Absoluut.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Nou ja, die begrijpt wel meer niet...
Misschien had de brief met behulp van een tweedehands rijmwoordenboek voor Sinterklaas-gedichten en Streetrappers in rijmvorm opgesteld moeten worden, dat Mohamedje het dan wel kon begrijpen ("jij gaf jezelf bloot... En nu knuffelen we je helemaal DOOD")...quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:11 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mohammed dit snapt![]()
Ik dacht dat jij zou opzouten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:52 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het een vrij mager epistel, als ik heel eerlijk ben.
V.
Jij en denken...quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou opzouten.
Ja, ik dacht toch een huiltopic van je te hebben gezien....quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij en denken...
V.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik dacht toch een huiltopic van je te hebben gezien....Huilie
niets, maar hij trekt wel altijd z'n bek open bij de gebeurtenissen in ons land, dus ik ben benieuwd hoe hij hiermee omgaat. Hij zou eigenlijk een 'grap' MOETEN maken, dat doet 'ie altijd, maar dat zou erg respectloos zijn. Als hij echter géén grap zou maken, zouden we weten dat JS op z'n knieën is gegaan...quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:50 schreef nikk het volgende:
Wat is er zo boeiend aan die vreselijke Jack Spijkerman?
Dit topic: [TvG] Ik blijf even weg van Fok!quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat voor huiltopic?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit topic: [TvG] Ik blijf even weg van Fok!
Het lijkt me dat hij daar heus wel grappen over gaat maken, maar hen kennende zuillen ze het christendom of het jodendom er ook wel bij betrekken want volgens mij durven ze het neit alleen over islam te hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niets, maar hij trekt wel altijd z'n bek open bij de gebeurtenissen in ons land, dus ik ben benieuwd hoe hij hiermee omgaat. Hij zou eigenlijk een 'grap' MOETEN maken, dat doet 'ie altijd, maar dat zou erg respectloos zijn. Als hij echter géén grap zou maken, zouden we weten dat JS op z'n knieën is gegaan...En dan kijk ik niet meer naar het programma, want dan vind ik hem een hypocriete klootzak
Je hebt een topic van mij gezien. Maar da's jouw grote probleem. Begrijpend lezen is dan net weer een treetje te hoog voor je.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik dacht toch een huiltopic van je te hebben gezien....
quote:Ik ga hier niet zitten kijken hoe mensen -net als in de nadagen van 6 mei 2002- een moord gijzelen voor hun eigen politieke woede.
Het topic laat aan duidelijkheid niets te wensen over.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je hebt een topic van mij gezien. Maar da's jouw grote probleem. Begrijpend lezen is dan net weer een treetje te hoog voor je.
V.
en dat is dus laf.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:02 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij daar heus wel grappen over gaat maken, maar hen kennende zuillen ze het christendom of het jodendom er ook wel bij betrekken want volgens mij durven ze het neit alleen over islam te hebben.
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:04 schreef milagro het volgende:
zullen we het weer over de brief hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |