kut is dat he, als je zo weinig kampioen wordtquote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als Saïdi nou in zijn eerste actie de knieschijven van zigeuner kapottrapt, dan hebben wij ook weer een reden om feest te vieren.
Zolang we maar winnenquote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef Bjoro het volgende:
10 nationaliteiten in 1 elftal......de enige die dubbel was....zuid-afrika
Gaat moeilijk worden... zelfs de selectie die gister van willem 2 won acht ik niet goed genoeg om Feyenoord te verslaan. Er zit maximaal een gelijkspel in voor Ajax.quote:Op maandag 8 november 2004 17:48 schreef superjoden het volgende:
Ben benieuwd welke 11 ome Ronald uit de hoge hoed zal toveren... maakt niet uit hoe er gewonnen gaat worden als de 3 punten maar thuis blijven
Kut he als je zo weinig te vieren hebt.quote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als Saïdi nou in zijn eerste actie de knieschijven van zigeuner kapottrapt, dan hebben wij ook weer een reden om feest te vieren.
Bullshit, Ajax - f'noord is een wedstrijd op zich.quote:Op maandag 8 november 2004 17:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Gaat moeilijk worden... zelfs de selectie die gister van willem 2 won acht ik niet goed genoeg om Feyenoord te verslaan. Er zit maximaal een gelijkspel in voor Ajax.
Jaja, je kunt Ajax - Feyenoord beter spelen in PES4, misschien dat er daar wel iets te winnen valt.quote:Op maandag 8 november 2004 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit, Ajax - f'noord is een wedstrijd op zich.
Ajax gaat gewoon lekker winnen,.
En dat zegt een supporter van de 11 Internationale dwergen. Ajax lijkt Beveren wel uit Belgie dat met 10 Ivorianen speelt en 1 Belg. En dan scanderen alle supporters "JODEN JODEN JODEN" te belachelijk voor woorden, totale indentiteitscrisis die gastenquote:Op maandag 8 november 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
En hij heeft dan net suikerfeest gehad. Verwacht maar niet teveel van jullie knuffelallochtoontje.
quote:Op maandag 8 november 2004 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Provocerende spandoeken worden geweerd zondag, hopelijk laten zie jodenvlaggen dan ook eens thuis!
Zou dat in het voordeel van 1 van de 2 ploegen zijn?quote:Op maandag 8 november 2004 18:59 schreef mitt het volgende:
Vink als scheids
Ik moet nog wachten tot half november.quote:Op maandag 8 november 2004 18:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jaja, je kunt Ajax - Feyenoord beter spelen in PES4, misschien dat er daar wel iets te winnen valt.
Waarvan twee Moslims. Wat is in Jahwehsnaam je punt?quote:Op maandag 8 november 2004 18:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
En dat zegt een supporter van de 11 Internationale dwergen. Ajax lijkt Beveren wel uit Belgie dat met 10 Ivorianen speelt en 1 Belg. En dan scanderen alle supporters "JODEN JODEN JODEN" te belachelijk voor woorden, totale indentiteitscrisis die gasten![]()
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n online-freak, gewoon potjes tegen mijn broertje of tegen vrienden en de Master Leauge vind ik prima.quote:Op maandag 8 november 2004 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot half november.
Op de XBOX versie. Die kan namelijk WEL online.
Tot die tijd ben ik dik tevreden als Ajax zoals gewoonlijk weer wint van f'noord..
Als jullie het roepen is het een 'geuzennaam' als de rest het roept is het 'antisemitisme'!quote:Op maandag 8 november 2004 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verder ben je wsl ook niet echt bekend met de term "geuzennaam", maar dat maakt niet uit hoor..
volgens de media wel ja.quote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als jullie het roepen is het een 'geuzennaam' als de rest het roept is het 'antisemitisme'!
Is die nieuw bij Ajax.quote:Op maandag 8 november 2004 16:40 schreef EmPulSe het volgende:
1-0. Rosales of Mitea.
Is een neef van Vennegoor of Hesselink!quote:Op maandag 8 november 2004 19:50 schreef Luni het volgende:
Is die nieuw bij Ajax.
Ik vind dat net zo belachelijk als jij.quote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als jullie het roepen is het een 'geuzennaam' als de rest het roept is het 'antisemitisme'!
Tis de 14e suikerfeest, dus voor Saïdi dubbel feest. Op wedstrijddagen eet hij gewoon.quote:Op maandag 8 november 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En hij heeft dan net suikerfeest gehad. Verwacht maar niet teveel van jullie knuffelallochtoontje.
(is ie trouwens niet geblesseerd?. )
Ik kan niet wachten tot Charisteas in het shirt van Ajax er een stuk of 4 tegen f'nerd inprikt.quote:Op maandag 8 november 2004 19:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n online-freak, gewoon potjes tegen mijn broertje of tegen vrienden en de Master Leauge vind ik prima.
En ik ga wel online bij vrienden..
Zometeen maar weer eens 0-6 winnen in de aRENa.
En dan te bedenken dat er na de oorlog leden van ajax geroyeerd zijn omdat ze banden met de Duitsers hadden.quote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |