Waar gaat het heen met de wereld, Brabanders gedragen zich als Amsterdammers.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef The_Hives het volgende:
das niet nieuw de laatste weken
Ik zie best wel aankomen, dat er een bal van zijn voet springt en die toevallig in het doel verdwijntquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Showtime het volgende:
Wat zijn er akelig veel mensen die nog steeds denken/hopen dat Rosales een doelpunt gaat maken.
De kans is nog groter dat je door de bliksem wordt getroffen op het moment dat je op je staatslot kijkt en ziet dat je de jackpot heb gewonnen.![]()
Ach, de grootste Ajax overwinning sinsd tijden vond plaats tijdens het rampseizoen onder Wouters......quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:13 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk valt er geen zinnig woord over te zeggen, maar het is altijd leuk om voorspellingen te doen. Het is waar dat deze wedstrijden op zich staan, maar vorm zegt zeker wel íets.
Laat die Amsterdammers maar met FC Adriaanse om de derde plaats uitvechtenquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:13 schreef heiden6 het volgende:
Vanuit Amsterdam hebben PSV en Feyenoord weinig meer te duchten.
Wie wordt er 2e dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Laat die Amsterdammers maar met FC Adriaanse om de derde plaats uitvechten![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Laat die Amsterdammers maar met FC Adriaanse om de derde plaats uitvechten![]()
PSVau.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:19 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Wie wordt er 2e dan?
Wij worden # 1quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PSVau.
Zal me niks verbazen als Co nog Ajax behang heeft en een dartbord met Koeman en Beenhakker hun hoofden er op.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef heiden6 het volgende:
Cotje zal wel intens genieten van de huilende Koeman na elke wedstrijd, net als ik overigens.
6-0 bedoelt iequote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef popolon het volgende:
Ajax - Feyenoord : 8-2.
Net zoals in '83.
Vandaar die "sinds tijden"quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef popolon het volgende:
Ajax - Feyenoord : 8-2.
Net zoals in '83.
en toen werd je wakker en bleek het een droom te zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:39 schreef VoreG het volgende:
Het zal een spannende wedstrijd worden waarbij Feyenoord eerst op voorsprong kom, ik helemaal gek word en dat Ajax daardoor er gelijk 3 gaat scoren en we dus met 3-1 winnen.
Da's al lang duidelijk dat we kampioen worden, zelfs met zo'n slapjanus als Koeman.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:36 schreef keijz het volgende:
2-0
Het begin van reeks die naar het kampioenschap leidt
Ach komopquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:36 schreef keijz het volgende:
2-0
Het begin van reeks die naar het kampioenschap leidt
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach komop
hoeveel weken achterelkaar zeggen we dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |