abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23117765
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:27 schreef nikk het volgende:

[..]

Nou ja, die begrijpt wel meer niet...
Absoluut.
You love me you hate me, you hate to love me you love to hate me||| De nieuwe wereld komt eraan!
pi_23117890
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 08:11 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Mohammed dit snapt
Misschien had de brief met behulp van een tweedehands rijmwoordenboek voor Sinterklaas-gedichten en Streetrappers in rijmvorm opgesteld moeten worden, dat Mohamedje het dan wel kon begrijpen ("jij gaf jezelf bloot... En nu knuffelen we je helemaal DOOD")...

Misschein dat Mohamedje ergens diep van binnen ook kan terugvallen op zijn jarenlang wonen in Nederland, en daardoor misschien die brief niet begrijpt, maar wel één ding reliseert, dat als dit soort brieven geschreven worden, hij nooit zal kunnen winnen..

Inderdaad een hele goede brief, scherp gevat en humoristisch; maar ook de boosheid en liefde voor Theo van Gogh blijt eruit. (Holman was overigens meermaals scenarist voor Gogh's filmen, schreef dus de teksten hiervoor)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23117982
Beste brief idd
  zaterdag 6 november 2004 @ 12:41:41 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23117986
ja, ik durf niet te lachen om dit soort dingen.
Eerlijk gezegd maak ik me grote zorgen om de Nederlandse samenleving. Ik verwacht nog meer politieke moorden de komende tijd (Wilders, Hirshi Ali, Cohen, Verdonk staan allemaal op de dodenlijst) en bovendien heb ik ook iets gelezen over zelfmoordcommando's die in voorbereiding zijn. Ik ben bang, erg bang. Dit gaat niet goed.
In de Telegraaf stond trouwens dat M. B. het in eerste instantie op Hirshi Ali voorzien had, maar bij gebrek aan beter (Hirshi Ali was te streng beveiligd) Van Gogh maar te grazen nam.
Ik vind het afschuwelijk om te bedenken dat er de komende maanden meerdere mensen met een briefje aan hun borst geprikt op straat gevonden zullen worden... Zodra het in Groningen gebeurt (alhoewel ik me afvraag of dat zal gebeuren: volgens mij zijn hier niet veel moslims), vertrek ik ongetwijfeld naar het buitenland. Dan heb ik het gehad hier...

Ik vraag me trouwens af wat Jack Spijkerman ervan gaat zeggen. Die kan er natuurlijk onmogelijk een grap over maken, maar hij kan er evenmin omheen
Niet meer actief op Fok!
pi_23118162
Dat snappen die analfabete fundi's toch niet man Daar moet je alleen schuimbekkend tegen schreeuwen, dan dringt en misschien iets door die tulband of hoofddoekje heen....
Totaal onzinnige brief dus, meer voor nederlanders bedoelt dan voor een geiteneuker zoals de dader.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23118167
Wat is er zo boeiend aan die vreselijke Jack Spijkerman?
  zaterdag 6 november 2004 @ 12:52:50 #107
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_23118214
Ik vind het een vrij mager epistel, als ik heel eerlijk ben.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23118234
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:52 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het een vrij mager epistel, als ik heel eerlijk ben.

V.
Ik dacht dat jij zou opzouten.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 6 november 2004 @ 12:54:30 #109
136 V.
pi_23118249
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zou opzouten.
Jij en denken...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23118315
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:54 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jij en denken...

V.
Ja, ik dacht toch een huiltopic van je te hebben gezien....

Huilie
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23118338
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Huilie

Wat voor huiltopic?
pi_23118342
Houd eens even op.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:00:17 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23118343
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:50 schreef nikk het volgende:
Wat is er zo boeiend aan die vreselijke Jack Spijkerman?
niets, maar hij trekt wel altijd z'n bek open bij de gebeurtenissen in ons land, dus ik ben benieuwd hoe hij hiermee omgaat. Hij zou eigenlijk een 'grap' MOETEN maken, dat doet 'ie altijd, maar dat zou erg respectloos zijn. Als hij echter géén grap zou maken, zouden we weten dat JS op z'n knieën is gegaan... En dan kijk ik niet meer naar het programma, want dan vind ik hem een hypocriete klootzak
Niet meer actief op Fok!
pi_23118365
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:00 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat voor huiltopic?
Dit topic: [TvG] Ik blijf even weg van Fok!
pi_23118366
Nou ja, rond Pim Fortuyn hadden ze (team van Kopspijkers) het wel op een leuke manier opgelost. Ze zullen nu ook wel iets weten te vinden.
pi_23118374
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit topic: [TvG] Ik blijf even weg van Fok!

OMFG
pi_23118376
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

niets, maar hij trekt wel altijd z'n bek open bij de gebeurtenissen in ons land, dus ik ben benieuwd hoe hij hiermee omgaat. Hij zou eigenlijk een 'grap' MOETEN maken, dat doet 'ie altijd, maar dat zou erg respectloos zijn. Als hij echter géén grap zou maken, zouden we weten dat JS op z'n knieën is gegaan... En dan kijk ik niet meer naar het programma, want dan vind ik hem een hypocriete klootzak
Het lijkt me dat hij daar heus wel grappen over gaat maken, maar hen kennende zuillen ze het christendom of het jodendom er ook wel bij betrekken want volgens mij durven ze het neit alleen over islam te hebben.
eeeh
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:02:39 #118
136 V.
pi_23118380
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je hebt een topic van mij gezien. Maar da's jouw grote probleem. Begrijpend lezen is dan net weer een treetje te hoog voor je.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23118387
quote:
Ik ga hier niet zitten kijken hoe mensen -net als in de nadagen van 6 mei 2002- een moord gijzelen voor hun eigen politieke woede.
pi_23118402
zullen we het weer over de brief hebben?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23118413
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je hebt een topic van mij gezien. Maar da's jouw grote probleem. Begrijpend lezen is dan net weer een treetje te hoog voor je.

V.
Het topic laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:06:14 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23118439
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:02 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Het lijkt me dat hij daar heus wel grappen over gaat maken, maar hen kennende zuillen ze het christendom of het jodendom er ook wel bij betrekken want volgens mij durven ze het neit alleen over islam te hebben.
en dat is dus laf.
Je hebt óf ALTIJD een grote bek óf helemaal niet.
Niet ergens ertussenin, omdat je bang bent om precies te zeggen wat je wilt zeggen. Jack Spijkerman . Ik wind me er nu al over op
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:12:47 #123
136 V.
pi_23118528
lamaar [offtopic]
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:15:31 #124
136 V.
pi_23118581
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 13:04 schreef milagro het volgende:
zullen we het weer over de brief hebben?
Wat mij betreft wel.

Nogmaals, ik vind het zonde dat het zo'n hapsnap-brief is geworden... hij loopt niet lekker, er zit geen samenhang in. Het is gewoon een opsomming van wat zinnetjes, dat had wel wat beter gekund, zeker gezien het talent dat in die vriendenkring aanwezig is.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:18:44 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23118645
LOL

Wat een belachelijke brief zeg. Kon ook niet anders, het is door de vrienden van wijlen Theo geschreven Net als die gasten bij Rondom 10. Heerlijk

Sarcasme staat gelijk aan zwakheid, dat erkent iedereen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')