quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat is natuurlijk veel indrukwekkender dan onverslagen de CL te winnen, waaronder 3x Milan en onder het genot van een staande ovatie in Bernabeu van het veld af stappen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hooliganachtig.quote:Op maandag 8 november 2004 12:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat fontje is trouwens echt het summum van triest..
Ben jij ook al zo bang.quote:Op maandag 8 november 2004 12:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hooliganachtig.
Angstaanjagend derhalve.
Vinkquote:Op maandag 8 november 2004 11:36 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben benieuwd wie de schieds gaat zijn, die kan bepalen of de wedstrijd een beetje leuk wordt, door laten voetballen ed.
Ik liet spontaan een poepje.quote:Op maandag 8 november 2004 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo bang.
Waarom geen Belgquote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef JeroenV het volgende:
Is dat wat eigenlijk die Vink? Ik ken hem als een van de weinigen amper voor me halen.
Ik vind het een zwakke scheidsrechter. Ik begrijp het besluit van de KNVB niet om hem aan te wijzen. Er zijn denk ik wel minimaal 5 a 10 betere scheidsrechters voor deze wedstrijd.quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef JeroenV het volgende:
Is dat wat eigenlijk die Vink? Ik ken hem als een van de weinigen amper voor me halen.
*ril*quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Het maakt niet uit wie er fluit, het zijn toch allemaal vrienden van de jodenquote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het een zwakke scheidsrechter. Ik begrijp het besluit van de KNVB niet om hem aan te wijzen. Er zijn denk ik wel minimaal 5 a 10 betere scheidsrechters voor deze wedstrijd.
Ja, of Temmink.quote:Op maandag 8 november 2004 14:49 schreef VoreG het volgende:
Ik ben allang blij dat Van Egtmond het niet is...
0-2 en 1-3 zijn in principe dezelfde uitslagen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog 1-3.
In principe wint Ajax gewoon van Feyenoordquote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef RedGuy het volgende:
[..]
0-2 en 1-3 zijn in principe dezelfde uitslagen.
In principe ja. Maar als Saidi speelt zet je hem fijn op vd Fart en Paauwe en Ananas zijn beiden even traag dus Paauwe op die Griek en dan zal Ajax niet scoren.quote:Op maandag 8 november 2004 16:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In principe wint Ajax gewoon van Feyenoord![]()
Ik ben er al zeker van dat we gaan winnen!quote:Op maandag 8 november 2004 16:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
In principe ja. Maar als Saidi speelt zet je hem fijn op vd Fart en Paauwe en Ananas zijn beiden even traag dus Paauwe op die Griek en dan zal Ajax niet scoren.
Godverdomme, dat wordt een hele week zenuwachtig zijn.
En ik maar denken dat je een neus was.quote:Op maandag 8 november 2004 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben er al zeker van dat we gaan winnen!![]()
Ik mis de 6 CL wedstrijden die ook bij dat seizoen horen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Als Saïdi nou in zijn eerste actie de knieschijven van zigeuner kapottrapt, dan hebben wij ook weer een reden om feest te vieren.quote:Op maandag 8 november 2004 16:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
In principe ja. Maar als Saidi speelt zet je hem fijn op vd Fart en Paauwe en Ananas zijn beiden even traag dus Paauwe op die Griek en dan zal Ajax niet scoren.
Godverdomme, dat wordt een hele week zenuwachtig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |