FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Brabus E V12 2004.
Moduszaterdag 6 november 2004 @ 12:12









Technische Daten: V12 vorn längs; drei Ventile/Zylinder; zwei obenliegende Nockenwellen; Hubraum 6233 cm3; Leistung 470 kW (640 PS) bei 5300/min; max. Drehmoment 1026 Nm bei 1750/ min; Heckantrieb; Fünfgangautomatik; Tank 80 Liter; L/B/H 4818/1822/1400 mm; Reifen 255/35-285/30 ZR 19; Leergew. 2000 kg; Spitze (mit kurzer Hinterachse) 320 km/h; 0-100 km/h in 4,5 Sekunden; Bremsweg aus 100 km/h kalt/warm 36,5/36,7 Meter; Testverbr. 17,6 Liter/100 km (S plus); Preis 345.680 Euro
Bron: AutoBild. Op http://www.brabus.com staat nog geen info.

[ Bericht 6% gewijzigd door Modus op 06-11-2004 12:26:24 ]
hifonicszaterdag 6 november 2004 @ 12:16
Holy shit
BLADEZZzaterdag 6 november 2004 @ 12:21
Onwijs
hermandepermanzaterdag 6 november 2004 @ 12:24
't leest echt fijn

enne... het BLIJFT een mercedes
optifreezaterdag 6 november 2004 @ 12:26
das de v12 bi turbo die onder de het naampje 65 amg in de s, sl en cl word geleverd...en dan nu in de E...dat moet echt super snel gaan..
Hyperdudezaterdag 6 november 2004 @ 12:30
20,3 L/100km


2e foto
M5zaterdag 6 november 2004 @ 13:29
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:26 schreef optifree het volgende:
das de v12 bi turbo die onder de het naampje 65 amg in de s, sl en cl word geleverd...en dan nu in de E...dat moet echt super snel gaan..
Het is niet het zelfde blok, maar waarschijnlijk wel op dat blok gebaseerd, de 65 AMG heeft 5,980 liter inhoud voor 6,233 liter van Brabus.
WalfredGeesinkzaterdag 6 november 2004 @ 14:04
Jammer van die ster
itsontodayzaterdag 6 november 2004 @ 14:05
Wat een ontzettend smerige bekleding, die vind je in de eerste de beste geimporteerde mercedes 190d taxi.
M5zaterdag 6 november 2004 @ 14:07
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:05 schreef itsontoday het volgende:
Wat een ontzettend smerige bekleding, die vind je in de eerste de beste geimporteerde mercedes 190d taxi.
bij brabus kan alles custom.. als je maar betaald
itsontodayzaterdag 6 november 2004 @ 14:08
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:07 schreef M5 het volgende:

[..]

bij brabus kan alles custom.. als je maar betaald
gelukkig want GADVERDAMME
PeuRaczaterdag 6 november 2004 @ 14:27
Zo'n duure bak, en dan het standaard (em cheapo) navi erin
Googolplexianzaterdag 6 november 2004 @ 14:30
Welk koppel WANNEER? De tering zeg wat een motor!

max. Drehmoment 1026 Nm bei 1750/ min
Maksterzaterdag 6 november 2004 @ 14:31
Lekker zeiken met zijn allen maar 1026 NM Koppel de TERING zeg ik je
Maksterzaterdag 6 november 2004 @ 14:32
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
Welk koppel WANNEER? De tering zeg wat een motor!

max. Drehmoment 1026 Nm bei 1750/ min
Anders zeggen we precies het zelfde
SwOoShzaterdag 6 november 2004 @ 14:38
wat een dure auto zeg... dat ding is bijna 3 x zo duur als de nieuwe bmw m5
Oosthoekzaterdag 6 november 2004 @ 14:53
En een aktieradius van 400 km
Sjoewezaterdag 6 november 2004 @ 14:58
Gecombineerd gebruikt van bijna 1 op 5
Ach als je jezelf zo'n apparaat kan veroorloven kijk je natuurlijk ook niet op 80 liter euro95.
Scrutinizerzaterdag 6 november 2004 @ 14:58
345 duizend euro Dat is een dure taxi
M5zaterdag 6 november 2004 @ 15:01
wel 'n twin turbo taxi.
PACERMANzaterdag 6 november 2004 @ 15:47
dat is nou een vette bak
pieter_pontiaczaterdag 6 november 2004 @ 15:47
Wat vind ik die E toch een mooie bak! En dat voor een Mercedes
Met zo'n blok trek je de straten uit het dorp.
Alleen die roostertjes in de kap zijn wel erg lelijk
RedArrow68zaterdag 6 november 2004 @ 17:56
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n duure bak, en dan het standaard (em cheapo) navi erin :')
De enige meerwaarde van zon groter scherm (COMAND) is dat je een kaart hebt. Aangezien het een fatsóenlijk navisysteem is (instead of zo'n :') tomtom :') ding) heb je dat never nodig...

Maar t zieter natuurlijk wel leuk uit

[ Bericht 18% gewijzigd door RedArrow68 op 06-11-2004 18:03:22 ]
Alexxxxxzaterdag 6 november 2004 @ 17:58
ik vind m leuk
Tomzaterdag 6 november 2004 @ 18:02
ben pas nog bij Brabus geweest
pics

edit: wat een trieste reacties trouwens zeuren over dat het een Mercedes is.. stel je voor dat mensen je voor boer of pooier zouden zien. En dan zeuren over het verbruik triest... of posten diegene dat ook in de Ferrari topics?
Alexxxxxzaterdag 6 november 2004 @ 18:03
Brabus doet tegenwoordig toch ook vrachtwagens tunen?
M5zaterdag 6 november 2004 @ 18:52
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Brabus doet tegenwoordig toch ook vrachtwagens tunen?
Ze hebben een keer een v8 in een busje gelepeld. (MB Viano) Maar vrachtwagens niet dacht ik
Kaj_Azaterdag 6 november 2004 @ 19:12
Vinnievwzaterdag 6 november 2004 @ 19:22
Wat een auto, en dat vermogen! Zou ie geknepen zijn op 250 trouwens?

Snap alleen dat gezeur over Mercedes niet.. Vind het prachtige auto's met perfecte rijeigenschappen.
Cyberdoggzondag 7 november 2004 @ 00:02
Waar leest iedereen dat ie turbo's heeft. Volgens mij doet ie het gewoon zonder hoor.
yupzondag 7 november 2004 @ 00:48
quote:
Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
Waar leest iedereen dat ie turbo's heeft. Volgens mij doet ie het gewoon zonder hoor.
Omdat die V12 nevernooitniet 1076 nm bij 1750 tpm kan afgeven zonder turbo misschien:?

Verder hebben ze een vrachtwagenmotor ofzo erin gelepeld motherfucker wat voor modderfokking trap in je rug zal je krijgen met 1076 nm @ 1750 tpm, ONGELOFELIJK gewoon

2000 kilo gaatnergensmeerover.nl maja daar krijg je wel 1076 nm voor terug

Als je het gas VOL intrapt met 120 ofzo kan je volgens mij een rolling burnout mee maken modderfokker wat indrukwekkend

Gewoon modderfokking indrukwekkend apparaat, een van de weinige Mercs waar ik gewoon dik respect voor heb
Skyscapezondag 7 november 2004 @ 02:02
Motherfuck zeg.
Hugsterzondag 7 november 2004 @ 03:23
quote:
Op zondag 7 november 2004 02:02 schreef Skyscape het volgende:
Motherfuck zeg.
motherfucker
Catch22-zondag 7 november 2004 @ 05:17
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 19:22 schreef Vinnievw het volgende:
Wat een auto, en dat vermogen! Zou ie geknepen zijn op 250 trouwens?

Snap alleen dat gezeur over Mercedes niet.. Vind het prachtige auto's met perfecte rijeigenschappen.
precies 250.. en over de 1000pk en meer dan duizend nm, geknepen

denk het wel he

gewelidige rij-eigenschappen, ooit een bmw of porsche gereden?
quote:
Op zondag 7 november 2004 00:48 schreef yup het volgende:

[..]
yeah modderfok!
S1nn3rzzondag 7 november 2004 @ 08:11
Lekkere auto

Die prijs
DeBastaardzondag 7 november 2004 @ 10:48
Heb je ook een leuke ferrari voor ... en dat heeft meer klasse (en wegligging ) als een brabus :x
yupzondag 7 november 2004 @ 12:11
quote:
Op zondag 7 november 2004 05:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

precies 250.. en over de 1000pk en meer dan duizend nm, geknepen

denk het wel he

gewelidige rij-eigenschappen, ooit een bmw of porsche gereden?
[..]

yeah modderfok!
Hij kan 320 km/u (lezen vriend )

Maar ik weet 100% zeker dat ie begrenst is, dat was de oude E V12 ook (met 7.3 liter V12 ofzo)...
Nerdmanszondag 7 november 2004 @ 12:45
Erg indrukwekkend koppel
Brabus weet wel wat ze doen....
De bekleding is wat minder, maar ik vemoed dat als je 350 k voor een auto lapt dat een 10 k extra voor custom leder ook wel te overzien is...
UnrealMarczondag 7 november 2004 @ 12:51
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 18:02 schreef Tom het volgende:
ben pas nog bij Brabus geweest
pics


Die versnellingspook!!!!! :'( :'(
M5zondag 7 november 2004 @ 13:00
quote:
Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
Waar leest iedereen dat ie turbo's heeft. Volgens mij doet ie het gewoon zonder hoor.
Dit blok is gebaseerd op de motor die in de S600/SL600/CL600 ligt, waar ook het 65 AMG blok, en de V12 uit de Maybach zijn afgeleid. Al deze motoren hebben 2 turbo's. Overgens is het blok in deze E V12 van Brabus het zelfde motorblok dat in de Brabus-Maybach 57 ligt.


Het komt dus niet uit een vrachtwagen, het is geen diesel, en het geeft het piek vermogen af bij 5300 toeren.
PeuRaczondag 7 november 2004 @ 14:19
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 17:56 schreef RedArrow68 het volgende:

[..]

De enige meerwaarde van zon groter scherm (COMAND) is dat je een kaart hebt. Aangezien het een fatsóenlijk navisysteem is (instead of zo'n tomtom ding) heb je dat never nodig...

Maar t zieter natuurlijk wel leuk uit
Weet je hoe kut het kijk op zo'n klein schermpje, helemaal bij duitse snelheden, t COMMAND systeem zou standaard moeten worden ik vind t helemaal super dat als je een juiste gsm hebt, je vanaf t stuur door je telefoonboek kunt bladeren
RedArrow68zondag 7 november 2004 @ 14:42
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Weet je hoe kut het kijk op zo'n klein schermpje, helemaal bij duitse snelheden, t COMMAND systeem zou standaard moeten worden ik vind t helemaal super dat als je een juiste gsm hebt, je vanaf t stuur door je telefoonboek kunt bladeren
Kan ook bij het systeem wat er in deze brabus zit...
En bovendien gebruik je bij duitse snelheden het COMAND scherm niet, maar t scherm in de snelheidsmeter en dat is bij dit systeem hetzelfde als mij COMAND..

Ik ben het met je eens dat t natuurlijk veel relaxter is, maar ik vind het t geld niet waard vergeleken met het standaard systeem waar eigenlijk helemaal niks mis mee is
MrX1982zondag 7 november 2004 @ 14:47
Holy shit die motor

Dat uiterlijk

Zonde hoe Brabus het uiterlijk van bijna alle Mercedessen zo kan verpesten
yupzondag 7 november 2004 @ 15:53
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Holy shit die motor

Dat uiterlijk

Zonde hoe Brabus het uiterlijk van bijna alle Mercedessen zo kan verpesten
Enige wat ik vind is dat ze de uitlaten niet hebben verchroomd (voor zover ik kan zien), daardoor zien die uitlaten er een beetje goedkoop uit...
PeuRaczondag 7 november 2004 @ 16:08
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:42 schreef RedArrow68 het volgende:

[..]

Kan ook bij het systeem wat er in deze brabus zit...
En bovendien gebruik je bij duitse snelheden het COMAND scherm niet, maar t scherm in de snelheidsmeter en dat is bij dit systeem hetzelfde als mij COMAND..

Ik ben het met je eens dat t natuurlijk veel relaxter is, maar ik vind het t geld niet waard vergeleken met het standaard systeem waar eigenlijk helemaal niks mis mee is
daar zit wat in. Maar bij t command kun je dvdtjes kijken (tijdens mn stage wel eens gedaan, moest met een E320 CDI Avantgarde +Command naar Stuttgard, moet daar lang wachten).

plus dat t gewoon veel geiler staat zo'n groot scherm, ipv zo'n net niet schermpje.
MrX1982zondag 7 november 2004 @ 16:11
quote:
Op zondag 7 november 2004 15:53 schreef yup het volgende:

[..]

Enige wat ik vind is dat ze de uitlaten niet hebben verchroomd (voor zover ik kan zien), daardoor zien die uitlaten er een beetje goedkoop uit...
Ik denk dat het een bezuiniging is

Gelukkig weet de koper dat zijn auto niet goedkoop is

Ik vraag me trouwens af hoeveel van dat soort auto's er worden verkocht en nog belangrijker aan wie. Ik las een tijdje geleden een stukje in de autokampioen, toen waren ze bij Brabus in Bottrop en veel van die auto's hadden een Russisch kenteken en wij maar denken dat ze daar arm zijn
-Xerxes-zondag 7 november 2004 @ 16:22
Ik snap eik niet zo goed waarom ze in godsnaam geen fatsoenlijk interieur erin gezet hebben.
Tuurlijk, iedereen weet dat het kan als je maar betaald, maar als je je auto laat zien als reclame zegmaar, dan doe je er toch alles aan om hem zo mooi mogelijk te maken?!
BrickTopzondag 7 november 2004 @ 16:28
quote:
Op zondag 7 november 2004 08:11 schreef S1nn3rz het volgende:
Lekkere auto

Die prijs
Je krijgt er dan ook een hoop knopjes voor.

Stoere bak, jammer van de bekleding. Doe dan alles leer o.i.d.
StefanPzondag 7 november 2004 @ 19:05
Proest, met dat ding valt niet te rijden man. 1000Nm koppel bij 1750 toeren... kom op zeg. Leuk hoor, maar alleen als het in een sportauto zit die erop berekend is. Zo'n lelijke 4-deurs met de wegligging van een boot, dat is echt overkill. Ze zullen heus hun best wel gedaan om een goede ophanging/aerodynamica e.d. te maken, maar ja, you can't polish a turd
Morgionzondag 7 november 2004 @ 20:00
quote:
Op zondag 7 november 2004 12:11 schreef yup het volgende:

[..]

Hij kan 320 km/u (lezen vriend )

Maar ik weet 100% zeker dat ie begrenst is, dat was de oude E V12 ook (met 7.3 liter V12 ofzo)...
Ja, hij is idd begrensd. Zonder zou meer dan 340 km/u mogelijk moeten zijn
yupzondag 7 november 2004 @ 20:09
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef StefanP het volgende:
Proest, met dat ding valt niet te rijden man. 1000Nm koppel bij 1750 toeren... kom op zeg. Leuk hoor, maar alleen als het in een sportauto zit die erop berekend is. Zo'n lelijke 4-deurs met de wegligging van een boot, dat is echt overkill. Ze zullen heus hun best wel gedaan om een goede ophanging/aerodynamica e.d. te maken, maar ja, you can't polish a turd
Nee daar verkijk je je op vriend.

Het zal idd een lomp apparaat zijn vergeleken met je Supra. Maar het zal wel te rijden zijn... Zulke dingen hebben luchtvering enzo en dan deint ie bijna niet dus het lijkt zowiezo dat je in een sportwagen zit
Alfa_Boyzondag 7 november 2004 @ 20:25
Och ja, mensen met japanse naaimachientjes hebben meestal oogkleppen op
StefanPzondag 7 november 2004 @ 22:33
Oogkleppen mijn reet. Dit ding weegt leeg 2000 kilo, dus 2200 met benzine en bestuurder. 2200 kilo! Als je daar een circuit mee opgaat krijg je klop van alles want je kunt geen enkele bocht fatsoenlijk nemen.

Verder vermoed ik dat jij nog nooit in een auto met meer dan 200Nm koppel gereden want dan wist je wel hoe stompzinnig 1000Nm bij 1750Nm is. Veel koppel is goed, maar dan wel pas bij 3000-4000 toeren. Ik wil namelijk wel normaal kunnen rijden, niet dat je ongeacht je versnelling als een raket vooruit geduwd wordt zodra je het gas ook maar aanraakt. Als ik hard wil accelereren, dan duw ik het gas wel in om vanaf +- 3000 toeren keihard te gaan. Maar de eerste 3000 toeren heb ik echt geen behoefte aan zulk koppel want ik kan me niet voorstellen dat je daar normaal mee kunt rijden.
Alfa_Boyzondag 7 november 2004 @ 22:40
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef StefanP het volgende:
Oogkleppen mijn reet. Dit ding weegt leeg 2000 kilo, dus 2200 met benzine en bestuurder. 2200 kilo! Als je daar een circuit mee opgaat krijg je klop van alles want je kunt geen enkele bocht fatsoenlijk nemen.

Verder vermoed ik dat jij nog nooit in een auto met meer dan 200Nm koppel gereden
Blaat geen dingen waar jij geen weet van hebt
StefanPzondag 7 november 2004 @ 22:55
Proest. Jij wel zeker? Ik had tot voor kort een auto met 500Nm koppel en iedereen die daarin zat inclusief mijzelf scheet zeven kleuren stront als je het gas vol open trok (4500 toeren max koppel). Maar jij weet het zeker beter, als bezitter van 's werelds enige alfa 166 met ook 1000Nm koppel bij 1750 toeren. En blijkbaar ben je ook van mening dat het toepassen van gewichtsverlagende materialen door autofabrikanten onzin is. Goh ik zie inderdaad niet in waarom ze de Lotus Elise geen 2200kg gemaakt hebben in plaats van 1100, aangezien jij het blijkbaar beter weet.
Alfa_Boyzondag 7 november 2004 @ 23:29
ow ow ow, jij bent die gozer met die supra he??? dat verklaart die reactie al
En een Ferrari is wel wat leuker rijden als een Supra!!
Alfa_Boyzondag 7 november 2004 @ 23:30
Ow ja, en ik ga er verder niet meer op in, ik vind die benz gewoon een lekker monster!!!
Catch22-zondag 7 november 2004 @ 23:44
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:30 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ow ja, en ik ga er verder niet meer op in
zou ik ook niet doen

win je niet :w
Alfa_Boyzondag 7 november 2004 @ 23:50
nee, de almachtige stefan heeft altijd gelijk
yupzondag 7 november 2004 @ 23:58
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef StefanP het volgende:
Oogkleppen mijn reet. Dit ding weegt leeg 2000 kilo, dus 2200 met benzine en bestuurder. 2200 kilo! Als je daar een circuit mee opgaat krijg je klop van alles want je kunt geen enkele bocht fatsoenlijk nemen.

Verder vermoed ik dat jij nog nooit in een auto met meer dan 200Nm koppel gereden want dan wist je wel hoe stompzinnig 1000Nm bij 1750Nm is. Veel koppel is goed, maar dan wel pas bij 3000-4000 toeren. Ik wil namelijk wel normaal kunnen rijden, niet dat je ongeacht je versnelling als een raket vooruit geduwd wordt zodra je het gas ook maar aanraakt. Als ik hard wil accelereren, dan duw ik het gas wel in om vanaf +- 3000 toeren keihard te gaan. Maar de eerste 3000 toeren heb ik echt geen behoefte aan zulk koppel want ik kan me niet voorstellen dat je daar normaal mee kunt rijden.
Mag ik je vertellen dat wat jij nu vertelt het enige reden is waarom mensen zo gek zijn op TDi's en ander gespuis? (afgezien van het laag verbruik)

Edit:

V10 TDi van VW heeft 750 nm @ 2000 tpm. Hoe meer koppel op een lager toerental hoe meer rijdbaar een auto word, want om vooruit te komen hoef je minder terug te schakelen.
StefanPmaandag 8 november 2004 @ 00:41
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:58 schreef yup het volgende:
Mag ik je vertellen dat wat jij nu vertelt het enige reden is waarom mensen zo gek zijn op TDi's en ander gespuis? (afgezien van het laag verbruik)

Edit:

V10 TDi van VW heeft 750 nm @ 2000 tpm. Hoe meer koppel op een lager toerental hoe meer rijdbaar een auto word, want om vooruit te komen hoef je minder terug te schakelen.
Er is ook niets mis met koppel dat beschikbaar is bij lage toeren, persoonlijk mag ik ook zeker graag veel koppel onderin Maar 1000 of zelfs maar 750Nm bij 1750/2000 toeren? Ik kan me niet voorstellen dat dat je daamee kunt rijden zonder continu gelanceerd te worden. Iets wat ook heel leuk is, maar dan wel als je daarvoor kiest (vanaf 3000 toeren dus). Misschien dat het -ondanks de enorme koppel cijfers- toch op de een of andere manier heel 'netjes' gebracht wordt.
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:50 schreef Alfa_Boy het volgende:
nee, de almachtige stefan heeft altijd gelijk
Wat een onzin natuurlijk niet. Ik geef alleen maar aan dat ik denk dat een auto van 2200 kilo waarschijnlijk een belabberde wegligging heeft en dat je met 1000Nm koppel bij 1750 toeren niet fatsoenlijk kunt rijden. Als je het daar niet mee eens ben dan hoor ik graag waarom want in je bovenstaande posts staan welgeteld 3 regels zonder enig argument.

[ Bericht 63% gewijzigd door StefanP op 08-11-2004 00:47:12 ]
Blackheartmaandag 8 november 2004 @ 00:54
Je moet wel de gaspedaal vol indrukken als je dat monsterkoppel wil krijgen.
Minder gas geven is dus rustiger accelereren. En ik kan me voorstellen dat je zelfs in vrijloop lekker vooruitkomt.

Maar tja, de meesten die dat niet begrijpen zijn van die grapjurken die een binaire gaspedaal hebben. Burnouts met hun Daewo matiz.

Ik zou mijn geld er niet aan kunnen geven aan zo'n monsterbak al zou ik het hebben. Maar als techneut vind ik het altijd wel leuk om te zien.
Catch22-maandag 8 november 2004 @ 01:38
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:50 schreef Alfa_Boy het volgende:
nee, de almachtige stefan heeft altijd gelijk
Nee, jou standpunt is niet echt een stevig fundament voor een discussie
Alfa_Boymaandag 8 november 2004 @ 10:25
Ik heb zelf al een paar keer in een 55 AMG gereden, wat ook geen lichtgewicht is....Ondanks dat rijdt hij toch goed, ook in de bochten.... Gewicht speelt zeker een rol, maar hoe stefan het aanhaalt is natuurlijk wel erg overdreven...
Met een 360 challenge(race uitvoering) was ik inderdaad sneller ja, maar als ik vergelijk hoe hard ik door de bocht ging, was het niet veel sneller als de AMG...
ps. dit was op spa
RedArrow68maandag 8 november 2004 @ 23:16
1000nm op 1750rpm wil niet zeggen dat zodra jij 100km/h rijdt in zn 4 @ 1750 rpm dat je dan 1000nm tot je beschikking hebt. Deze zijn er pas bij volle laad-druk, ofterijwl bij VOLLAST. Je kan weldegelijk normaal rijden met een auto, zlef al had ie 3000nm op 500rpm. Een auto van dat kaliber heeft vaak ook een gaspedaal met een grotere uitslag, dus niet dat jij bij 1cm gas gelijk met rokende banden wegrijd.....
yupmaandag 8 november 2004 @ 23:42
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:16 schreef RedArrow68 het volgende:
1000nm op 1750rpm wil niet zeggen dat zodra jij 100km/h rijdt in zn 4 @ 1750 rpm dat je dan 1000nm tot je beschikking hebt. Deze zijn er pas bij volle laad-druk, ofterijwl bij VOLLAST. Je kan weldegelijk normaal rijden met een auto, zlef al had ie 3000nm op 500rpm. Een auto van dat kaliber heeft vaak ook een gaspedaal met een grotere uitslag, dus niet dat jij bij 1cm gas gelijk met rokende banden wegrijd.....


Daar moet natuurlijk verandering in komen, ik wil rokende banden @ 100+ km/u
RedArrow68maandag 8 november 2004 @ 23:58
hehehe
gaspedaal verder indouwe
DeBastaarddinsdag 9 november 2004 @ 09:19
Het is gewoon een pimp mobiel voor de oudere mensch die stoer wilt lijken. Tenzij je van het kamp komt natuurlijk dan is dit ook de shizzle...

Ik vind 'em maar ghey, en nee, dat is niet uti jaloezie of omdat ik hem nooit zou kunnen betalen.
Voor dat geld heb je ook een Aston Martin Vanquish, of Ferrari enz enz... en dat is volgens mij een stuk meer fun om te rijden dan een uit-de-kluiten-getrokken-mercedes.

Hoe je het ook went of keert het is en blijft een lompe kar.

Dan doe mij maar liever een jap!
Oosthoekdinsdag 9 november 2004 @ 09:28
Mensen die gay als ghey schrijven Da's pas gay!
DeBastaarddinsdag 9 november 2004 @ 12:13
Dat slaat weer nergens op, het ging over de auto. niet over de manier van gay schrijven.