je hebt het zelf niet door, maar op het moment dat hij in de buurt komt van je vagina verkrampt de boel, waardoor gemeenschap onmogelijk of zeer pijnlijk is. Veel vrouwen die vaginistisch zijn kunnen geen tampons gebruiken doordat hun vagina bij elke vorm van penetratie verkrampt, maar er zijn ook een hoop vrouwen die het alleen krijgen als er echt seks gaat plaatsvinden.

In de eerste plaats is het belangrijk om de druk van de ketel te halen. De komende tijd dat jullie vrijen, doe je dat alleen zonder geslachtsgemeenschap. Je vrijt zoals jullie dat lekker vinden. Waarschijnlijk ontspant je lijf dan makkelijker, omdat er geen penetratie plaats zal vinden.

Vervolgens kun je langzaam aan gaan oefenen. Vingers (al dacht ik dat dat wel lukt bij jou, toch), misschien een kleine dildo... Op die manier went je lijf aan de penetratie en kun je leren welke spieren er van belang zijn, welke je moet ontspannen. Pas daarna volgt daadwerkelijk geslachtsgemeenschap. Gebruik in ieder geval glijmiddel, dat is altijd een stuk prettiger als je een beetje gespannen bent. En doe alles stap voor stap. Hij hóéft niet in een keer naar binnen, vandaag een centimeter, morgen twee. Doe het stapje bij beetje en probeer niet om in een keer naar binnen te stoten. Je lichaam reageert daar namelijk nog veel sterker op, gaat sterker aanspannen. Daar komt nog bij dat je vaginawand erg geïrriteerd kan raken van snel naar binnen stoten als je niet ontspannen bent, tot aan scheurtjes toe. Dat veroorzaakt weer nieuwe pijn, én een versterkte reactie van je lijf.

Dat is alles wat ik hier over weet, misschien is het een idee om een keer met een seksuologe te gaan praten. Vaak weten die ook wel het een en ander van dit soort aandoeningen en kunnen ze je prima helpen met oefeningen en tips...

En onthoud dat het niet aan jou ligt. Jij wilt graag, maar je lichaam werkt tegen. Dat is lastig, vervelend, maar dat maakt jou echt niet minder bijzonder. Ga ervoor meid en doe het stapje bij beetje...
pi_23126621
Ik had zelf ook al gedacht aan vaginisme maar had het dan een beetje uitgesloten aangezien ik wel tampons e.d. kan inbrengen. Maar telkens als we het opnieuw proberen & ik voel opnieuw die pijn, denk ik terug aan vaginisme omdat ik wel besef dat dit niet normaal is.. Ik hoop gewoon dat het dat níet is...
pi_23126976
Als je nu eerst eens het neuken laat voor wat het is, eerst even die (onbewuste) angst voor pijn los laten...

2 weken lang niet neuken, verder heerlijk vrijen, likken, vingeren, evt een vibrator ofzo e.d., maar niet neuken....
Koop ondertussen idd glijmiddel, koop van een goed merk, dan ligt het daar igg niet aan

Na die 2 weken kan je weer proberen te neuken, na heel lang voorspel, als je zo geil bent als maar kan, dat je het gevoel hebt dat je van elkaar klapt van geilheid proberen, goed glijmiddel erop, laat hem dan zijn pik even heen en weer bewegen tussen je lippen door(wat ervoor zorgt dat die niet klem gaan zitten of wat dan ook), rustig aan tegen je opening aanzetten, verder gaan met stimulatie van de klit en langzaam aan naar binnen laten glijden.

Bij pijn gelijk stoppen, niet erdoorheen proberen te gaan, gewoon rustig aan opnieuw beginnen.

Als hij probeert binnen te dringen geef dan eens wat tegendruk door zacht te persen, dat kan helpen tegen de pijn.
Ook je ademhaling kan een stuk schelen, bij pijn heb je de neiging je adem in te houden, niet doen, zodra hij duwt adem jij uit...
Probeer igg gewoon door te ademen.

Maar vooral, maak je niet zo druk, ik snap dat je je heel rot voelt, maar daar wordt het niet beter van, het gaat echt wel lukken en je bent niets minder waard omdat dit niet van een leien dakje gaat hoor!!!!!
Zoveel vrouwen hebben dit in het begin, je bent absoluut niet abnormaal, er is niets geks aan, alles wat je nodig hebt is wat vertrouwen en wat tijd, echt het komt helemaal goed!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23137253
als je deze reactie leest, lees bovenstaande nog maar eens allemaal opnieuw.
had het ook bij een ex.
pi_23139428
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:54 schreef JoPiDo het volgende:

gewoon doorstoten dus
pi_23142331
Hoi

Ik las dit topic bij mijn vriend en hij zei gelijk dat ik moest posten omdat wij een soortgelijk probleem hebben/hadden.
In het begin deed het bij mij ook ontzettend veel pijn. Van het inbrengen van vingers had ik helemaal geen last, maar zijn pik deed echt pijn.
Ik realiseerde me wel dat het niet opgelost werd als we het gewoon niet meer zouden proberen en op een gegeven moment ging het ineens een stuk makkelijker.
Dit wil helaas nog niet zeggen dat alle keren pijnloos zijn, ook al zijn we nu ruim een jaar verder.

We hebben verder wel alles geprobeerd en sommige standjes zijn voor mij lekkerder dan andere standjes. Ik boven, maar een beetje naar voren gekanteld bijvoorbeeld doet minder pijn dan als ik onder lig. Het binnendringen doet bij mij nog steeds pijn, maar als zijn pik dan 2 of 3 keer er goed in is geweest en dus helemaal nat is, glijdt het gewoon goed en gaat het heel makkelijk.
Er is dus nog wel hoop!

Bij mezelf merk ik ook nog steeds dat elke keer wanneer het op seks aankomt ik me voorbereid op de pijn. Die soms niet eens komt, maar ik associeer seks dus in het begin meestal wel met pijn.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Wat mij ook vooral geholpen heeft is het feit dat mijn vriend erin is blijven geloven dat het op een dag wel goed zou komen. Hij is echt een grote steun voor me.
  zondag 7 november 2004 @ 15:38:50 #21
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_23142440
Google maar eens op 'Vaginisme'
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_23144203
waarom denkt iedereen altijd meteen aan vaginisme?
Ze schrijft zelf dat ze wel vingers en tampons naar binnen kan schuiven duz...
  zondag 7 november 2004 @ 17:09:48 #23
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_23144424
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:00 schreef MarSuperstar het volgende:
Dan is het een meer ontspannen situatie blijkbaar.

wtf weet ik hier nou van
pi_23145710
quote:
Op zondag 7 november 2004 15:34 schreef MarSuperstar het volgende:
Het binnendringen doet bij mij nog steeds pijn, maar als zijn pik dan 2 of 3 keer er goed in is geweest en dus helemaal nat is, glijdt het gewoon goed en gaat het heel makkelijk.
Er is dus nog wel hoop!
Zou je dan niet gewoon glijmiddel gebruiken en zijn penis even insmeren daarmee, van eikel tot basis? Dan is hij gelijk nat. Heb je helemaal geen pijn meer. Je gaat toch niet eigenwijs zitten doorduwen als het niet prettig voelt, of ben ik nou achterlijk? Zeker niet als er zo'n simpele oplossing voor is. Overigens hou je op deze wijze die pijn nog in stand ook, daar je nu steeds je slijmvlies irriteert als hij binnen dringt, waardoor dit nooit op een goede wijze kan helen en altijd pijn zal blijven doen. Nee, gewéldige oplossing, zo maar even doorduwen.
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:00 schreef MarSuperstar het volgende:
Als het gaat om wel nat zijn, maar geen penis naar binnen kunnen krijgen, dan kan dat een vorm van vaginisme zijn, ja. Vaginisme is het onbewust samentrekken van de vaginaspieren als er voorwerpen binnen willen dringen. Er zijn verschillende mates van vaginisme. Zo zijn er vrouwen die niks naar binnen krijgen, maar ook vrouwen die met moeite een tampon naar binnen krijgen en zelfs vrouwen bij wie alles goed gaat behalve geslachtsgemeenschap.

Dus als ik het verhaal van de ts zo lees, ja, dan denk ik aan vaginisme. Misschien beter reacties lezen, aangezien ik dit hele stuk al eerder heb beschreven hierboven, incl. die gradaties.
  zondag 7 november 2004 @ 18:17:41 #25
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_23145791
zonder onbedoelde reclame te maken, ga naar de sexshop, haal Eros Pjjur, massage én glijmiddel(liefst degene op "siliconebasis" dan op waterbasis). Dit is echt waanzinnig spul, ten 2de is je vagina/schede misschien strak, doordat je onbewust je spieren aanspant?
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')