Ze hebben een keer een v8 in een busje gelepeld. (MB Viano) Maar vrachtwagens niet dacht ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Brabus doet tegenwoordig toch ook vrachtwagens tunen?
Omdat die V12 nevernooitniet 1076 nm bij 1750 tpm kan afgeven zonder turbo misschien:?quote:Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
Waar leest iedereen dat ie turbo's heeft. Volgens mij doet ie het gewoon zonder hoor.
precies 250.. en over de 1000pk en meer dan duizend nm, geknepenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:22 schreef Vinnievw het volgende:
Wat een auto, en dat vermogen! Zou ie geknepen zijn op 250 trouwens?
Snap alleen dat gezeur over Mercedes niet.. Vind het prachtige auto's met perfecte rijeigenschappen.
yeah modderfok!quote:Op zondag 7 november 2004 00:48 schreef yup het volgende:
[..]
Hij kan 320 km/u (lezen vriendquote:Op zondag 7 november 2004 05:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies 250.. en over de 1000pk en meer dan duizend nm, geknepen
denk het wel he
gewelidige rij-eigenschappen, ooit een bmw of porsche gereden?
[..]
yeah modderfok!
Dit blok is gebaseerd op de motor die in de S600/SL600/CL600 ligt, waar ook het 65 AMG blok, en de V12 uit de Maybach zijn afgeleid. Al deze motoren hebben 2 turbo's. Overgens is het blok in deze E V12 van Brabus het zelfde motorblok dat in de Brabus-Maybach 57 ligt.quote:Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
Waar leest iedereen dat ie turbo's heeft. Volgens mij doet ie het gewoon zonder hoor.
Weet je hoe kut het kijk op zo'n klein schermpje, helemaal bij duitse snelheden, t COMMAND systeem zou standaard moeten wordenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:56 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
De enige meerwaarde van zon groter scherm (COMAND) is dat je een kaart hebt. Aangezien het een fatsóenlijk navisysteem is (instead of zo'ntomtom
ding) heb je dat never nodig...
Maar t zieter natuurlijk wel leuk uit![]()
![]()
Kan ook bij het systeem wat er in deze brabus zit...quote:Op zondag 7 november 2004 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe kut het kijk op zo'n klein schermpje, helemaal bij duitse snelheden, t COMMAND systeem zou standaard moeten wordenik vind t helemaal super dat als je een juiste gsm hebt, je vanaf t stuur door je telefoonboek kunt bladeren
Enige wat ikquote:Op zondag 7 november 2004 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Holy shit die motor![]()
![]()
Dat uiterlijk
Zonde hoe Brabus het uiterlijk van bijna alle Mercedessen zo kan verpesten
daar zit wat in. Maar bij t command kun je dvdtjes kijkenquote:Op zondag 7 november 2004 14:42 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Kan ook bij het systeem wat er in deze brabus zit...![]()
En bovendien gebruik je bij duitse snelheden het COMAND scherm niet, maar t scherm in de snelheidsmeteren dat is bij dit systeem hetzelfde als mij COMAND..
Ik ben het met je eens dat t natuurlijk veel relaxter is, maar ik vind het t geld niet waard vergeleken met het standaard systeem waar eigenlijk helemaal niks mis mee is![]()
Ik denk dat het een bezuiniging isquote:Op zondag 7 november 2004 15:53 schreef yup het volgende:
[..]
Enige wat ikvind is dat ze de uitlaten niet hebben verchroomd (voor zover ik kan zien), daardoor zien die uitlaten er een beetje goedkoop uit...
Je krijgt er dan ook een hoop knopjes voor.quote:Op zondag 7 november 2004 08:11 schreef S1nn3rz het volgende:
Lekkere auto![]()
![]()
Die prijs![]()
Ja, hij is idd begrensd. Zonder zou meer dan 340 km/u mogelijk moeten zijnquote:Op zondag 7 november 2004 12:11 schreef yup het volgende:
[..]
Hij kan 320 km/u (lezen vriend)
Maar ik weet 100% zeker dat ie begrenst is, dat was de oude E V12 ook (met 7.3 liter V12 ofzo)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |