Nou als Jack met een imam de draak gaat steken dan willen ze hem echt dood hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:43 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ach... al die 'humormakers' zijn toch ook nooit vermoord.
Laten we eerlijk zijn. Theo van Gogh was zélf een extremist.
Een verbale extremist.
en... wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:43 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ach... al die 'humormakers' zijn toch ook nooit vermoord.
Laten we eerlijk zijn. Theo van Gogh was zélf een extremist.
Een verbale extremist.
Hoera!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:42 schreef JohnDope het volgende:
Inderdaad, die JackSpijkerman moet consequent zijn in ze programma enb hij moet in dat cafee een imam gaan na doen en daar zwaar de draak mee steken.
Dan komt hij ook op de dodenlijst.
En hier hield de integratie op, ik weet nog wel een adresje voor je, of maak even een afspraak 010-4984888quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard zijn het geen hoeren. Ik zal je uitleggen wat de term hoer inhoudt:
Vrouwen die tegen een vergoeding sexuele diensten verlenen.
Uiteraard zijn deze ruim vertegenwoordigd in Nederland, maar pakweg het grootste deel is gewoon kuis.
Ik ben getrouwd in Marokko omdat ik wil dat mijn latere kinderen niet vernederlandsen en dus de Marokkaanse taal zullen spreken, tevels wil dat mijn kinderen later de normen en waarden van Marokko zullen kennen en daar zo veel mogelijk naar proberen te leven, uiteraard enkel als dit niet botst met de wet
Waarom woon jij eigenlijk hier en niet gewoon in Marokko?quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard zijn deze ruim vertegenwoordigd in Nederland, maar pakweg het grootste deel is gewoon kuis.
Ik ben getrouwd in Marokko omdat ik wil dat mijn latere kinderen niet vernederlandsen en dus de Marokkaanse taal zullen spreken, tevels wil dat mijn kinderen later de normen en waarden van Marokko zullen kennen en daar zo veel mogelijk naar proberen te leven, uiteraard enkel als dit niet botst met de wet
Over maximaal 5 jaar woont hij ook weer in marokkoquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:47 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Waarom woon jij eigenlijk hier en niet gewoon in Marokko?
Vanwege de financiële voordelen . Ik heb een goede baan en een auto van de zaakquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:47 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Waarom woon jij eigenlijk hier en niet gewoon in Marokko?
en dat is een probleem in deze maatschappij. We zijn een multiculturele samenleving.......quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben getrouwd in Marokko omdat ik wil dat mijn latere kinderen niet vernederlandsen
en daar is ook ruimte om marokkaans te leren............quote:en dus de Marokkaanse taal zullen spreken
en deze normen en waarden van huis-uit mee te gevenquote:tevels wil dat mijn kinderen later de normen en waarden van Marokko zullen kennen
Sociale zaken en werkgelegenheid ?? Ik heb net dat nummer gebeld, hoe moeten die gasten jou helpen dan ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:47 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
En hier hield de integratie op, ik weet nog wel een adresje voor je, of maak even een afspraak 010-4984888![]()
Dat ik walg van die eeuwige hypocrisie.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:45 schreef kamagurka het volgende:
[..]
en... wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen?
Je ziel verkopen aan de (kapitalistische) duivel dusquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vanwege de financiële voordelen . Ik heb een goede baan en een auto van de zaak
chapeauquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geld wint het van het principe? Tjonge, dat een Moslims zijn waarden/geloof minder belangrijk acht dan het geld. Schande...quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is niemand hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sociale zaken en werkgelegenheid ?? Ik heb net dat nummer gebeld, hoe moeten die gasten jou helpen dan ?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar is niemand hoor.
Sabbath weet je wel?![]()
Dat is de afdeling Inburgering, tja wat zal je daar moeten doenquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sociale zaken en werkgelegenheid ?? Ik heb net dat nummer gebeld, hoe moeten die gasten jou helpen dan ?
Ja klopt, ze zijn geslotenquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar is niemand hoor.
Sabbath weet je wel?![]()
Neen, mijn principes blijven hier sterk overeind. Ik heb bijna alleen maar Islamitische vrienden, ik ga dagelijks naar de moskee, lees dagelijks uit de Koran, spreek thuis Marokkaans, 4 a 5 keer per week voetbal. Nee, ik vermaak me welquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Geld wint het van het principe? Tjonge, dat een Moslims zijn waarden minder belangrijk acht dan het geloof. Schande...
Leuke term: komkommer-moslim, nu nog weten wat het betekentquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:52 schreef JohnDope het volgende:
Schandalig inderdaad, ik had er nog niet eens zo overnagedacht, een komkommer-moslim is banshee-boy, die allah gaat hem straffen 'ik zweer het'.
Ik ook. Die komt helaas van 2 kanten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:50 schreef Bombie het volgende:
[..]
Dat ik walg van die eeuwige hypocrisie.
Dat is een moslim zoals jij, zogenaamd in allah geloven, maar ondertussen vervloek je allah door van alle luxe te profiteren.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuke term: komkommer-moslim, nu nog weten wat het betekent
wordt hoog tijd dat jij verkast naar het berggebied waar je thuishoortquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |