quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:39 schreef Spideyman het volgende:
'94 ontslag Koeman
**marked**. Ik kom hier op terugquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
0-4, mark my words
Jij hebt er wel kijk op.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:39 schreef Spideyman het volgende:
Ik zeg
2-4
'56 Bosschaart
Net als bij PSV-Ajax twee weken terug zeker.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk 2-1 voor Ajax. Vorm is meestal irrelevant op een of andere manier tjdens deze kraker..
jep verschil is dat we bij psv bijna nooit winnen en tegen feyenoord wel.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als bij PSV-Ajax twee weken terug zeker.![]()
Dat is natuurlijk ook geen klassieker hequote:Op zaterdag 6 november 2004 15:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als bij PSV-Ajax twee weken terug zeker.![]()
jij ookquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Jij hebt er wel kijk op.![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:10 schreef jpzegthallo het volgende:
Lobont
De Jong Heitinga Escude
Pienaar Obodai Galasek Sneijder
Rosales vd Vaart.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jij ook![]()
[..]
Ik denk dat een overwinning van Ajax gunstiger is voor PSV dan een overwinning van Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:57 schreef cultheld het volgende:
Kalou helpt PSV in het kampioenszadel door in de eerste helft met een prachtige solo 4 Ajacieden uit te spelen alvorens hard in de kruising te schieten en herhaalt dat kunstje nog eens in de tweede helft. Kuijt en Ono maken de andere doelpunten
Wordt het wel een mooie wedstrjid? Of hoef ik niet heenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:19 schreef DrXLTrouble het volgende:
1 -1 , zeker weten!!
Heb jij de laatste tijd van een van de 2 nog mooie wedstrijden gezien?quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wordt het wel een mooie wedstrjid? Of hoef ik niet heen
Ik denk dat het niet veel uit maakt, we pakken ook tegen Feyenoord 6 puntenquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat een overwinning van Ajax gunstiger is voor PSV dan een overwinning van Feyenoord.
Een PSV supporter met de arrogantie van een Ajax supporter, wat klopt er niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uit maakt, we pakken ook tegen Feyenoord 6 punten
das niet nieuw de laatste wekenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
Een PSV supporter met de arrogantie van een Ajax supporter, wat klopt er niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |