Online met vriendenquote:Op maandag 8 november 2004 19:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
.
En ik ga wel online bij vrienden..
Ik luisterde naar de radio, ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 8 november 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Hij had toch gewoon kramp?
Ja, dat kan alleen met een XBOX.quote:Op maandag 8 november 2004 19:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Online met vrienden![]()
Naar verluidt drinkt Saïdi op suikerfeest het liefst Joods bloedquote:Op maandag 8 november 2004 19:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis de 14e suikerfeest, dus voor Saïdi dubbel feest. Op wedstrijddagen eet hij gewoon.
We zullen zienquote:Op maandag 8 november 2004 20:07 schreef Zapper het volgende:
De ajacieden kunnen wel roepen dat het een wedstrijd op zich is, maar ook die worden beslist op basis van kwaliteit, en daar heeft Feyenoord toch iets meer van op dit moment. Meer dan een gelijkspel zit er echt niet in ...
6-0 in 1999, het hooghouden van Richard Witschgequote:Op maandag 8 november 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Leuke dingen in de klassieker:
6-0 in 1975, met 5 x Ruud Geels, met een zwevende kopbal. Meters boven de grond, die man!
Je vergeet erbij te zeggen wie er toen al kampioen wasquote:Op maandag 8 november 2004 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
6-0 in 1999, het hooghouden van Richard Witschge![]()
Dat hooghouden was in een compleet andere wedstrijd!quote:Op maandag 8 november 2004 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
6-0 in 1999, het hooghouden van Richard Witschge![]()
En Assimarakisquote:Op maandag 8 november 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Maar Aggelos wil ik wel bij Ajax zien!
Toen wonnen we met 4-2, niet?quote:Op maandag 8 november 2004 21:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat hooghouden was in een compleet andere wedstrijd!
Goh! Wat ken jij je statistieken goed!quote:Op maandag 8 november 2004 21:23 schreef keeper het volgende:
Toen wonnen we met 4-2, niet?
Niet de meest betrouwbare bron!quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef Dos37 het volgende:
Volgens Derksen krijgt ajax hem dik op de kop. Kalou en Kujit lopen zo door de verdedeging heen
Ja, weet ik veel man. We winnen altijd van feyenoord, dan is het moeilijk te herinneren in welk jaar ook al weer met hoeveel.quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Goh! Wat ken jij je statistieken goed!
Ja, dat weet ik wel. Spelers hadden "Voetbal verziek het niet" op de shirts en verder helemaal geen sponsoring.quote:Die wedstrijd was de eerste wedstrijd na het Beverwijk incident, zonder uitsupporters. Het regende pijpestelen in de Kuip, en ajax won met 1-0 zo rond de 70e minuut!
Ach, Derksen zei zelfs aan het begin van het seizoen nog dat Ajax de beste selectie had, dus die veranderd nogal snel van mening.quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef Dos37 het volgende:
Volgens Derksen krijgt ajax hem dik op de kop. Kalou en Kujit lopen zo door de verdedeging heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |