Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:14 schreef Hyperdude het volgende:
Zo'n brief zou Theo, denk ik, zelf niet mede-ondertekend hebben.
Dat weet ik niet, dat is mijn meningquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:43 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Hij deed niks anders als columns schrijven, dus waarom zou hij dit niet kunnen waarderen?
Ja, maar Theo is dood.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Naar mijn mening had Theo er wel wat meer vuurwerk van gemaakt; als ie al deze vorm (open brief) had gekozen.
Denk dat hij die brief zelf niet geschreven heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:56 schreef Ambrosius het volgende:
Áls Mohammed de brief leest denkt hij straks dat hij nog een goede daad heeft verricht ook, maar aan zijn brief te zijn is hij zo dom nog niet. Ik weet niet echt wat ik van deze brief moet denken..
Vuuwerk kan ook wel eens onverwacht in je eigen gezicht ontploffen... als je er onvoorzichtig mee omgaat.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Naar mijn mening had Theo er wel wat meer vuurwerk van gemaakt; als ie al deze vorm (open brief) had gekozen.
Hm ik hoorde Femke Halsema als hardste lachen. Zou ze het dan niet begrepen hebben?quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:33 schreef Sjonnjoop het volgende:
Deze brief is een grote middelvinger naar de linkse politiek met hun boomknuffel praktijken en verder alle moslim freaks en ander soort tuig wat hier niet zou moeten zijn , wie dat er niet uit kan halen moet misschien zelf nog wat verder integreren.
Dat zou me niets verbazen....quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:04 schreef kaatje65 het volgende:
[..]
Hm ik hoorde Femke Halsema als hardste lachen. Zou ze het dan niet begrepen hebben?
Nou hij is feitelijk niet eens alleen voor Mohammed, maar voor een ieder die vond dat Mohammed in feite uitgelokt is door de uitspraken van Theo en dat het dus te begrijpen was.quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het sarcasme druipt er vanaf. Vind dit sterker dan wanneer het een heel woedende brief zou zijn geweest. Dit is echt wrang. Hoop dat Mohammed 'm leest.
Jij snapt er duidelijk weer eens geen drol vanquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:45 schreef Posdnous het volgende:
Jeez, het lijkt wel door kinderen geschreven of zo.
Zelden zo'n nutteloos statement gelezen.
Hoi Milagroquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk weer eens geen drol van
Daarom schreef ik ook "zou" en niet "zal"quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:49 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja, maar Theo is dood.
Het is een stukje van Theodor Holman & co, niet van Theo.
Verklaar je nader?quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:55 schreef Bombie het volgende:
[..]
Vuuwerk kan ook wel eens onverwacht in je eigen gezicht ontploffen... als je er onvoorzichtig mee omgaat.
Dat blijkt wel weer.
Ik bedoel er mee dat nabestaanden zelf moeten weten hoe ze dat stukje schrijven en niet "zoals Theo het gedaan zou hebben".quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook "zou" en niet "zal"
verleden tijd enzo, weet je wel?
Je kunt er in zien wat je witl, zoals jij hier ook demonstreert. .quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:33 schreef Sjonnjoop het volgende:
Deze brief is een grote middelvinger naar de linkse politiek met hun boomknuffel praktijken en verder alle moslim freaks en ander soort tuig wat hier niet zou moeten zijn , wie dat er niet uit kan halen moet misschien zelf nog wat verder integreren.
Daar heb je gelijk in natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:13 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee dat nabestaanden zelf moeten weten hoe ze dat stukje schrijven en niet "zoals Theo het gedaan zou hebben".
Nou ja, die begrijpt wel meer niet...quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:04 schreef kaatje65 het volgende:
[..]
Hm ik hoorde Femke Halsema als hardste lachen. Zou ze het dan niet begrepen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |