Alsof een reactie van vrienden van Gogh, op welke manier dan ook, kinderachtig zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:39 schreef Steijn het volgende:
Beetje kinderachtige brief.
Bingo!quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:09 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik hoorde m gister ook maar vond m eigenlijk niet zo sterk... kreeg er een beetje een naar gevoel bij. Mensen wisten ook niet of ze nou wel of niet moesten lachen.
Gesproken klinkt het ook een stuk beter. Waarop de vraag: heeft iemand er een geluids- en/of beeldfragment van?quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:23 schreef _The_General_ het volgende:
Ik dacht dat een schrijver wel een beter stuk kon schrijven. Ik vind het bijzonder slecht...
Hierin klinkt de arrogante misvatting dat de brief maar vatbaar is voor één enkele interpretatie, dat jij suggereert die interpretatie juist te hebben en nu als quizmaster tegenover de 'onwetenden' dient.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:46 schreef Irrwisch het volgende:
[..]
Bingo!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:55 schreef Bombie het volgende:
[..]
Hierin klinkt de arrogante misvatting dat de brief maar vatbaar is voor één enkele interpretatie, dat jij suggereert die interpretatie juist te hebben en nu als quizmaster tegenover de 'onwetenden' dient.
Belachelijk!
In tegendeel Bombie, ik vind het juist een goede brief omdat ie voor meerdere interpretaties vatbaar is!quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:55 schreef Bombie het volgende:
[..]
Hierin klinkt de arrogante misvatting dat de brief maar vatbaar is voor één enkele interpretatie, dat jij suggereert die interpretatie juist te hebben en nu als quizmaster tegenover de 'onwetenden' dient.
Belachelijk!
Ik ben geen Islam kenner, maar de Islam verbiedt volgens mij zelfmoord. Behalve in het geval van de Jihad (heilige oorlog) mag je zelfmoord plegen, als je dan maar wel een aantal "ongelovigen" meeneemt. Dan is het zelfmoord voor een goed doel.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:10 schreef Timo_Baal het volgende:
[..]
Als je jezelf doodschiet dan is het effect dat je martelaar bent een stuk minder denk ik
oh shit is het alweer zo laat! symbolisch dus... je weet toch, bingoavondjesquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:01 schreef Irrwisch het volgende:
tis ochtend
Vertel mij wat, gister weer niet mogen roepen :Squote:Op zaterdag 6 november 2004 11:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh shit is het alweer zo laat! symbolisch dus... je weet toch, bingoavondjes
Kun je een voorbeeld geven hoe het wel moet?quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:05 schreef greatdane het volgende:
Beetje een zwakke brief had wel een beetje meer sarcasme in mogen zitten,laat weer zien hoe sissi de nederlanders weer zijn.Hij zal zich wel rotlachen als hij dit leest.
Hij had een hoop clips bij zich.. misschien had hij verwacht een slechte schutter te zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:05 schreef Bombie het volgende:
[..]
Leuke vondst inderdaad...
Punt is alleen wel dat ik niet helemaal geloof dat hij dood wilde. Je kunt evengoed een kogel door je hoofd jagen als je in je been geschoten bent. Maar misschien was dat een schande geweest, en wilde hij per se door de politie doodgeschoten worden, om als martelaar te kunnen sterven?
Kan er dit over vinden:quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:03 schreef snijder het volgende:
[..]
Ik ben geen Islam kenner, maar de Islam verbiedt volgens mij zelfmoord. (...)
ik had ook weer pech en toch had ik heel wat kaarten gekocht.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:07 schreef Irrwisch het volgende:
[..]
Vertel mij wat, gister weer niet mogen roepen :S
Een beetje goede schrijver verstopt er ook wat dieper gelegen 'thought stimulators' in. Maar goed... dat hoeft hier helemaal niet het geval te zijn. Het kan ook gewoon oningehouden persoonlijke therapie zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:59 schreef Irrwisch het volgende:
[..]
In tegendeel Bombie, ik vind het juist een goede brief omdat ie voor meerdere interpretaties vatbaar is!
Trouwens, ik zie dat ik wat snel gequotet heb, ik vind de brief wel sterk, juist doordat hij tweeslachtig is.
Heb je nog wel viltstifen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had ook weer pech en toch had ik heel wat kaarten gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |