abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23407879
Tomek Iwan.

Ik moest toentertijd een keer bijna huilen om die gozer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23407949
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:19 schreef heiden6 het volgende:
Tomek Iwan.

En wat een neus had die kerel...tering
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23408084
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:22 schreef Suijk het volgende:

[..]

En wat een neus had die kerel...tering
Groter dan zijn linkervoet.

Hij die vent het voor elkaar kreeg om daarna nog naar PSV te gaan is me een raadsel.

Deze man past niet in de categorie vergeten voetballers, maar in de categorie voetballers om gauw te vergeten.
pi_23408134
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Ik ken nog een Pool die nog niet zo bekend was, toen Feyenoord hem haalde... Was geen miskoop.
Dudek?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_23408208
Juist F1Bas.

En Tomek Iwan, die woonde in Barendrecht zelfs...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 november 2004 @ 21:23:17 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23410991
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:19 schreef heiden6 het volgende:
Tomek Iwan.

daarna moesten wij er in Eindhoven om huilen, waarom die ooit gekocht is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23411383

Vind die neus nog wel meevallen hier
pi_23412020
Zijaanzicht anyone?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_23413024

Van de Tomek Iwan fanpage
  donderdag 18 november 2004 @ 22:43:09 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23413147
Is Philips ooit sponsor van Feyenoord geweest?
pi_23414953
Tomek Iwan fanpage? Wat doet 'ie tegenwoordig dan?
pi_23415206
Kiran Bechan per direct naar fc Groningen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23418354
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:00 schreef cultheld het volgende:
Kiran Bechan per direct naar fc Groningen.
Hoewel er nog wel met Ajax overeenstemming moet worden bereikt, lijkt FC Groningen de strijd om de 21-jarige rechtsbuiten Kiran Bechan te hebben gewonnen.
De noordelijke eredivisionist bereikte donderdag overeenstemming met de Ajacied, meldt RTV Noord. Bechan speelt in Jong Ajax en kwam vorig seizoen nog op huurbasis uit voor Sparta Rotterdam. FC Groningen-directeur Hans Nijland verwacht dat de rechter aanvaller wellicht maandag al met de Groningers zal meetrainen.

FC Groningen was niet de enige geīnteresseerde club in de 21-jarige. Ook Vitesse hengelde nadrukkelijk naar de gunsten van Bechan. ADO Den Haag had evenzeer interesse, maar had nog niet naar de speler geīnformeerd.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_23418773
Dat zal de weg voor De Ridder naar Vitesse vrij maken, als ze geld hebben.
pi_23419155
quote:
Chelsea boss Jose Mourinho looks set to halt his bid to sign Spanish midfielder Joaquin after receiving a dossier about his playboy lifestyle. (Daily Express)

Newcastle are bidding to sure up their defence with Rangers' Jean-Alain Boumsong. But the Scottish want Ŗ10m before parting company with the France international. (The Sun)

Portsmouth manager Harry Redknapp has sparked further controversy with club chairman Milan Mandaric, saying he feels unwanted at the club. (The Sun)

And now Redknapp is set to quit Fratton Park altogether in the on-going war of words with Mandaric. (Daily Mirror)

QPR's bid to bring Bolton striker Les Ferdinand to the club on loan has been rejected for a second time. (Daily Mirror)

The man bidding to bring Ferdinand to Loftus Road - current QPR boss Ian Holloway - could be on the move. He is the front-runner to become Wolves' new manager. (Daily Mail)

Liverpool have opened up their search for a new striker after Milan Baros was ruled out until Christmas. No names have come to the fore, as yet. (Daily Mail)

Everton's Thomas Gravesen looks set to sign a new contract with the Premiership high-flyers, but his decision could rest on whether they qualify for Europe. (Daily Mail)
pi_23429737
Louis van Gaal is kandidaat om de nieuwe trainer van Boca Juniors te worden. De Nederlander zou zelfs al een aanbod van Boca in beraad hebben. "Het is een eer dat een grote trainer als Van Gaal ons voorstel in beraad heeft", aldus Boca-preses Mauricio Macri in AD Sportwereld. Op de clubwebsite meldde Macri woensdag dat er nog niets concreet is.

De Argentijnse club is na het opstappen van Miguel Angel Brindisi vorige week op zoek naar een nieuwe coach. Oud-speler Jorge Benitez is tot het einde van dit seizoen aangesteld als vervanger. "Zijn filosofie (die van Van Gaal, red.) sluit aan bij de onze, maar we zijn nog in bespreking. We moeten geduldig zijn", liet AD Sportwereld verder uit de mond van Macri optekenen. Van Gaal is niet de enige kandidaat om de nieuwe coach van Boca te worden. Argentijnse media meldden eerder dat ook oud-bondscoach Daniel Passarella een aanbod heeft gekregen en ook Hernán Darío Bolillo Gķmez, ex-bondscoach van Ecuador en Colombia, is in beeld. "Het raden wie de nieuwe coach van Boca wordt is een aantrekkelijke bezigheid, maar er zijn dingen die waar zijn en dingen die niet waar zijn", aldus Macri woensdag op de website van Boca. "Noch Pompilio (vice-voorzitter, red.), noch iemand anders heeft Passarella een aanbod gedaan. Dit is absoluut niet waar (…) Laten we kalm blijven. Alle namen die worden genoemd zijn van gerespecteerde coaches die zonder twijfel iets zouden toevoegen aan de geschiedenis van de club, maar er is nog niets concreet." Over Van Gaal zei Macri eerder: "Van Gaal is een utopie. Een man met zo'n staat van dienst in de wereld komt niet snel naar Argentinië."

De tussenpersoon in de mogelijke overgang van Van Gaal naar Boca is FIFA-agent Christian Otero. Volgens Otero is het contact begonnen toen Boca-speler Gaston Sangoy de afgelopen zomer op proef ging spelen bij Ajax en Van Gaal nog technisch directeur was. De Amsterdammers huren de aanvaller dit seizoen van Boca. Van Gaal stapte vorige maand op als technisch directeur van Ajax, omdat zijn ambities niet strookten met de doelstellingen van de Amsterdamse club. De voormalig coach van Oranje, Ajax en FC Barcelona werd sindsdien onder meer in verband gebracht met Bayern München en Atlético Madrid.

Dacht ook ergens gelezen te hebben, dat die misschien bondscoach zou worden van Argentinie
pi_23430200
Dit verhaal heb ik al eerder op tv gehoord idd
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23431903
Zou wat zijn, Louis schreeuwend tegen die arme Argentijntjes. Tevéz jankend weg van de training.
www.thuisuiteten.nl
pi_23431982
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Zou wat zijn, Louis schreeuwend tegen die arme Argentijntjes. Tevéz jankend weg van de training.
En als Boca drie keer op rij verliest, kan Louis kogels gaan koppen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:55:28 #170
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23432203
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

En als Boca drie keer op rij verliest, kan Louis kogels gaan koppen.
Dan hoop ik dat ze 3 keer verliezen.
A.M.A.B
pi_23432738

Aanvaller Shota Arveladze zou in de aankomende winterstop graag naar Ajax Amsterdam willen verhuizen. In de periode 1997-2002 speelde Arveladze ook al voor de Amsterdamse club. In het jaar 2002 werd hij door Ajax verkocht aan zijn huidige club, Glasgow Rangers.

Komende zomer loopt het contract van Arveladze af in Schotland. Helaas komt de Georgier niet veel aan spelen toe en daar heeft hij besloten om Glasgow te verlaten. Volgens de Amsterdamse televisiezender AT5 zou Arveladze het liefst terug willen keren naar Ajax. De Glasgow Rangers verkeren op het moment in financiele problemen en daarom zijn ze bereid Arveladze al in de winterstop te verkopen.

Voorheen speelde de 31-jarige Georgier 96 competitiewedstrijden voor Ajax, waarin hij 55 keer scoorde.

pi_23432740
Buffel naar Club Brugge.
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:33:19 #173
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_23434426
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:17 schreef Heero87 het volgende:
Buffel naar Club Brugge.
Iets wat mij gezien zijn "Cercle-afkomst" eigenlijk enorm zou verbazen ... (veel meer dan Club die informeerde zal daar wel niet van aan zijn)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_23434605
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:17 schreef DGR1978 het volgende:

Aanvaller Shota Arveladze zou in de aankomende winterstop graag naar Ajax Amsterdam willen verhuizen. In de periode 1997-2002 speelde Arveladze ook al voor de Amsterdamse club. In het jaar 2002 werd hij door Ajax verkocht aan zijn huidige club, Glasgow Rangers.

Komende zomer loopt het contract van Arveladze af in Schotland. Helaas komt de Georgier niet veel aan spelen toe en daar heeft hij besloten om Glasgow te verlaten. Volgens de Amsterdamse televisiezender AT5 zou Arveladze het liefst terug willen keren naar Ajax. De Glasgow Rangers verkeren op het moment in financiele problemen en daarom zijn ze bereid Arveladze al in de winterstop te verkopen.

Voorheen speelde de 31-jarige Georgier 96 competitiewedstrijden voor Ajax, waarin hij 55 keer scoorde.
Leuk in een van mijn vorige reacties, vroeg ik me af of het geen goed idee was dat hij weer terug zou keren.
pi_23435582
Club heeft niet allen geīnformeerd. Marc Degryse is zelfs al naar Rotterdam afgezakt om daar te praten met Wotte.
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:01:09 #176
pi_23437199
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 22:12 schreef Heero87 het volgende:
Club heeft niet allen geīnformeerd. Marc Degryse is zelfs al naar Rotterdam afgezakt om daar te praten met Wotte.
Ja, maar persoonlijk denk ik dat hij bij een transfer naar Club Brugge niet meer met zijn vader (fanatiek Cercle supporter) door 1 deur zal kunnen , dus ik zou daar toch maar niet teveel op rekenen.
Degryse en de manager van Buffel schijnen trouwens wel goeie vrienden te zijn, misschien is dit gewoon een manier om de prijs van zijn transfer in de winterstop de hoogte in te jagen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 november 2004 @ 23:41:43 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23438293
Anderlecht is ook heeft ook interesse in Buffel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:44:39 #178
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23438359
Transfer voor Buffel naar België is toch geen vooruitgang? Ik zie hem eerder naar Liverpool gaan aangezien Benitez gecharmeerd is van Buffel en Liverpool een spitsenprobleem heeft.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 20 november 2004 @ 00:41:30 #179
pi_23439680
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:44 schreef RedGuy het volgende:
Transfer voor Buffel naar België is toch geen vooruitgang? Ik zie hem eerder naar Liverpool gaan aangezien Benitez gecharmeerd is van Buffel en Liverpool een spitsenprobleem heeft.
Op zich is een transfer naar Belgie uiteraard geen vooruitgang, maar dat kan het wel zijn als er geen andere interesse is , want hij moet dringend terug meer spelen (en onder Gullit zal dat niet lukken, blijkbaar)
pi_23442343
Een transfer naar de basis van Club Brugge is toch een vooruitgang ten opzichte van de bank van Feyenoord. Maar als Liverpool komt, dan zal het natuurlijk andere koek zijn. .

Ander transfergerucht: Sonck naar Brugge.
Ik zie het al voor me: voorlijn Buffel - Balaban - Sonck. .
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:11:36 #181
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23442990
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:14 schreef Heero87 het volgende:
Een transfer naar de basis van Club Brugge is toch een vooruitgang ten opzichte van de bank van Feyenoord. Maar als Liverpool komt, dan zal het natuurlijk andere koek zijn. .

Ander transfergerucht: Sonck naar Brugge.
Ik zie het al voor me: voorlijn Buffel - Balaban - Sonck. .
dat kun je Brugge niet aan doen, een door het ijs gęzakte spits aansmeren
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23444855
Gebruik hem juist en hij scoort.
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:15:13 #183
pi_23444881
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:13 schreef Heero87 het volgende:
Gebruik hem juist en hij scoort.
Sonck is in nederland juist gigantisch gezakt in het spelen in een 433 systeem ,
naar de enige ploeg in belgie gaan die ook 433 speelt zou dan ook een blunder van formaat zijn ...
pi_23451283
Vertegenwoordigers van Ajax hebben de afgelopen week verscheidene internationale wedstrijden bezocht om potentiële aanwinsten te bekijken. Trainer Ronald Koeman bezocht afgelopen woensdag zelf Griekenland - Kazakstan (3-1) om Angelos Charisteas aan het werk te zien. De Griekse spits van Werder Bremen scoorde twee keer.

"Wij denken dat hij haalbaar is, anders was ik niet helemaal naar Griekenland afgereisd", aldus Koeman in AD Sportwereld. Ook Jan Koller van Borussia Dortmund is een gegadigde. "Dat wordt financieel een lastig verhaal, maar we hebben hem nog lang niet helemaal uit ons hoofd gezet", aldus Koeman. Afgelopen dinsdag bekeken Ruud Krol en hoofdscout Ton Pronk Jong Armenië tegen Jong Roemenië om de Roemeense middenvelder Mihaita Plesan van Universitatea Craiova te bekijken.

Ex-Ajacied Nando Rafael van Hertha BSC is niet in beeld. De twintigjarige speler moest Ajax in 2002 noodgedwongen verlaten omdat de Centrale Organisatie Werk en Inkomen (CWI) geen tewerkstellingsvergunning afgaf. Rafael kwam in 1994 als asielzoeker naar Nederland vanwege de burgeroorlog in zijn geboorteland Angola. "Deze groep heeft spelers nodig die er al staan", reageert Koeman. "Nando is een talentrijke spits, maar wel eentje die nog moet groeien."

Ook twee andere ex-Ajacieden worden in verband gebracht met hun oude club, Shota Arveladze van Glasgow Rangers en Nwankwo Kanu van West Bromwich Albion. Arveladze liet aan de Amsterdamse TV-zender AT5 weten dat hij in de winterstop graag naar Amsterdam terugkeert. Kanu wil zijn tot medio 2005 doorlopende contract bij West Bromwich uitdienen. De Griekse spits Yannis Anastasiou blijft overigens tot het einde van zijn contract, medio 2005, bij Ajax. Hij mag niet tussentijds weg bij Ajax

En las in de metro dat Bergkamp mischien nog voor een jaar bijtekend bij Arsenal.
pi_23452707
Buffel is een zelde speler als Garcia dus ik zie de kans klein in dat hij naar LFC zou komen. Daarbij zoeken ze een echte spits
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_23463246
quote:
Manchester United manager Sir Alex Ferguson is aiming to replace Ryan Giggs with Real Madrid midfielder Santiago Solari in the summer. (Various)

Manchester rivals City are set for a Ŗ40m takeover in the New Year through Norwegian shipping magnate Inge Steensland. (Sunday Express)

Chelsea have moved to the front of the queue to sign Brazilian ace Robinho. The club have jumped a march on Real Madrid for the Ŗ14m star. (News of the World)

David Beckham has refused to open talks over a new deal with Real Madrid until the end of the season. (News of the World)

Liverpool are keeping a close eye on Malaga's Juanito after the midfielder called off fresh contract talks with the La Liga club. (Sunday Mirror)

But any hopes of signing Barry Ferguson look to have been quashed by the club's current striker crisis. (Sunday Mirror)

Arsene Wenger could offer Emmanuel Petit a return to Highbury on a short-term deal. The player has been training with the club. (Daily Star on Sunday)

Wenger also looks set to be boosted by news that Edu looks on course to sign a new contract with Arsenal. He is out of contract in the summer. (Various)

Middlesbrough are preparing a Ŗ3m bid to bring Norwich goalkeeper Robert Green to the Riverside in the New Year. He is being lined up as Mark Schwarzer is looking increasingly likely to leave the club. (Various)

Boro boss Steve McClaren is also being tempted with another foray into the transfer market for Ghanian international midfielder Derek Boateng. (Various)

Everton boss David Moyes has not given up his interest in Porto striker Benni McCarthy. He will most likely cost the majority of the Ŗ10m available to Moyes. (Various)

Moyes are also in interested in Tottenham front man Robbie Keane. Spurs have slapped a Ŗ7m price tag on his head. (Daily Star on Sunday)

Graeme Souness has given up hope of signing Chelsea midfielder Damien Duff. Instead he will sign three defenders. (News of the World)

Defensive target Jean-Alain Boumsong, however, won't be one of Souness' signings, insisting he would rather stay at Rangers instead. (Daily Star on Sunday)

One who may be on the way to St James' Park is Belgian international centre-half Daniel van Buyten. He previously tried to sign him for Blackburn Rovers. (The People)

Sheffield United boss Neil Warnock has his sights set on Garry Doherty after failing to sign Liverpool striker Neil Mellor. (Sunday Mirror)

Tottenham are planning to dip into the January transfer market by signing Portsmouth striker Yakubu and Dutch international midfielder Mark van Bommel. (Sunday Mirror)

A goalkeeping battle is on for the services of Fulham stopper Edwin van der Sar between Premiership rivals Arsenal and Manchester United. (Sunday Mirror)

Harry Redknapp will finally quit Portsmouth next week in the wake of his spat with chairman Milan Mandaric. (News of the World)

Four English clubs are battling for the services of Belgian goalkeeper Silvio Proto. The quartet in question targeting the Ŗ4m-rated player are Newcastle, Aston Villa, West Ham and Portsmouth. (News of the World)

Liverpool are to off-load Stephane Henchoz to Charlton and then use the Ŗ1m as extra collateral to lure Fernando Morientes to the club. (News of the World)

Former Tottenham boss Jacques Santini could make an immediate return to football management with Lens or Marseille. (Daily Star on Sunday)

Liverpool are going to make an official bid for Manchester City striker Nicholas Anelka in the New Year. The player is likely to cost Ŗ8m. (Daily Star on Sunday)

Olivier Bernard wants a staggering Ŗ8m to re-sign for Newcastle. (Daily Star on Sunday)

Leeds want to sign Crystal Palace midfielder Sean Derry for the bargain price of Ŗ250,000. (The People)

Lomana LuaLua is ready to turn his back on Portsmouth next year and instead make a move to French side Monaco. (The People)
Emmanuel Petit .. Dat die nog leeft joh.
  zondag 21 november 2004 @ 11:13:33 #187
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_23463378
Volgens L'Equipe Morientes terug naar Monaco, Nonda naar Ajax..
pi_23463406
De soap van Robinho houdt niet op, er is geen touw meer aan vast te knopen.
Viper 4 life
pi_23463531
quote:
Op zondag 21 november 2004 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boro boss Steve McClaren is also being tempted with another foray into the transfer market for Ghanian international midfielder Derek Boateng. (Various)
Twee Boatengs in één team
pi_23463748
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:14 schreef Heero87 het volgende:
Dan kan hij naast die andere klassespelers, Blondel en Victor, gaan zitten op de bank.
PSN: Tom2K
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 13:58:06 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23466254
quote:
Op zondag 21 november 2004 11:17 schreef Showtime het volgende:
De soap van Robinho houdt niet op, er is geen touw meer aan vast te knopen.
en volgens mij mag hij nog helemaal niet voor Chelsea spelen ivm met het niet krijgen van een werkvergunning
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23468785
Ajax zou een optie hebben op Shabani Nonda van AS Monaco.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 november 2004 @ 15:44:03 #193
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23468844
Leon Hese: PSV -> Helmond Sport
OJAAJOH?
pi_23470271
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:58 schreef rubbereend het volgende:
en volgens mij mag hij nog helemaal niet voor Chelsea spelen ivm met het niet krijgen van een werkvergunning
Dat is gunstig voor PSV, mocht Chelsea hem dan kopen kunnen ze hem in Eindhoven stallen.
Viper 4 life
pi_23470392
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:38 schreef Showtime het volgende:

[..]

Dat is gunstig voor PSV, mocht Chelsea hem dan kopen kunnen ze hem in Eindhoven stallen.
Idd, maar ja, ik zie PSV liever een spits halen die wat op kan brengen naast sportieve prestaties. Een Podolski lijkt wel onzichtbaar voor clubs als Juventus, Arsenal en Deportivo, om er maar eens drie te noemen die hem kunnen halen. Die jongen scoort aan de lopende band in de 2. Bundesliga en wordt alleen maar beter. Bayern heeft nu Makaay en het grote talent Guerrero, dus zal nu nog niet aan de poort rammelen voor hem, maar over een jaar of 2, 3 zeker wel. Die overbruggingstijd moet PSV benutten door hem in die tijd voor die mooie club uit Eindhoven uit te laten komen
pi_23470679
Jij wilt maar niet snappen dat Podolski nooit naar PSV zal komen...
www.thuisuiteten.nl
pi_23471059
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Jij wilt maar niet snappen dat Podolski nooit naar PSV zal komen...
Maar waarom zou hij dat niet willen dan?
pi_23471134
Omdat PSV voor hem niet interessant is. Die jongen kan straks overal spelen in Duitsland en heeft eerst beloofd Köln trouw te blijven dit seizoen. Bovendien betaalt PSV niet beter dan FC Köln.
www.thuisuiteten.nl
pi_23471184
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Omdat PSV voor hem niet interessant is. Die jongen kan straks overal spelen in Duitsland en heeft eerst beloofd Köln trouw te blijven dit seizoen. Bovendien betaalt PSV niet beter dan FC Köln.
PSV wilde Robinho toch zo'n supersalaris betalen? Dat is ongetwijfeld meer dan wat Podolski in Duitsland verdient. Bovendien is PSV dé ideale opstap naar échte topclubs (waar ik fc hollywood niet onder versta) zoals Juventus, Barcelona, Valencia, AC Milan en Chelsea.
  zondag 21 november 2004 @ 17:24:39 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23471268
Podolski zal nooit naar Nederland vertrekken. Da's zo'n beetje de Duitse Wayne Rooney. Kost te veel, wil te veel, kan naar teveel Duitse clubs in de Bundesliga. Gaat 'ie voor z'n plezier echt niet spelen bij PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')