Ja ja ja En we moeten ons ook al verdiepen in jullie geloof.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:41 schreef Da_Was_Ik_Nie het volgende:
[..]
Flikkert ff op….JULLIE hebben je niet geïnteresseerd in ONZE cultuur…
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:20 schreef schatje het volgende:
Tevens kwam hij erachter dat Theo een been mistte. Mohemmad B. had namelijk zoveel kogels in een van Theo's benen geschoten dat het geamputeerd moest worden.
als een been helemaa aan flarden is geschoten en men moet naderhand er ook nog eens mee 'aan de slag' om de kogels te verwijderen, is het ms dusdanig weinig van over "om de boel bij elkaar te houden" (......) dat ze het maar afgezet hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een amputatie van een been een X aantal uren na het overlijden
Kan 't niet beter zeggenquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:19 schreef milagro het volgende:
de geveinsde Submission aan de andersdenkenden.
Mee eensch isquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja ja ja En we moeten ons ook al verdiepen in jullie geloof.
Ik heb daar geen zin an.
Ik verdiep me ook niet in het Hindoeïsme of de Jehova's Getuigen.
Ik weet er wat van af, en dat is dat, klaar.
En we moeten respect hebben voor jullie geloof.
Respect , dat woord heeft zijn waarde allang verloren, door overmatig gebruik van beledigde moslimknulletjes.
Ik heb respect voor een persoon, omdat hij dat verdient.
Waarom moet ik respect hebben voor welk geloof dan ook als dat tegen alles waar ik voor sta gaat?
Ik las ook dat ik de Koran niet mag beledigen.
Sinds wanneer kun je boeken beledigen
Ik heb respect voor mensen, die een gevoel van respect bij me oproepen.
Niet voor boeken, niet voor geloven, niet voor mensen die constant wij willlen RESPECT lopen te gillen.
Respect is net als geld, daar moet je voor doen, daar moet je voor werken.
Gruwelijk en verbijsterend.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:20 schreef schatje het volgende:
Wat eerlijk gezegd meer indruk op mij maakte was Theodoor's relaas van zijn bezoek aan Theo na de moord. Hij wilde worden gerustgesteld door hetgeen wat Theo was aangedaan te checken. Zo zag hij dat de keel inderdaad was doorsneden. Tevens kwam hij erachter dat Theo een been mistte. Mohemmad B. had namelijk zoveel kogels in een van Theo's benen geschoten dat het geamputeerd moest worden.
Man, hij probeert er de Ako literatuur prijs niet mee te winnen of zo , hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:20 schreef ShaoliN het volgende:
Had wel wat scherper gemogen nog. Leuk een beetje sarcasme, maar dat kan vele malen beter.
Uitstekend stuk (het hele stuk, niet alleen deze quote) dat mijn gevoel precies verwoord.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:28 schreef Bombie het volgende:
(...knip...) Het beste waar we op kunnen hopen is dat niet-moslims nu niet iedere moslim gaat zien als een potentiële Mohammed B. of Samir A. en dat moslims nu niet gaan denken dat iedere niet-moslim er bij voorbaat op uit is om hen te vernederen of hen het leven zuur te maken. En net zo goed als dat tolerantie van niet-moslims ten overstaan van moslims essentieel is voor een leefbare samenleving, is tolerantie van moslims voor andere groepen die de goedkeuring van Allah niet hebben - zoals bijvoorbeeld homo's dus - net zo essentieel. Iedereen die daar niet mee kan leven hoort hier gewoon niet thuis.
(...knip...)
Behalve dat het een reactie op een troller was, en het natuurlijk niet haalt bij Holman's brief (wat je volgens mij ook niet bedoelde),quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:14 schreef milagro het volgende:
Respect is net als geld, daar moet je voor doen, daar moet je voor werken.
Wow!quote:Op zondag 7 november 2004 00:51 schreef RM-rf het volgende:
Respect is dan gewoon niks meer dan een kortstondige ontmoeting met de Islamitische Slager om de Hoek...
Ik gebruik dat woord zelf zelden.quote:Op zondag 7 november 2004 00:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Behalve dat het een reactie op een troller was, en het natuurlijk niet haalt bij Holman's brief (wat je volgens mij ook niet bedoelde),
is zo'n tegeltjes-spreuk over respect natuurlijk wel een kandidaat voor vragen..
'respect daar moet je voor werken' is precies zo'n blingbling-cliche waar die scooter-marokkaantjes naar denken, bijna even pathetisch als die afscheidsbrief op rijm van die mislukte martelaar...
Laten we dan eerlijk zijn en dat hele 'respect' afschaffen, of liever morsdoodknuffelen tot er niks en dan ook niks meer van over is, voor we de hele discussie op 4-mavo niveau gaan voeren over de toekomst van ons land
Laten we gewoon lekker leven als Chris Luger en onze kat in een draaiende wasmachine stoppen ... Laten we over Monique van de Ven en haar gestorven kind opmerken: ?t Blijft een hele troost dat Nino niet voor niets stierf en dat mamma nog jaren op tournee kan blijven met zijn nagedachtenis.
Respect is dan gewoon niks meer dan een kortstondige ontmoeting met de Islamitische Slager om de Hoek...
Wie zegt dat ik dat doe? Ik zeg dat ik enkel in Nederland ben vanwege de financiële heerlijkheden en jij noemt het afzetten tegen de waaden van Nederland...quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:51 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Nee jij zet je af tegen de waarden van je KUFARgastland,
Precies!quote:Op zondag 7 november 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord zelf zelden.
Maar als het me konstant om de oren vliegt, ga ik me afvragen waarom ik voor iedereen respect zou moeten hebben.
Dat bepaal ik zelf wel.
Ik eis respect, jij hebt geen respect voor mij... dan zet ik dat er tegen over.
Daarmee dus slechts bedoelend dat ikzelf bepaal wie ik respect (ril) geef, en me dat niet laat afdwingen door een of andere blaag met lange tenen.
Ik heb het over mensen die ik niet ken, met wie ik niet te maken heb feitelijk, en die dan gaan lopen blaten over respect.quote:Op zondag 7 november 2004 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies!
En als leerlingen de klas uitgeflikkerd worden omdat ze geen greintje respect tonen .daarvan moeten ouders verhaal gaan halen!
En kinderen die geen respect tonen voor hun ouders krijgen een lintje én een extra toetje als ze zondagsmorgens mensen bij de ingang van de kerk gaan uitschelden!
We kunnen niet vroeg genoeg beginnen nietwaar?
Volgens mij hebben beleefdheid en respect wel degelijk raakvlakken. Het zit 'm dan toch echt in omgangsvormen die wij allen hebben meegekregen van huis uit.quote:Op zondag 7 november 2004 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die ik niet ken, met wie ik niet te maken heb feitelijk, en die dan gaan lopen blaten over respect.
Kinderen en leerlingen moeten zich aan bepaalde huis/school regels houden.
En ja ze dienen beleefd te blijven, ik ook.
En een gedachtengoed, een geloof waar ik totaal niets mee heb, waar ik zelfs op punten van walg, respecteer ik niet en ik zie ook niet in waarom ik dat zou moeten
Heeft iemand er last van als ik dat niet doe of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |