OMFG.....Arm bier....R.I.Pquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:26 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:![]()
Had ik dus gisteren om 19.30 wat flesjes bier in de diepvries gelegd, om ze er rond 8 uur weer uit te halen... Kom ik er vanochtend achter dat ik dat vergeten was.... Heel de diepvries meurt naar het bier, onderkant van flesjes eruit gesprongne, en een paar liter bier ijs gescatterd in mijn vriezer
.
GVD
Ik had opeens de godlike ingeving om me een fles Pushkin te nuttigenquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef NoizEkick het volgende:
Hoe kan je nou niet aan bier denken?![]()
Haha, ik ken het. Sinds dat het mij een keer is gebeurd doe ik geen bier meer in de diepvriesquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:26 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:![]()
Had ik dus gisteren om 19.30 wat flesjes bier in de diepvries gelegd, om ze er rond 8 uur weer uit te halen... Kom ik er vanochtend achter dat ik dat vergeten was.... Heel de diepvries meurt naar het bier, onderkant van flesjes eruit gesprongne, en een paar liter bier ijs gescatterd in mijn vriezer
.
GVD
Kweet ook nie.. maar de mijne hebben er zo'n 14 uur in gezetenquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:46 schreef Oosthoek het volgende:
Heb twee keer wat flesjes in de vriezer laten staan, maar ze zijn nog nooit kapot geknalt bij mij
Grolsch kan ik nog voorstellen, maar hoe de fuck kan je bier vergetenquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef Cheese het volgende:
Ik heb het ook een keer gehad met een grolsch beugel![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:18 schreef Luvinsio het volgende:
[..]
Grolsch kan ik nog voorstellen, maar hoe de fuck kan je bier vergeten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |